electric 3-car motor unit EN57

 

EN57-1012  
EN57-1012 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   EN57-1012 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN57-1040  
EN57-1040+EN57-1158 jako osobowy 241 z Wrocławia Głównego do Jeleniej Góry, wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (15.05.1999).   EN57-1040+EN57-1158 as the passenger train from Wroclaw Glowny to Jelenia Gora, entering Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

EN57-1048  
EN57-1048+EN57-??? jako pociąg IR 70102 'Łyna' z Olsztyna Głównego do Gdyni Chyloni, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (27.12.1997).   EN57-1048+EN57-??? as the Inter Regio train 'Lyna' (70102) from Olsztyn Glowny to Gdynia Chylonia, entering Gdansk Wrzeszcz (December 27, 1997).

 

EN57-1065  
EN57-1065 wyjeżdża z Chabówki jako pociąg osobowy 5531 do Zakopanego (07.08.2000).   EN57-1065 as the ordinary passenger train no. 5531 to Zakopane, leaving Chabowka (August 07, 2000).

 

EN57-1080  
EN57-1080+ED72-013 jako pociąg pospieszny 33110 'Rysy' z Zakopanego, kończy bieg w Krakowie Głównym (13.08.2000).   EN57-1080+ED72-013 as the fast passenger train 33110 'Rysy' from Zakopane is now finishing its route in Krakow Glowny (August 13, 2000).
EN57-1080 jako SJ 9630 (próżny skład, jeden z kilku w okresie zamknięcia szlaku Stróże-Łowczówek) z Nowego Sącza do Stróży, niedaleko Mszalnicy, gdzie mechanicy z SJ oraz osobowego 66121 postanowili urządzić kilkuminutową pogawędkę na szlaku (17.08.2000).   EN57-1080 as SJ 9630 (empty train, one of few during Stroze-Lowczowek track closure) from Nowy Sącz to Stróże, near Mszalnica, where enginners from SJ and 66121 made few minutes long discussion (August 17, 2000).
EN57-1080 jako osobowy 632 z Krynicy do Tarnowa, przejeżdża przez Kamionkę Wielką. Skład ten pojedzie tylko do Stróży, gdzie nastąpi przesiadka pasażerów do autobusów zastępszej komunikacji (18.08.2000).   EN57-1080 as the ordinary passenger train 632 from Krynica to Tarnow, passing Kamionka Wielka. This train will end the route in Stroze, where the passengers will have to take the bus, because of the track closure (August 18, 2000).

 

EN57-1086  
EN57-1086 jako pociąg osobowy 627 z Tarnowa do Nowego Sącza kilometr przed stacją w Ptaszkowej (19.07.2001).   EN57-1086 as the passenger train 627 from Tarnow to Nowy Sacz, about a kilometer before Ptaszkowa station (July 19, 2001).

 

EN57-1087  
EN57-1087 jako pociąg osobowy 724 z Jasła do Stróży, na szlaku pomiędzy Zagórzanami a Moszczenicą Małopolską (17.08.2000).   EN57-1087 as the ordinary passenger train no. 724 from Jaslo to Stroze, on the route between Gorlice-Zagorzany and Moszczenica Malopolska (August 17, 2000).

 

EN57-1095  
EN57-1095 już u kresu naprawy w ZNTK Bydgoszcz (25.05.2000).   EN57-1095 almost ready to leave Bydgoszcz Overhauling Workshop (May 25, 2000).

 

EN57-1100  
EN57-1100+EN71-39 jako pociąg osobowy (przyspieszony) 'Artus' z Elbląga do Gdyni Chyloni, odjeżdża z Gdyni Głównej Osobowej (28.05.1998).   EN57-1100 + EN71-39, as the passenger train 'Artus' from Elblag to Gdynia Chylonia, leaving Gdynia Glowna (May 28, 1998).

 

EN57-1101  
EN57-1101+EN71-35 jako pospieszny 70110 'Łyna' z Gdyni Chyloni do Olsztyna Głównego, przejeżdża przez Gdańsk Świety Wojciech (13.07.1997).   EN57-1101+EN71-35 as fast passenger train IR 70110 'Lyna' from Gdynia Chylonia to Olsztyn Glowny, passing Swiety Wojciech (district of Gdansk) (July 13, 1997).

