ET21-57 |
|
ET21-57
należący do Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce jest
jednym z czynnych elektrowozów historycznych w kraju.
Obecnie stacjonuje w lokomotywowni Sucha Beskidzka, w
oryginalnym malowaniu (03.09.1997). |
|
ET21-57
that belongs to the Chabowka Museum is one of a working
historical locomotives there, and presently is kept in
Sucha Beskidzka Shed (September 03, 1997). |
|
ET21-57
w lok. Sucha Beskidzka (03.09.1997). |
|
ET21-57
in Sucha Beskidzka Shed, painted originally into white
and blue (September 03, 1997). |
|
ET21-57
z pociągiem zdawczym w Chabówce. Z braku dostatecznej
ilości elektrycznych lokomotyw towarowych ET21, CM
Kraków zmuszone jest użytkować pojazdy historyczne w
planowym ruchu towarowym (07.08.2000). |
|
ET21-57
with a short freight in Chabowka. Because of the lack of
Et21-class locomotives, Krakow Depot was forced to use
its historic units, like this 21-57 or also EP03-01
(August 07, 2000). |
|
ET21-57
z pociągiem zdawczym wyjeżdża z Chabówki
(07.08.2000). |
|
ET21-57
with a freight leaving Chabowka (August 07, 2000). |
|
ET21-57
bez składu powraca do Chabówki (07.08.2000). |
|
ET21-57
without any freight car coming back to Chabowka (August
07, 2000). |
|
ET21-57
wyjeżdża z Chabówki do swojej macierzystej szopy w
Suchej Beskidzkiej (07.08.2000). |
|
ET21-57
leaving Chabowka, going to its mother-depot in Sucha
Beskidzka (August 07, 2000). |
|
ET21-57
w czasie wystawy lokomotyw elektrycznych na stacji
Warszawa Zachodnia (23.09.2001). |
|
ET21-57
during the electric locomotives exhibition at Warszawa
Zachodnia (September 23, 2001). |
|
ET21-57
- puplit maszynisty (23.09.2001). |
|
ET21-57
- the driver's cab (September 23, 2001). |
|
ET21-57
w czasie wystawy lokomotyw elektrycznych na stacji
Warszawa Zachodnia (23.09.2001). |
|
ET21-57
during the electric locomotives exhibition at Warszawa
Zachodnia (September 23, 2001). |