electric freight locomotive ET21

 

ET21-51 +1991
ET21-52 +1989
ET21-53 +1989
ET21-54 +1989
ET21-55 +1987
ET21-56 +1987

 

ET21-57
ET21-57 należący do Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce jest jednym z czynnych elektrowozów historycznych w kraju. Obecnie stacjonuje w lokomotywowni Sucha Beskidzka, w oryginalnym malowaniu (03.09.1997).   ET21-57 that belongs to the Chabowka Museum is one of a working historical locomotives there, and presently is kept in Sucha Beskidzka Shed (September 03, 1997).
ET21-57 w lok. Sucha Beskidzka (03.09.1997).   ET21-57 in Sucha Beskidzka Shed, painted originally into white and blue (September 03, 1997).
ET21-57 z pociągiem zdawczym w Chabówce. Z braku dostatecznej ilości elektrycznych lokomotyw towarowych ET21, CM Kraków zmuszone jest użytkować pojazdy historyczne w planowym ruchu towarowym (07.08.2000).   ET21-57 with a short freight in Chabowka. Because of the lack of Et21-class locomotives, Krakow Depot was forced to use its historic units, like this 21-57 or also EP03-01 (August 07, 2000).
ET21-57 z pociągiem zdawczym wyjeżdża z Chabówki (07.08.2000).   ET21-57 with a freight leaving Chabowka (August 07, 2000).
ET21-57 bez składu powraca do Chabówki (07.08.2000).   ET21-57 without any freight car coming back to Chabowka (August 07, 2000).
ET21-57 wyjeżdża z Chabówki do swojej macierzystej szopy w Suchej Beskidzkiej (07.08.2000).   ET21-57 leaving Chabowka, going to its mother-depot in Sucha Beskidzka (August 07, 2000).
ET21-57 w czasie wystawy lokomotyw elektrycznych na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   ET21-57 during the electric locomotives exhibition at Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).
ET21-57 - puplit maszynisty (23.09.2001).   ET21-57 - the driver's cab (September 23, 2001).
ET21-57 w czasie wystawy lokomotyw elektrycznych na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   ET21-57 during the electric locomotives exhibition at Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

ET21-58 +1989
ET21-59 +1990
ET21-60 +1990
ET21-61 +1989
ET21-62 +1988
ET21-63 +1984
ET21-64 +1991
ET21-65 +1988

 

ET21-66 +1994
ET21-66 w Muzeum Kolejnictwa - na stacji Warszawa Główna (02.12.2000).   ET21-66 in Railway Museum on a closed-downa Warszawa Glowna station (December 02, 2000).

 

ET21-67 +1988
ET21-68 +1988
ET21-69 +1979
ET21-70 +1992
ET21-71 +1992
ET21-72 +1991
ET21-73 +1991
ET21-74 +1991
ET21-75 +1991
ET21-76 +1991
ET21-77 +1993
ET21-78 +1986

 

ET21-79 +1998
ET21-79 stoi odstawiony pomiędzy inne nieużywane lokomotywy w rybnickiej szopie (13.09.1997).   ET21-79 in Rybnik Shed (September 13, 1997).

 

ET21-80 +1991
ET21-81 +1991
ET21-82 +1998
ET21-83 +1992
ET21-84 +1995
ET21-85 +1993
ET21-86 +1996
ET21-87 +1992
ET21-88 +1993
ET21-89 +1970
ET21-90 +1995
ET21-91 +1992
ET21-92 +1992
ET21-93 +1995
ET21-94 +1994
ET21-95 +1995
ET21-96 +1991
ET21-97 +1991

 

ET21-98
ET21-98 jeszcze zdolny do pracy, stoi w garażu lokomotywowni w Zakopanem (16.08.2000).   ET21-98 still able to work is keeping in the garage in Zakopane (August 16, 2000).

 

ET21-99 +1995
ET21-100 +2000