ET21-107 +2001 |
|
ET21-107
z wagonami przesyłanymi do nowosądeckiego ZNTK-u,
zbliża się do Nowego Sącza (24.07.1997). |
|
ET21-107
with the cars going to overhauling workshop, before the
bridge over Kamienica river in Nowy Sacz Zawada (July 24,
1997). |
|
ET21-107
w Nowym Sączu (18.07.1998). |
|
ET21-107
in Nowy Sacz (July 18, 1998). |
|
ET21-107
z pociągiem towarowym wjeżdża na stację Nowy Sącz
(20.07.1998). |
|
ET21-107
with the freight entering Nowy Sacz (July 20, 1998). |
|
ET21-107
z pociągiem towarowym w Stróżach (14.02.2000). |
|
ET21-107
with the freight train in Stroze (February 14, 2000). |
|
ET21-107
z pociągiem towarowym na bocznym torze w Gromniku
(19.02.2000). |
|
ET21-107
with the freight train on a side-track in Gromnik
(February 19, 2000). |
|
ET21-107
jako popych pociągu towarowego wyjeżdżającego z
Nowego Sącza. Lokomotywa popychająca jest wymagana
postanowieniem w służbowym rozkładzie jazdy, na
odcinku Nowy Sącz - Stróże, dla składów towarowych o
ciężaże przekraczającym 1350 ton (08.08.2000). |
|
ET21-107
as the pusher of a freight leaving Nowy Sacz. The pusher
is needed in case of the train's weight exceeding 1350
tons, on a line between Nowy Sacz and Stroze (August 08,
2000). |
|
ET21-107
znowu występujący jako popych pociągu towarowego
wjeżdżającego do Nowego Sącza (11.08.2000). |
|
ET21-107
again as the pusher of a freight train entering Nowy Sacz
(August 11, 2000). |