ET21-244 |
|
ET21-244+ET21-267
(obie z MT Nowy Sącz, Sekcja Jasło) z jednym zestawem
Bhp (4 wagony), jako osobowy pociąg 820/821 z Rzeszowa
do Stróży przez Jasło. Dwie lokomotywy pociągowe
bynajmniej nie są przypadkiem, lecz jedynie
konsekwencją takiego, a nie innego obiegu lokomotyw w
tym rejonie. Pierwsza lokomotywa poczeka na łączony
pociąg 'Tarnovia'/'Połoniny', by wziąć drugą jego
część do Jasła (dalej diesel podejmie to do
Zagórza), zaś druga lokomotywa wróci z piętruskiem
jako osobowy Stróże-Jasło (01.07.1998). |
|
ET21-244+ET21-267
(both from Nowy Sacz Joint Depot, Motherdepot Jaslo) with
a 'Bhp' double-decker 4-car set, as the passenger train
820/821 from Rzeszow to Stroze (calling at Jaslo),
entering Stroze. Probably you're amazed by the two ET21s
hauling this train, but the explaination is very simple.
Neither Rzeszow, nor Jaslo sheds have passenger electric
locomotives, so that's why the freight locomotives from
Jaslo Division of Nowy Sacz Joint Depot haul that train.
And why two of them? Because the one is needed for the
train that will go from Krakow and will be divided for
two sets - to Kosice (calling at Nowy Sacz) and Zagorz
(calling at Jaslo). Is it hard to understand? See the map
and the assignation of the locomotives and - I think -
you won't have any objections (July 01, 1998). |
|
ET21-244
z pociągiem towarowym na towarowej części stacji
Tarnów. Z lewej strony jedna ze zmodernizowanych
lokomotyw serii SP42 (na SU42-5xx) (19.02.2000). |
|
ET21-244
with a freight train on a cargo-part of Tarnow station.
Far on the left side, one of the modernized SP42-class
locomotives (that got SU42-5xx new number) (February 02,
2000). |
|
ET21-244
z pociągiem towarowym na stacji Gorlice Zagórzany
(31.07.2000). |
|
ET21-244
with a freight train at Gorlice-Zagorzany station (July
31, 2000). |
|
ET21-244
z pociągiem towarowym TGRE 11661/44825 relacji Kraków
Prokocim Towarowy PRC - Koszyce, wyjeżdża ze Starego
Sącza (03.08.2000). |
|
ET21-244
with a freight train TGRE 11661/44825 from Krakow
Prokocim Towarowy PRC to Kosice, leaving Stary Sacz
(August 03, 2000). |
|
ET21-244
z pociągiem towarowym wjeżdża do Muszyny (05.08.2000). |
|
ET21-244
with a freight train entering Muszyna (August 05, 2000). |
|
ET21-244
z pociągiem towarowym z Hanisk koło Koszyc, na szlaku
pomiędzy Rytrem a Barcicami (05.08.2000). |
|
ET21-244
with a freight from Haniska pre Kosice, on a route
between Rytro and Barcice (August 05, 2000). |
|
ET21-244
jako popych pociągu towarowego opuszczającego Nowy
Sącz (06.08.2000). |
|
ET21-244
as a pusher of a freight train leaving Nowy Sacz (August
06, 2000). |
|
ET21-244
jako popych pociągu towarowego, którego czoło
właśnie wjeżdża na stację w Ptaszkowej (21.07.2001). |
|
ET21-244
as a pusher of a freight train passing Ptaszkowa (July
21, 2001). |
|
ET21-244
jedzie lokiem w Ptaszkowej, w kierunku Grybowa
(21.07.2001). |
|
ET21-244
as a plain-freight-loco-train (LTE) in Ptaszkowa, going
towards Grybow (July 21, 2001). |
|
ET21-244
z pociągiem 43363 w Stróżach, w oczekiwaniu na
lokomotywę pchającą (23.07.2001). |
|
ET21-244
with freight train no. 43363 in Stroze, waiting for a
pusher before depart uphill (July 23, 2001). |
|
ET21-244
z pociągiem towarowym 43363 oraz daleko z tyłu ET21-548
na popychu, na niesamowicie pięknym krajobrazowo
fragmencie odcinka Grybów-Nowy Sącz, w Ptaszkowej
(23.07.2001). |
|
ET21-244
with freight train no. 43363 and ET21-548 at the end of
this train (pusher), on a marvellous fragment of
(Stroze-)Grybow-Nowy Sacz line in Ptaszkowa (July 23,
2001). |
|
ET21-244
wjeżdża na stację w Krynicy prowadząc pociąg
ekspresowy 1313 Ernest Malinowski z Warszawy Wschodniej -
pierwszy pociąg, który przejechał po szlaku
Bogoniowice-Ciężkowice - Bobowa, po kilkuddniowym
zamknięciu z okazji powodzi (26.07.2001). |
|
ET21-244
with express train 1313 Ernest Malinowski from Warszawa
Wschodnia, entering and finishing the route in Krynica.
It was the first train that passed Bogoniowice-Ciezkowice
- Bobowa fragment of Tarnow-Krynica line, after few days
long closure caused by ennormous flood (July 26, 2001). |
|
ET21-244
na końcu pociągu wjeżdżającego do Powroźnika.
Skład zestawiono z dwóch pociągów, aby za jednym
zamachem sprowadzić je z Krynicy do punktu wodowania i
czyszczenia. Daleko w przodzie, prawie niewidoczna
ET21-430 i jeden wagon zastępczego (za EN57) składu
kursującego pomiędzy Krynicą a słowackim Plavcem
(26.07.2001). |
|
ET21-244
ends the train going downhill from Krynica to Powroznik
(where is a special point for watering and cleaning the
passenger coaches). The train headed by ET21-430 consists
two sets of coaches - one wagon of Plavec-Krynica train
(flood-caused substitution of EN57) and the rest of
express train 1313 Ernest Malinowski (July 26, 2001). |
|
ET21-244
wjeżdża do Nowego Sącza z pociągiem pospiesznym
388/33006 'Karpaty' z Bukaresztu i Lokoshazy do Warszawy
Wschodniej. Tu nastąpi dołączenie gigantycznie
opóźnionej części z Warszawy oraz lokomotywy EU07
(27.07.2001). |
|
ET21-244
with international fast passenger train 388/33006
'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza to Warszawa
Wschodnia entering Nowy Sacz. Here, the second part of
this train - express one to Warszawa, this day
ennormously delayed - will be coupled and the locomotive
willbe changed onto EU07-class (July 27, 2001). |