electric 3-car motor unit EN57

 

EN57-1618  
EN57-1618+EN57-??? jako osobowy pociąg numer 10324 z Gdyni Chyloni do Mławy, wyjeżdża z Gdańska (02.11.1997).   EN57-1618+EN57-??? as the passenger train 10324 from Gdynia Chylonia to Mlawa, passing the bridge over Radunia stream in Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).

 

EN57-1642  
EN57-1642+EN57-1536 w Białymstoku, jako pociąg osobowy 77326 do Małkini (06.05.2001).   EN57-1642+EN57-1536 in Bialystok, as the passenger train 77326 to Malkinia (May 06, 2001).

 

EN57-1668  
EN57-1668 w Warszawie Zachodniej tego dnia obsługiwał cogodzinny pociąg służbowy do lokomotywowni na Odolanach - potocznie zwany 'klasą' (20.02.2000).   EN57-1668 in Warszawa Zachodnia. That day this unit was servicing the internal train for employees and was routing every hour between the station and Warszawa Odolany depot (February 20, 2000).

 

EN57-1669  
EN57-1669+EN71-47 jako pociąg SKM nr 446 z Gdyni Cisowej do Gdańska Głównego, odjeżdża z przystanku SKM Gdynia Grabówek (08.04.2000).   EN57-1669+EN71-47 as the SKM passenger train no. 448 from Gdynia Cisowa to Gdansk Glowny, leaving Gdynia Grabowek passenger stop (April 08, 2000).
EN57-1669+EN57-??? jako osobowy pociąg SKM nr 163 do Wejherowa, przed odjazdem z Gdańska Głównego. Jest to obecnie chyba jedyny skład w Polsce okraszony reklamami (10.12.2000).   EN57-1669+EN57-??? as the SKM passenger train no. 163 to Wejherowo, before leaving Gdansk Glowny. It's the only EN57 in Poland now, that has commercial livery (December 10, 2000).

 

EN57-1676  
EN57-1676+EN57-??? odjeżdża z Gdańska Głównego jako pociąg SKM 157 do Wejherowa (24.11.2001).   EN57-1676+EN57-??? as the passenger SKM train 157 to Wejherowo, leaving Gdansk Glowny (November 24, 2001).

 

EN57-1686  
EN57-1686+EN57-??? w typowej kolorystyce warszawskich EN57, która zresztą jest identyczna z kolorystyką ostatniej serii EN57 (numery 1900-1953), jako pociąg osobowy 51432 z Działdowa do Warszawy Woli, na stacji początkowej (19.08.1997).   EN57-1686+EN57-??? in Dzialdowo, painted like every Warszawa's EN57 (red with brown stripe) as the passenger train 51432 from this station to Warszawa Wola (August 19, 1997).

 

EN57-1704  
EN57-1704+EN57-1705 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza, jako pociąg osobowy SKM nr 114 z Wejherowa do Gdańska Głównego (27.02.2000).   EN57-1704+EN57-1705 leaving Gdansk Wrzeszcz as the SKM passenger train no. 114 going from Wejherowo to Gdansk Glowny (February 27, 2000).

 

EN57-1705  
EN57-1705+EN57-1704 jako pociąg SKM 147 z Gdańska Głównego do Wejherowa, pomiędzy przystankami Gdańsk Przymorze i Gdańsk Oliwa (13.05.2001).   EN57-1705+EN57-1705 as SKM passenger train 147 from Gdansk Glowny to Wejherowo, between Gdansk Przymorze and Gdansk Oliwa (May 13, 2001).

 

EN57-1721  
EN57-1721+EN57-1714 specjalnie pomalowany w taki sposób dla odróżnienia od 'zwykłych' EZT EN57 z MT Katowice, zwyczajowo obsługujący pociąg pospieszny 43505 'Ornak' z Katowic do Zakopanego (przez Bielsko-Białą) wjeżdża do Chabówki (19.07.1998).   EN57-1721+EN57-1714, two modernized EMUs from Katowice Joint Depot, as the fast passenger train 43505 'Ornak' from Katowice to Zakopane, entering Chabowka (July 19, 1998).

 

EN57-1722  
EN57-1722+EN57-1911 jako pociąg osobowy SKM nr 143 z Gdańska Głównego do Wejherowa, wjeżdża na przystanek osobowy Gdańsk Przymorze (21.11.1999).   EN57-1722+EN57-1911, as the SKM (Tricity Commuter Train) passenger train no. 143, from Gdansk Glowny to Wejherowo, entering Gdansk Przymorze passenger stop (November 21, 1999).

 

EN57-1736  
EN57-1736+EN57-1717 zjeżdża do lokomotywowni Warszawa Grochów (03.12.2000).   EN57-1736+EN57-1717 going to Warszawa Grochow depot (December 03, 2000).

 

EN57-1737  
EN57-1737+EN57-1827 jako pociąg SKM 317 do Rumii, odjeżdża z Gdańska Głównego (02.07.2000).   EN57-1737+EN57-1827, as the SKM train no. 317 to Rumia, leaving Gdansk Glowny (July 02, 2000).

