electric passenger locomotive EP07

 

EP07-401
EP07-401 mijający zamknięty na początku lat 90-tych przystanek osobowy Gdańsk Święty Wojciech (30.10.1997).   EP07-401 passing the closed-down Gdansk Swiety Wojciech passenger stop (October 30, 1997).
EP07-401 w Gdyni Głównej Osobowej (25.01.1998).   EP07-401 in Gdynia Glowna Osobowa (January 25, 1998).
EP07-401 w Gdyni Głównej z pociągiem osobowym do Zduńskiej Woli Południowej (25.01.1998).   EP07-401 with passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Zdunska Wola Poludniowa, waiting for the depart in Gdynia Glowna (January 25, 1998).
EP07-401+EU07-242 (obie z Zakładu Taboru Gdynia) na czele pociągu osobowego 2026 z Gdynia Gółwnej Osobowej do Bydgoszczy Głównej, zbliżający się do stacji Gdańsk Oliwa. Zagadka podwójnej trakcji tego pociągu polega na zepsutym obiegu składów spowodowanym drastycznym obniżeniem prędkości szlakowej na obszarze Śląskiej DOKP. W wyniku tego, opóźnienia dostał pociąg Katowice-Gdynia, łączony w Bydgoszczy z pociągiem Łódź Kaliska-Gdynia. Aby nie powodować opóźnień łódzkiej części pociągu, jedna lokomotywa jest podsyłana do Bydgoszczy tym osobowym, po czym wraca z pociągiem z Łodzi (12.03.1998).   EP07-401+EU07-242 (both from Gdynia Joint Depot) hauling the passenger train no. 2026 from Gdynia Glowna Osobowa to Bydgoszcz Glowna, now passing Gdansk Oliwa. The second loco isn't for improve the motive/braking power, but it must be taken to Bydgoszcz, where the joint fast train from Gdynia Glowna to Katowice and Lodz Kaliska comes, then the train is decoupled and this is why two locos are needed. The solution would be assigning the passenger locomotives to Bydgoszcz Depot (March 12, 1998).
EP07-401 z pociągiem ekspresowym 3503 'Małopolska' z Przemyśla Głównego do Gdyni Głównej Osobowej, wjeżdża do Gdańska Głównego (01.07.2000).   EP07-401 with express train 3503 'Maloplska' from Przemysl Glowny, entering Gdansk Glowny (July 01, 2000).
EP07-401 z nowym pociągiem osobowym 77426 z Gdyni do Chojnic, na szlaku pomiędzy Orunią a Lipcami (10.06.2001).   EP07-401 with the new passenger train - 77426, from Gdynia to Chojnice, now between Gdansk Orunia and Gdansk Lipce passenger stops (July 10, 2001).
EP07-401 z tyłu oraz EU07-423 z przodu - (odsył loków z Tczewa do Gdyni) - wjeżdżają do Gdańska (10.06.2001).   EP07-401 hauled by EU07-423 - both are returning to Gdynia from Tczew, now closing up to Gdansk (July 10, 2001).
EP07-401 zbliża się do Różyn z pociągiem 55427 Liwa z Grudziądza do Gdyni Głównej (14.06.2001).   EP07-401 with passenger train 55427 Liwa from Grudziadz to Gdynia, coming to Rozyny (July 14, 2001).
EP07-401 na przedmieściach Gdańska z pociągiem pospiesznym 58111 'Pobrzeże' z Tczewa do Kołobrzegu (18.10.2001).   EP07-401 with fast passenger train 58111 'Pobrzeze' from Tczew to Kolobrzeg, closing up to Gdansk (October 18, 2001).
EP07-401 z pociągiem 20124 (Gdynia - Bydgoszcz) w Gdyni Grabówku, jeszcze przed podstawieniem składu w gdyńskie perony (13.01.2002).   EP07-401 with train 20124 in Gdynia Grabowek, yet before 'official' bringing the train to the platform at Gdynia station (January 13, 2002).
EP07-401 z pociągiem ekspresowym 5402 'Klimczok' z Gdyni do Bielska Białej, mija Pruszcz Gdański (17.02.2002).   EP07-401 with express 5402 'Klimczok' from Gdynia to Bielsko Biala, passing Pruszcz Gdanski (February 17, 2002).
EP07-401 z pociągiem pospiesznym 58111 'Pobrzeże' z Tczewa do Kołobrzegu, wjeżdża do Pszczółek (11.05.2002).   EP07-401 with fast passenger train 58111 'Pobrzeze' from Tczew to Kolobrzeg, entering Pszczolki (May 11, 2002).

