electric 3-car motor unit EN57

 

EN57-001  
EN57-001+EN57-??? w lokomotywowni Tarnów. Pierwszy EN57 jest ciągle używany na 'kryniczance' (02.08.2000).   EN57-001+EN57-??? in Tarnow depot. First EN57-class unit is still in use on Tarnow-Krynica line (August 02, 2000).

 

EN57-003  
EN57-003+EN57-022 na torze wyciągowym w Nowym Sączu (02.08.2000).   EN57-003+EN57-022 at the switching track in Nowy Sacz (August 02, 2000).

 

EN57-005  
EN57-005+EN57-1171 jako osobowy 634 z Krynicy do Tarnowa, w czasie postoju w Nowym Sączu (18.07.1998).   EN57-005+EN57-1171 as the ordinary passenger train 634 from Krynica to Tarnow, waiting in Nowy Sacz (July 18, 1998).
EN57-005+EN57-009 jako pociąg osobowy 636 z Krynicy do Tarnowa, odjeżdża z Muszyny (26.07.2001).   EN57-005+EN57-009 as the passenger train 636 from Krynica to Tarnow, leaving Muszyna (July 26, 2001).

 

EN57-009  
EN57-009 jako osobowy 735 ze Stróży do Jasła, przed rozpoczęciem podróży (14.08.1997).   EN57-009 as the passenger train 735 from Stroze to Jaslo, before beginning of its route (August 14, 1997).
EN57-009+EN57-017 wjeżdża do przedmieść Nowego Sącza jako pociąg osobowy nr 629 z Tarnowa do Krynicy (12.02.2000).   EN57-009+EN57-017 entering Nowy Sacz suburbans as the ordinary passenger train no. 629 from Tarnow to Krynica (February 12, 2000).
EN57-009+EN57-017 opuszczają Wilczyska z pociągiem osobowym 634 z Krynicy do Tarnowa (13.02.2000).   EN57-009+EN57-017 leaving Wilczyska as the passenger train 634 from Krynica to Tarnow (February 13, 2000).
EN57-009 jako pociąg osobowy 631 z Tarnowa do Nowego Sącza, nieopodal Starej Wsi, na szlaku pomiędzy Grybowem a Ptaszkową, na najistotniejszym łuku tzw. 'Pętli Grybowskiej', za którym skład podąża dokładnie w przeciwnym kierunku niż przed wjazdem nań (01.08.2000).   EN57-009 as the passenger train 631 from Tarnow to Nowy Sacz, near Stara Wies between Grybow and Ptaszkowa, on the most characteristic part of so-called 'Grybow Circle'. After passing this curve, the train is going in the opposite direction than several seconds before (August 01, 2000).

 

EN57-011  
EN57-011+EN57-021 jako pociąg osobowy 631 z Tarnowa do Jasła, wjeżdżają do Wilczysk (13.02.2000).   EN57-011+EN57-021 entering Wilczyska as the ordinary passenger train no. 631 going from Tarnow to Jaslo (February 13, 2000).
EN57-011+EN57-013 jako zastępczy pociąg osobowy 66121 do Krynicy oczekuje w Stróżach na autobus dowożący pasażerów z Łowczówka - przez dwa dni tor pomiędzy Stróżami a Łowczówkiem był zamknięty (17.08.2000).   EN57-011+EN57-013 as the passenger train 66121 to Krynica waiting in Stroze for the bus used while the two-days long track-closure between Stroze and Lowczowek-Plesna (August 17, 2000).

 

EN57-012  
EN57-012 jako pociąg osobowy 724 z Jasła, u kresu swojej krótkiej poróży w Stróżach (14.02.2000).   EN57-012 finishing the route in Stroze, as the ordinary passenger train no. 724 from Jaslo (February 14, 2000).

 

EN57-014  
EN57-014+EN57-033 jako pociąg osobowy 641 z Krynicy, skończył bieg w Jaśle (23.07.2001).   EN57-014+EN57-033 as the passenger train 641 from Krynica, finished the route in Jaslo (July 23, 2001).

 

EN57-017  
EN57-017+EN57-009 jako osobowy 634 Krynica - Tarnów, odjeżdża z Wilczysk. Widoczny z lewej strony wskaźnik W27 z liczbą '10' w rzeczyeistości jest kompletną fikcją - w obliczu ostrzeżeń stałych i czasowych nachodzących na siebie zakresami, nie da się tym kawałeczku 'kryniczanki' rozpędzić pociągu do 100 km/h (13.02.2000).   EN57-017+EN57-009 leaving Wilczyska as the ordinary passenger train no. 634 from Krynica to Tarnow. The 'W27' sign (showing in tens, the maximum route speed, and present on the left side of the picture) with '10' number is far beyond the reality, because of many speed limits reaching even 15 kms/h (February 13, 2000).
EN57-017 jako pociąg osobowy 632 z Krynicy do Tarnowa zbliża się do stacji Bogoniowice-Ciężkowice (09.08.2000).   EN57-017 as the passenger train 632 from Krynica to Tarnow, closing up to Bogoniowice-Ciezkowice station (August 09, 2000).