 

EN57-1104  
EN57-1104+EN57-??? jako osobowy 2023 z Bydgoszczy Głównej do Gdyni Chylonii na przedmieściach Gdańska (30.10.1997).   EN57-1104+EN57-??? as the passenger train 2023 from Bydgoszcz Glowna to Gdynia Chylonia, passing Gdansk Swiety Wojciech (October 30, 1997).

 

EN57-1107  
EN57-1107 powracający z ZNTK Mińsk Mazowiecki po naprawie rewizyjnej, mija Gdańsk Główny (07.05.1999).   EN57-1107 coming back from the repair in Minsk Mazowiecki Overhauling Workshop, passing Gdansk Glowny (May 07, 1999).

 

EN57-1108  
EN57-1108+EN57-??? jako osobowy 10324 z Gdyni Chyloni do Mławy, mija znajdującą się gdzieś w tych okolicach granicę administracyjną Gminy Miasta Gdańsk (30.10.1997).   EN57-1108+EN57-??? as the passenger train 10324 from Gdynia Chylonia to Mlawa, passing the bridge over Radunia stream in Gdansk Swiety Wojciech (October 30, 1997).

 

EN57-1111  
EN57-1111+EN57-1684 jako pociąg osobowy SKM nr 157 z Gdańska Głównego do Wejherowa, wjeżdża na przystanek osobowy Gdynia Grabówek (16.01.2000).   EN57-1111+EN57-1684 as the SKM passenger train no. 157 from Gdansk Głowny to Wejherowo, entering Gdynia Grabowek SKM passenger stop (January 16, 2000).

 

EN57-1116  
EN57-1116+EN57-1110 w Gdańsku Wrzeszczu, jako pociąg osobowy SKM nr 114 z Wejherowa do Gdańska Głównego (26.03.2000).   EN57-1116+EN57-1110 in Gdansk Wrzeszcz, as the SKM passenger train 114 from Wejherowo to Gdansk Glowny (March 26, 2000).

 

EN57-1121  
EN57-1121+EN57-??? jako osobowy 10324 z Gdyni Chyloni do Mławy, w Gdańsku Świętym Wojciechu (01.02.1998).   EN57-1121+EN57-??? as the passenger train 10324 from Gdynia Chylonia to Mlawa, passing Gdansk Swiety Wojciech (February 01, 1998).

 

EN57-1122  
EN57-1122+EN71-46 jako pociąg SKM 163 do Wejherowa, odjeżdża z Gdańska Głównego (13.05.2001).   EN57-1122+EN71-46 as SKM passenger train 163 to Wejherowo, is departing from Gdansk Glowny (May 13, 2001).

 

EN57-1126  
EN57-1126+EN57-??? jako osobowy z Gdańska Głównego do Elbląga (nr 10140), w Gdańsku Świętym Wojciechu (30.10.1997).   EN57-1126+EN57-??? as the passenger train 10140 from Gdansk Glowny to Elblag, passing Gdansk Swiety Wojciech (October 30, 1997).
EN57-1126+EN57-??? jako pociąg osobowy 9723 z Olsztyna Głównego do Gdańska Głównego, wjeżdża do Gdańska w Świętym Wojciechu (05.02.1998).   EN57-1126+EN57-??? as the passenger train 9723 from Olsztyn Glowny to Gdansk Glowny passing Gdansk Swiety Wojciech (February 05, 1998).

 

EN57-1129  
EN57-1129+EN71-39 odjeżdża z Gdańska Oliwy jako przyspieszony osobowy 10240 'Artus' z Gdyni Chylonii do Elblaga (24.06.2000).   EN57-1129+EN71-39 leaving Gdansk Oliwa as the passenger train 10240 'Artus' from Gdynia Chylonia to Elblag (June 24, 2000).

 

EN57-1152  
EN57-1152+EN57-800 jako pociąg osobowy 642 z Krynicy do Jasła, wjeżdża na przystanek w WIerchomli Wielkiej, mijając popowodziowe osuwiska (26.07.2001).   EN57-1152+EN57-800 as the passenger train 642 from Krynica to Jaslo, entering Wierchomla Wielka passenger stop, after-flood landslide (July 26, 2001).

