electric 4-car motor unit EN71

 

EN71-01  
EN71-07 w lokomotywowni Kraków Prokocim, bez członu 'rb', zużytkowanego w jakimś EN57 po spaleniu tamtejszego (13.08.2000).   EN71-01 in Krakow Prokocim depot, without the last - 'rb' - part, that was used in one EN57-class unit, after burning down its 'r'-type part (August 13, 2000).

 

EN71-02  
EN71-02 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   EN71-02 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN71-04  
EN71-04 jako pociąg osobowy 5527 z Krakowa Głównego do Zakopanego, w czasie postoju w Chabówce (16.08.2000).   EN71-04 as the passenger train no. 5527 from Krakow Glowny to Zakopane, while stop at Chabowka station (August 16, 2000).
EN71-04 w lokomotywowni na krakowskim Prokocimiu (14.07.2001).   EN71-04 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN71-05  
EN71-05 na torze postojowym stacji Kraków Płaszów (14.07.2001).   EN71-05 on a spare track at Krakow Plaszow station (July 14, 2001).

 

EN71-07  
EN71-07 - jedyny EZT EN71 zmodernizowany w taki sposób. Zespół posiada malowanie charakterystyczne dla serii ED72 czy ED73, wewnątrz znajduje się przedział 1 klasy, a nawet mały barek. Na fotce, jako popsieszny 33110 'Rysy' z Zakopanego wjeżdża do Krakowa Głównego (29.06.1998).   EN71-07 - the only such way modernized EN71 (with the small restaurant inside!) as the fast train 33110 'Rysy' from Zakopane, entering Krakow Glowny - the end of the route (June 29, 1998).

 

EN71-09  
EN71-09 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   EN71-09 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN71-12  
EN71-12+EN57-??? w Zakopanem, przy peronie, jako osobowy do Krakowa Płaszowa (15.08.1997).   EN71-12+EN57-??? at the platorm in Zakopane (August 15, 1997).

 

EN71-14  
EN71-014 z MT Kraków, jako osobowy 43529 z Żywca do Zakopanego, wjeżdża do Chabówki od strony Rabki Zdrój (19.07.1998).   EN71-014 from Krakow Depot, as the passenger train 43529 from Zywiec to Zakopane, entering Chabowka, from Rabka's side (July 19, 1998).

 

EN71-16  
EN71-16 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   EN71-16 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN71-18  
EN71-18 jako osobowy 3027 Trzebinia-Kraków Płaszów, na stacji końcowej (10.07.1998).   EN71-18 as the passenger train 3027 from Trzebinia, has just finished its route in Krakow Plaszow (July 10, 1998).

 

EN71-20  
EN71-20 w lokomotywowni Kraków Prokocim, obok wieży do obrządzania parowozów (jednej z czterech zaimportowanych z Chicago do kraju - pozostałe są w Tarnowskich Górach, Warszawie Odolanach i Gdyni Grabówku). Numer 20 to ostatni z podstawowej serii produkcji z Pafawagu, kolejne EN71 są 'samoróbkami' we własnym PKP-owym zakresie z wolnych członów jednostek EN57 (13.08.2000).   EN71-20 in Krakow Prokocim depot, near the steamloco-service tower imported from Chicago (4 towers imported in late 40s, three others are in: Tarnowskie Gory, Warszawa Odolany, and Gdynia Grabowek). EN71-20 is the last manufactured by Pafawag Wroclaw, the highest numbers are assembled by PKP depots from many EN57-class units (August 13, 2000).

 

EN71-35  
EN71-35+EN57-1101 jako pociąg osobowy 10226 'Żuławy' z Elbląga do Gdyni Chyloni, przejeżdża przez Gdańsk Przymorze (10.04.1998).   EN71-35+EN57-1101 as the passenger train 10226 'Zulawy' from Elblag to Gdynia Chylonia, passing passenger stop Gdansk Przymorze (April 10, 1998).
EN71-35 jako osobowy 1041 z Gdańska Głównego do Wejherowa, wjeżdża do Gdańska Oliwy. Skład z Zakladu SKM Trójmiasto, trasa podobna, ale po torach dalekobieżnych (27.04.2001).   EN71-35 as the passenger train 1041 from Gdansk Glowny to Wejherowo, entering Gdansk Oliwa. (April 24, 2001).
EN71-35+EN57-1691 jako pociąg osobowy SKM nr 153 z Gdańska Głównego do Wejherowa, pomiędzy przystankami Gdańsk Zaspa i Gdańsk Przymorze (13.05.2001).   EN71-35+EN57-1691 as SKM passenger train no. 153 from Gdansk Glowny to Wejherowo, between Gdansk Zaspa and Gdansk Przymorze passenger stops (May 13, 2001).

 

EN71-36  
EN71-36 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   EN71-36 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EN71-38  
EN71-38+EN57-695 jako pociąg osobowy SKM 148 z Wejherowa do Gdańska Głównego, na szlaku pomiędzy przystankami Gdańsk Przymorze i Gdańsk Zaspa (13.05.2001).   EN71-38+EN57-695 as the SKM passenger train no. 148 from Wejherowo to Gdansk Glowny, between Gdansk Przymorze and Gdansk Zaspa passenger stops (May 13, 2001).