 

EN57-021  
EN57-021+EN57-011 jako pociąg osobowy 631 z Tarnowa do Jasła, wjeżdżają do Wilczysk (13.02.2000).   EN57-021+EN57-011 entering Wilczyska as the ordinary passenger train no. 631 going from Tarnow to Jaslo (February 13, 2000).

 

EN57-033  
EN57-033 z tarnowskiej szopy, w Jaśle, jako osobowy 724 z Jasła do Stróży (01.07.1998).   EN57-033 from Tarnow Depot, as the passenger train 724 from Jaslo to Stroze, waiting before leaving the starting point of its route (July 01, 1998).

 

EN57-037  
EN57-037 i EN57-014 jako pociąg osobowy 629 z Tarnowa do Krynicy, minął już semafor wjazdowy stacji w Kamionce Wielkiej i za chwilę wjedzie do tunelu (19.07.2001).   EN57-037 and EN57-014 as the passenger train 629 from Tarnow to Krynica, passed an entrance semaphore of Kamionka Wielka station and in a while will enter the tunnel before the station (July 19, 2001).

 

EN57-038  
EN57-038 jako osobowy 632 z Krynicy do Tarnowa, wyjeżdża z nowego Sącza (12.02.2000).   EN57-038 as the passenger train no. 632 from Krynica to Tarnow, leaving Nowy Sacz (February 12, 2000).

 

EN57-203  
EN57-203 na Olszynce Grochowskiej w Warszawie. Jest to jedna z kilku jednostek wpisanych na stan PKP jako kompletne 'składaki' (numery 201-206) (03.12.2000).   EN57-203 in Warszawa Olszynka Grochowska emu site. 203 is one of six EN57-class emu that were taken onto PKP inventory as assembled from spare parts of few different withdrawn EN57 (December 03, 2000).

 

EN57-635  
EN57-635 jako pociąg osobowy 732 z Jasła, skończył bieg w Stróżach. Jednostka ma jeszcze światła końca pociągu nad czołowymi oknami, miast mieć wspólnie zespolone z lampami czołowymi (14.02.2000).   EN57-635 as the passenger train 732 from Jaslo, finished the route in Stroze. This EMU has an old rear-lamps above the front windows (February 14, 2000).

 

EN57-654  
EN57-654+EN57-655 odjeżdża ze Zduńskiej Woli Karsznic jako pociąg osobowy 50141 do Inowrocławia (07.02.2001).   EN57-654+EN57-655 as the passenger train 50141 to Inowroclaw, leaving Zdunska Wola Karsznice (February 07, 2001).

 

EN57-658  
EN57-658+EN57-749 na szlaku między Maksymilianowem, a Kotomierzem, jako pociąg osobowy nr 20127 z Bydgoszczy Głownej do Lęborka (03.05.2002).   EN57-658+EN57-749 as the passenger train 20127 from Bydgoszcz Glowna to Lebork, going between Maksymilianowo and Kotomierz (May 03, 2002).

 

EN57-668 + 15.12.1998
EN57-668+EN57-??? jako pociąg osobowy 2022 z Krynicy do Rzeszowa (przez Tarnów), wjeżdża na przystanek osobowy Nowy Sącz Jamnica (09.08.1997).   EN57-668+EN57-??? as the ordinary passenger train 2022 from Krynica to Rzeszow coming at the Nowy Sacz Jamnica station (August 09, 1997).

 

EN57-675  
EN57-675+EN57-877 jako pociąg osobowy 30030 z Iławy Głównej do Torunia Głównego, wjechał na stację Toruń Wschodni (09.05.1999).   EN57-675+EN57-877 as passenger train 30030 from Ilawa Glowna to Torun Glowny, entered Torun Wschodni (May 09, 1999).

 

EN57-685  
EN57-685 i jeszcze drugi w składzie, w lokomotywowni Inowrocław (10.03.2002).   EN57-685 and another one coupled together in Inowroclaw depot (March 10, 2002).

 

EN57-688  
EN57-688+EN57-798 na torze odstawczym pod wiaduktem w Gdańsku Głównym (04.07.2000).   EN57-688+EN57-798 in Gdansk Glowny, on the spare track before bring itself to the platform (July 04, 2000).

 

EN57-694  
EN57-694 wjeżdża do tunelu w Kamionce wielkiej, obsługując pociąg osobowy 636 ze Starego Sącza do Tarnowa (10.08.1997).   EN57-694 going into the tunnel in Kamionka Wielka, as the 636 passenger train from Stary Sacz to Tarnow (August 10, 1997).