EP07-330 |
|
EP07-330
z pociągiem specjalnym, oficjalnie na trasie
Hel-Warszawa Zachodnia, lecz praktycznie z Juraty do
Warszawy Centralnej. Pociąg był wynajęty przez Polską
Radę Biznesu, której uczestnicy, wraz z
przedstawicielami Rządu RP, obradowali na Półwyspie.
Skład obejmował: wagon-salonkę, wagon restauracyjny
oraz dwa wagony pierwszej klasy (klimatyzowane) 'Ademnu'
typu Z1. Pociąg został przyprowadzony do Gdyni przez
diesla, a następnie z widoczną na zdjęciu lokomotywą
podążył do stolicy bez zatrzymywania się po drodze
(15.03.1998). |
|
EP07-330
with the very special train no 51700/1, officially from
Hel to Warszawa Zachodnia, practically from Jurata to
Warszawa Centralna. The train was formed for the
participants of the Polish Business Council conference
and was consisted of one saloon car (first), one
restaurant and conference car (2nd) and two cars of 1st
class, of the brand new type 'Ademnu' (3rd and 4th). The
train was brought to Gdynia by the diesel loco and then
the loco was changed to this on the picture (from Gdynia
Depot). The train hadn't to stop till Warszawa (March 15,
1998). |
|
EP07-330
z pociągiem pospiesznym do Poznania Głównego, w Gdyni
Głównej Osobowej (23.04.1998). |
|
EP07-330
from Gdynia Depot with a fast passenger train from Gdynia
Glowna Osobowa to Poznan Glowny, waiting in Gdynia (April
23, 1998). |
|
EP07-330
w lokomotywowni Gdynia Grabówek (29.09.2001). |
|
EP07-330
in Gdynia Grabowek depot (September 29, 2001). |
|
EP07-330
i EP07-372 mijają gdańskie Przymorze w drodze do Gdyni
(02.03.2002). |
|
EP07-330
and EP07-372 passing Gdansk Przymorze on their way to
Gdynia (March 02, 2002). |
|
EP07-330
i EP07-389 z pociągiem ekspresowym 5310 'Stoczniowiec' w
Gdańsku Głównym (10.03.2002). |
|
EP07-330
and EP07-389 with express train 5310 'Stoczniowiec' at
Gdansk Glowny station (March 10, 2002). |