 

EN71-39  
EN71-39+EN57-1100 jako IR 'Artus' z Elbląga do Gdyni Chyloni, zbliża się do Gdańska (13.07.1997).   EN71-39+EN57-1100 as IR 'Artus' form Gdynia Chylonia to Elblag, on the coming back way to Gdynia in the evening, passing Gdansk Swiety Wojciech (July 13, 1997).
EN71-39+EN57-1100 jako (opóźniony) pociąg pospieszny 'Łyna' z Olsztyna Głównego do Gdyni Chyloni, wjeżdża na stację Gdańsk Oliwa (22.03.1998).   EN71-39+EN57-1100 as the (delayed) fast passenger train 'Lyna' from Olsztyn Glowny to Gdynia Chylonia, entering Gdansk Oliwa (March 22, 1998).
EN71-39+EN57-1100 jako pospieszny pociąg 'Łyna' z Olsztyna Głównego do Gdyni Chyloni przejeżdża przez Gdańsk Przymorze (10.04.1998).   EN71-39+EN57-1100 as the fast passenger train 'Lyna' from Olsztyn Glowny to Gdynia Chylonia, passing passenger stop Gdansk Przymorze (April 10, 1998).

 

EN71-42  
EN71-42 z Lok. Gdynia Cisowa, jako pociąg osobowy numer 10422 z Gdyni Chyloni do Iławy Głównej, w czasie postoju w Gdańsku Wrzeszczu (31.10.1999).   EN71-42 from Gdynia Cisowa Depot, as the ordinary passenger train 10422 from Gdynia Chylonia to Iława Główna, on the route in Gdańsk Wrzeszcz (October 31, 1999).
EN71-42 jako pociąg SKM 151 z Gdańska Głównego do Wejherowa, odjeżdża z Gdyni Grabówka (26.12.2000).   EN71-42 as SKM commuter train 151 from Gdansk Glowny to Wejherowo, leaving Gdynia Grabówek SKM passenger stop (December 26, 2000).
EN71-42+EN57-1692 jako pociąg SKM 140 Wejherowa do Gdańska Głównego, pomiędzy stacją Gdańsk Oliwa, a przystankiem Gdańsk Przymorze (13.05.2001).   EN71-42+EN57-1692 as SKM commuter train 140 from Wejherowo to Gdansk Glowny, between Gdansk Oliwa station and Gdansk Przymorze passenger stop (May 13, 2001).

 

EN71-44  
EN71-44 - ostatni z serii EN71 tamtego czasu, z MT Gdynia (sekcja Gdynia Cisowa), jako pociąg osobowy 10422 z Gdyni Chyloni do Iławy Głównej, odjeżdża z Pruszcza Gdańskiego (29.03.1998).   EN71-44 (the last of this class that time) from Gdynia Joint Depot, as the passenger train 10422 from Gdynia Chylonia to Ilawa Glowna, leaving Pruszcz Gdanski (March 29, 1998).
EN71-44 na stacji Pruszcz Gdański, jako osobowy 10422 do Iławy (26.04.1998).   EN71-44 as the ordinary passenger train no. 10422 from Gdynia Chylonia to Ilawa Glowna, waiting on its route in Pruszcz Gdanski (April 26, 1998).

 

EN71-45  
EN71-45, niedługo po 'wytworzeniu' (nie miał na burtach oznaczeń, gdzie został zmontowany), jako osobowy 10422 relacji Gdynia Chylonia - Iława Główna, na postoju w Gdańsku Wrzeszczu (30.05.1999).   EN71-44 soon after the assembly (it doesn't have written where it was assembled) as the passenger train 10422 from Gdynia Chylonia to Ilawa Glowna, in Gdansk Wrzeszcz (May 30, 1999).

 

EN71-46  
EN71-46 w dosyć ciekawym malowaniu, razem z EN71-40, jako osobowy przyspieszony 10240 'Artus' z Gdyni Chyloni do Elbląga, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (01.09.2000).   EN71-47 in original livery, together with EN71-40, as the passenger train 10240 'Artus' from Gdynia Chylonia to Elblag, entering Gdansk Wrzeszcz (September 01, 2000).

 

EN71-47  
EN71-47 - obecnie najwyższy numer na stanie PKP - jako pociąg osobowy SKM 139 z Gdańska Głównego do Wejherowa, wraz z EN57 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (01.04.2000).   EN71-47 - presently it's the highest number of that class, assembled from EN57 units - as the ordinary SKM passenger train no. 139 from Gdansk Glowny to Wejherowo, leaving Gdansk Wrzeszcz with EN57-class unit on the front (April 01, 2000).

 

EN71-48  
EN71-48 - to nowy najwyższy numer, również w Zakładzie SKM w Trójmieście. Na zdjęciu - wraz z EN57 w składzie pociągu SKM 139 do Wejherowa, przed odjazdem z Gdańska Głównego. Obok - EN57-1760 i drugi 'kibel' - chwilowo bez zatrudnienia (02.06.2001).   EN71-48 - next 'the highest number of that class', also assembled from EN57 units and assigned to SKM division, too. On the picture - together with EN57 in Gdansk Glowny, as the passenger SKM train no. 139 to Wejherowo. Another two EN57 (first - 1760) temporarily without any work (June 02, 2001).

 

EN71-??
EN71-?? (35 lub 39) jako pociąg osobowy 10146/7 'Artus' z Elblągą do Gdyni Chylonii odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (25.05.1997).   EN71-?? (35 or 39) leaving Gdansk Wrzeszcz as the passenger train 10146/7 'Artus' from Elblag to Gdynia Chylonia (May 25, 1997).
EN71-?? (35 lub 39) odjeżdża z Gdańska Głównego (10.07.1997).   EN71-?? leaving Gdansk Glowny (July 10, 1997).