 

EN57-1760  
EN57-1760+EN57-??? z MT Gdynia (sekcja Gdynia Cisowa) jako najnormalniejszy pociąg SKM (Szybka Kolej Miejska) numer 156 z Wejherowa do Gdańska Głównego, wjeżdża na stację Sopot (11.05.1998).   EN57-1760+EN57-??? with second EN57, as the SKM passenger train 156 from Wejherowo to Gdansk Glowny, entering Sopot (May 11, 1998).

 

EN57-1780  
EN57-1780 w Sokółce, jako pociąg osobowy 77643 do Kuźnicy Białostockiej (06.05.2001).   EN57-1780 in Sokolka, as the passenger train 77643 to Kuznica Bialostocka (May 06, 2001).

 

EN57-1783  
EN57-1783+EN57-1784 wjeżdża do Warszawy Zachodniej jako pociąg osobowy 12233 z Warszawy Wschodniej do Radomia (20.02.2000).   EN57-1783+EN57-1784 entering Warszawa Zachodnia as the ordinary passenger train no. 12233 from Warszawa Wschodnia to Radom (February 20, 2000).

 

EN57-1790  
EN57-1790+ED72-003 w Gdańsku Głównym, z pociągiem pospiesznym 70105 'Motława' z Olsztyna Głównego do Gdyni Chylonii (26.03.2000).   EN57-1790+ED72-003 in Gdansk Glowny, with the fast passenger train 70105 'Motlawa' going from Olsztyn Glowny to Gdynia Chylonia (March 26, 2000).

 

EN57-1794  
EN57-1794+EN57-1793 jako pociąg osobowy nr 20126 z Gdyni Chylonii do Inowrocławia w Gdańsku Świętym Wojciechu (30.08.2000).   EN57-1794+EN57-1793 as the ordinary passenger train no. 20126 from Gdynia Chylonia to Inowroclaw, passing Gdansk Swiety Wojciech (August 30, 2000).

 

EN57-1797  
EN57-1797 jako pociąg osobowy 5529 z Krakowa Głównego do Zakopanego, wjeżdża do Chabówki (07.08.2000).   EN57-1797 as the ordinary passenger train no. 5529 from Krakow Glowny to Zakopane, entering Chabowka (August 07, 2000).

 

EN57-1806  
EN57-1806 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   EN57-1806 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN57-1820  
EN57-1820+EN57-1821 przybył do Poznania Głównego z pociągiem osobowym nr 5734/5 z Torunia Głównego. Charakterystyczne malowanie w tonacji pomarańczowo-brązowej jest typowe dla jednostek po rewizji w Zakładzie Taboru Toruń (19.03.2000).   EN57-1820+EN57-1821 came to Poznan Glowny with the ordinary passenger train no. 5734/5 from Torun Glowny. Original orange-brown livery is typical for trainsets that were overhauled in Torun Depot (March 19, 2000).

 

EN57-1821  
EN57-1821+EN57-1820 w Bydgoszczy Głównej, jako pociąg osobowy do Włocławka (02.05.2002).   EN57-1821+EN57-1820 as the passenger train to Wloclawek, in Bydgoszcz Glowna (May 02, 2002).

 

EN57-1823  
EN57-1823+EN57-1822 jako pociąg pospieszny 43505 'Ornak' z Katowic do Zakopanego, w czasie 'zmiany czoła' (która w przypadku EZT wygląda jak wygląda) w Chabówce (16.08.2000).   EN57-1823+EN57-1822 as the fast passenger train 43505 'Ornak' from Katowice to Zakopane, in Chabowka (August 16, 2000).

 

EN57-1828  
EN57-1828+EN57-1727 jako pociąg SKM 159 do Rumii, przed rozpoczęciem biegu w Gdańsku Głównym. Numer 1828 jest 'wtórny', jako że oryginalnie ta jednostka miała numer 2003 i charakteryzowała się rozruchem tyrystorowym (04.01.2001).   EN57-1828+EN57-1727 as SKM commuter train from Gdansk Glowny to Rumia, before start its route. Originally, this unit had 2003 number and was one of three prototypes with SCR-start-up devices (January 04, 2001).

 

EN57-1902  
EN57-1902 w lokomotywowni Warszawa Grochów (03.12.2000).   EN57-1902 in Warszawa Grochow depot (December 03, 2000).

 

EN57-1912  
EN57-1912+EN57-1914+EN57-1913 w ulepszonej dalekobieżnej wersji, jako pociąg pospieszny 12115 'Żeromski' z Warszawy Wschodniej do Kielc, na stacji w Łącznej (19.02.2000).   EN57-1912+EN57-1914+EN57-1913 in Łączna, as the fast passenger train 12115 'Zeromski' from Warszawa Wschodnia to Kielce (February 19, 2000).

 

EN57-1913  
EN57-1913+EN57-1914+EN57-1912 jako pociąg pospieszny 12115 'Żeromski' z Warszawy Wschodniej do Kielc, na stacji w Łącznej (19.02.2000).   EN57-1913+EN57-1914+EN57-1912 in Łączna, as the fast passenger train 12115 'Zeromski' from Warszawa Wschodnia to Kielce (February 19, 2000).