 

EN57-1155  
EN57-1155+EN57-??? na torze postojowym w Lęborku (29.05.1997).   EN57-1155+EN57-??? at the passing siding track in Lebork (May 29, 1997).

 

EN57-1171  
EN57-1171+EN57-037 z MT Tarnów, jako osobowy 2022 z Krynicy do Rzeszowa, w Kamionce Wielkiej (09.07.1998).   EN57-1171+EN57-037 as the passenger train 2022 from Krynica to Rzeszow, passing few curves before Kamionka Wielka (July 09, 1998).

 

EN57-1240  
EN57-1240+EN57-??? jako osobowy 634 z Krynicy do Tarnowa, w Nowym Sączu Zawadzie (24.07.1997).   EN57-1240+EN57-??? as passenger train 634 from Krynica to Tarnow, a while after leaving Nowy Sacz station (July 24, 1997).
EN57-1240+EN57-1420 jako pociąg osobowy 630 z Nowego Sącza do Tarnowa wjeżdża na przystanek osobowy Nowy Sącz Jamnica (18.02.2000).   EN57-1240+EN57-1420 as the ordinary passenger train no. 630 from Nowy Sacz to Tarnow, entering Nowy Sacz Jamnica passenger stop (February 18, 2000).
EN57-1240+EN57-037 jako pociąg osobowy 630 z Krynicy do Tarnowa, mija Białą Niżną. Na wzgórzu w oddali pnie się dokładnie ta sama linia kolejowa, zakańczając 'Pętlę Grybowską' (09.08.2000).   EN57-1240+EN57-037 as the ordinary passenger train no. 630 from Krynica to Tarnow, passing Biala Nizna (August 09, 2000).

 

EN57-1255  
EN57-1255+EN57-??? z MT Tarnowskie Góry, jako osobowy 46939 z Katowic do Kluczborka, w chwilę po opuszczeniu stacji Bytom (01.03.1998).   EN57-1255+EN57-??? from Tarnowskie Gory Depot as the passenger train 46939 from Katowice to Kluczbork, passing Bytom Karb (March 01, 1998).
EN57-1255 w Gdyni Głównej Osobowej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż EZT jest z MT Tarnowskie Góry. Najprawdopodobniej odbywa właśnie próbne jazdy po naprawie w ZNTK Gdańsk (30.05.1998).   EN57-1255 from Joint Depot Tarnowskie Gory, in Gdynia Glowna during the test-drive after the repair made in overhauling workshop in Gdansk (May 30, 1998).

 

EN57-1256  
EN57-1256+EN57-033 jako pociąg osobowy 636 z Krynicy do Tarnowa, na szlaku pomiędzy Rytrem a Barcicami (03.08.2000).   EN57-1087+EN57-033 as the ordinary passenger train no. 636 from Krynica to Tarnow, on a route between Rytro and Barcice (August 03, 2000).

 

EN57-1280  
EN57-1280 wraz z drugim EN57 jako pociąg osobowy 20127 z Inowrocławia do Gdańska Głównego, około 10 minut przed skończeniem biegu. Na uwagę zwraca odmienne malowanie członu ra z jednej strony oraz s+rb z drugiej. Ewidentny przypadek podmiany ra (28.04.2001).   EN57-1280 and another EN57 as the passenger train 20127 from Inowrocław to Gdańsk Główny, several minutes before it finish this route. Look at ra (first) section of EN57-1280 that has different livery from s and rb sections - clear example of replacing the older ra-section by taken from another EN57 (April 28, 2001).

 

EN57-1281  
EN57-1281+EN57-1083 na bocznym torze w Lęborku (12.04.2002).   EN57-1281+EN57-1083 on the spare track in Leberk (April 12, 2002).

 

EN57-1282  
EN57-1282 jako pociąg osobowy 627 z Tarnowa do Nowego Sącza, odjeżdża z p.o. Nowy Sącz Jamnica (01.08.2000).   EN57-1282 as the ordinary passenger train no. 627 from Tarnow to Nowy Sacz, leaving Nowy Sacz Jamnica passenger stop (August 01, 2000).