 

EP07-411

 

EP07-412
EP07-412 z MT Kraków, z pociągiem pospiesznym 83104 'Barbakan' ze Świnoujścia Portu do Krakowa Głównego, wjeżdża do Poznania Głwnego (30.04.1998).   EP07-412 from Krakow Depot, with fast passenger train 83104 'Barbakan' from Swinoujscie Port to Krakow Glowny, entering Poznan Glowny (April 30, 1998).

 

EP07-422

 

EP07-426
EP07-426 z szopy olsztyńskiej, z pociągiem pospiesznym 'Łyna', relacji Olsztyn Gł. - Gdynia Gł. Os., mija przystanek kolejki SKM Gdańsk Przymorze (20.06.1998).   EP07-426 from Olsztyn Depot, with fast passenger train 'Lyna' to Gdynia Glowna, passing Gdansk Przymorze (June 20, 1998).
EP07-426 z pociągiem ekspresowym 15403 'Jantar' z Warszawy do Helu, mija Cieplewo (12.08.2001).   EP07-426 with express train 15403 'Jantar' from Warszawa to Hel, passing Rozyny (August 12, 2001).
EP07-426 z pociągiem już ekspresowym 5100 'Neptun' z Gdyni do Warszawy Zachodniej, niedaleko Pruszcza Gdańskiego (07.05.2002).   EP07-426 with express train 5100 'Neptun' from Gdynia to Warszawa Zachodnia, near Pruszcz Gdanski (May 07, 2002).

 

EP07-427
EP07-427 z MT Ostrów Wielkopolski, na torze bocznym w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   EP07-427 from Ostrow Wielkopolski Depot, at the spare track in Poznan (April 30, 1998).

 

EP07-431
EP07-431 z pociągiem 79024 do Białegostoku, przed odjazdem z Ełku (01.05.2001).   EP07-431 with passenger train 79024 to Bialystok, before leaving Elk (May 01, 2001).
EP07-431 z pociągiem pospiesznym 15114 'Biebrza' z Kuźnicy Białostockiej do Gdyni, wjeżdża do Sokółki (06.05.2001).   EP07-431 entering Sokolka with fast passenger train 15114 from Kuznica Bialostocka to Gdynia (May 06, 2001).

 

EP07-447
EP07-447 z MT Warszawa, z nowymi lampkami, w Lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EP07-447 with new type of headlamps, in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).
EP07-447+EU07-324 opuszczają Gdańsk z ekspresem 5202 'Czartoryski' z Gdyni do Lublina (28.04.2001).   EP07-447+EU07-324 leaving Gdansk with express train 5202 'Czartoryski' from Gdynia to Lublin (April 28, 2001).

 

EP07-448
EP07-448 z MT Gdynia, z pociągiem pospiesznym z Gdyni do Katowic i Łodzi Kaliskiej (54102/51102) przed odjazdem ze stacji początkowej (16.05.1998).   EP07-448 from Gdynia Depot, with fast passenger joint train to Katowice (54102) and Lodz Kaliska (51102) waiting in Gdynia Glowna Osobowa (May 16, 1998).
EP07-448 z wprowadzonym z dniem 24 maja 1998 roku ekspresem 5700 'Mieszko' do Poznania Głownego (na miejsce pospiesznego 57100), na stacji początkowej w pierwszym dniu kursowania (24.05.1998).   EP07-448 with a new express on PKP (on May 24, the new timetable was introduced) - 5700 'Mieszko' from Gdynia Glowna to Poznan Glowny, instead of the fast passenger train 57100 (May 24, 1998).
EP07-448+EP07-389 z pociągiem ekspresowym 5400 'Stoczniowiec' z Gdyni do Bielska Białej, mijają Pruszcz Gdański. W okresie większych mrozów i śniegów ważniejsze pociągi na linii Warszawa-Gdańsk otrzymują dla bezpieczeństwa trakcję podwójną (19.12.1999).   EP07-448+EP07-389 with express train 5400 'Stoczniowiec' from Gdynia to Bielsko Biala, passing Pruszcz Gdanski. During heavy snow and frost, the most important trains routing between Warszawa and Gdansk get double loco service (December 12, 1999).

 

EP07-450
EP07-450 z CM Łódź, wśród innych lokomotyw bliźniaczych serii przy garażu 'elektrycznym' w lokomotywowni Gdynia Grabówek (26.12.1999).   EP07-450 among other locos of similar classes, at the 'electric' (second) garage in Gdynia Grabowek shed (December 26, 1999).