 

EN57-1914  
EN57-1914+EN57-1912 jako pociąg pospieszny 12113 'Staszic' z Warszawy Wschodniej do Kielc, wjeżdża do Warszawy Zachodniej (23.09.2001).   EN57-1914+EN57-1912 as the fast passenger train 12113 'Staszic' from Warszawa Wschodnia to Kielce, entering Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EN57-1919  
EN57-1919 w Aleksandrowie Kujawskim, jako pociąg osobowy 40231 do Ciechocinka (19.08.2000).   EN57-1919 in Aleksandrow Kujawski, as the ordinary passenger train no. 40231 to Ciechocinek (August 19, 2000).

 

EN57-1921  
EN57-1921+EN57-1948 jako pociąg osobowy 10131 z Elbląga do Gdańska Głównego, pomiędzy Pruszczem a Gdańskiem (07.04.2001).   EN57-1921+EN57-1948 between Pruszcz Gdanski and Gdansk, as the passenger train 10131 from Elblag to Gdansk Glowny (April 07, 2001).

 

EN57-1928  
EN57-1928+EN57-19?? z MT Warszawa, w typowej dla zmodernizowanej serii EN57 kolorystyce jako osobowy 217 z Warszawy Wschodniej do Łowicza, przez Skierniewice, zbliża się do Warszawy Zachodniej (15.07.1997).   EN57-1928+EN57 (from new deliveries) coming to Warszawa Zachodnia from the eastern side as the passenger train no. 217 from Warszawa Wschodnia to Lowicz, calling Skierniewice (July 15, 1997).

 

EN57-1929  
EN57-1929+EN57-1934 wjeżdża do Pruszkowa z pociągiem osobowym 208 z Łowicza Głównego do Warszawy Wschodniej (20.02.2000).   EN57-1929+EN57-1934 entering Pruszkow with the ordinary passenger train 208 from Lowicz Glowny to Warszawa Wschodnia (February 19, 2000).

 

EN57-1937  
EN57-1937 na torze postojowym olsztyńskiej szopy (08.07.1997).   EN57-1937 with new type of body, on a siding track at Olsztyn Shed (July 08, 1997).

 

EN57-1947  
EN57-1947+ED72-017 z CM Szczecin, z pociągiem pospiesznym 85110 'Pobrzeże', wjeżdża do Gdańska Oliwy, wyjątkowo po torach SKM (26.12.1999).   EN57-1947+ED72-017 (both from Szczecin Joint Depot) as the fast passenger train 85110 'Pobrzeze' from Kolobrzeg to Gdansk Glowny, entering Gdansk Oliwa, using exceptionally SKM commuter train track (December 26, 1999).

 

EN57-1949  
EN57-1949+EN57-1950 odjeżdża z Gdańska jako pociąg osobowy 20124 z Gdańska Głównego do Iławy Głównej (02.07.2000).   EN57-1949+EN57-1950 leaving Gdansk, as the passenger train no. 20124 from Gdansk Glowny to Ilawa Glowna (July 02, 2000).

 

EN57-1950  
EN57-1950+EN57-1949 - obie z Zakładu Taboru w Olsztynie, jako pociąg osobowy 30027 z Torunia Głównego do Olsztyna Głównego, gotowy do odjazdu na stacji początkowej (11.11.1999).   EN57-1950+EN57-1949 (both from Olsztyn Joint Depot) as the ordinary passenger train 30027 from Torun Glowny to Olsztyn Glowny, before start the route (November 11, 1999).

 

EN57-1951  
EN57-1951+EN57-1952 jako pospiszny 'Pobrzeże' z Kołobrzegu, w chwilę po skończeniu trasy w Gdańsku Głównym (09.04.1998).   EN57-1951 and EN57-1952 (both from Bialogard Joint Depot) as the fast train 'Pobrzeze' from Kolobrzeg to Gdansk Glowny, has just finished its route in Gdansk (April 09, 1998).

 

EN57-1952  
EN57-1952 razem z ED72-007, jako pospieszny 58113 'Pobrzeże' przed odjazdem z Gdańska Głównego (05.09.1998).   EN57-1952+ED72-007 as the fast train 58113 'Pobrzeze' to Kolobrzeg, before beggining the route in Gdansk Glowny (September 05, 1998).

 

EN57-???
EN57-??? i dwa inne, jako osobowy pociąg nr 33 z Krakowa Głównego do Nowego Sącza, mija Kamionkę Wielką (09.08.1997).   EN57 passing by in Kamionka Wielka, as the passenger train 33 from Krakow Glowny to Nowy Sacz (August 09, 1997).
EN57+EN57 jako osobowy 10140 z Gdańska Głównego do Elbląga wyjeżdża z Gdańska (02.11.1997).   EN57+EN57 as the passenger train 10140 from Gdansk Glowny to Elblag, passing in Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).
EN57 jako pociąg osobowy 2023 z Bydgoszczy Głównej do Gdyni Chylonii wjeżdża do Gdańska (02.11.1997).   EN57 as the passenger train 2023 from Bydgoszcz to Gdynia Chylonia, passing in Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).