electric freight locomotive ET21

 

ET21-351
ET21-351 z pociągiem osobowym nr 27, z Krakowa Głównego do Krynicy, wjeżdżającym do Tarnowa (13.07.1998).   ET21-351 with passenger train 27 from Krakow Glowny to Krynica, entering Tarnow (July 13, 1998).
ET21-351 z pociągiem osobowym 27, wjeżdżającym do Nowego Sącza (20.07.1998).   ET21-351 with the passenger train entering Nowy Sacz (July 20, 1998).
ET21-351 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-351 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

ET21-352 +1998
ET21-353 +1993
ET21-354 +1998
ET21-355 +1998
ET21-356 +1998

 

ET21-357
ET21-357 z MT Kraków, przygotowujący się do pracy przy pociągu kolonijnym w Krakowie Płaszowie (10.07.1998).   ET21-357 from Krakow Joint Depot, preparing to haul the special train for kids (going on their vacation) in Krakow Plaszow (July 10, 1998).
ET21-357 z osobowym 27 Kraków Główny- Krynica, wjeżdżającym do Nowego Sącza (17.07.1998).   ET21-357 with the passenger train 27 from Krakow Glowny to Krynica, entering Nowy Sacz (July 17, 1998).
ET21-357 z osobowym 27 Kraków-Krynica, na stacji Nowy Sącz (18.07.1998).   ET21-357 with the passenger train 27 from Krakow to Krynica, waiting in Nowy Sacz (July 18, 1998).

 

ET21-358 +1991
ET21-359 +1993
ET21-360 +1993
ET21-361 +1993
ET21-362 +1992
ET21-363 +1988
ET21-364 +1998
ET21-365 +1995
ET21-366

 

ET21-367 +1994
ET21-367, ex-MT Zajączkowo Tczewskie, obecnie w Muzeum-Parowozowni Kościerzyna (23.05.1997).   ET21-367 formerly from Zajaczkowo Tczewskie shed, now in the Museum- Depot Koscierzyna (May 23, 1997).

 

ET21-368 +1995
ET21-369 +1982
ET21-370 +1994
ET21-371 +1992
ET21-372 +1998
ET21-373 +1992
ET21-374 +1999

 

ET21-375
ET21-375 podczepia się do składu towarowego na staci Kraków Prokocim Towarowy (14.07.2001).   ET21-375 is being coupled to the freight train at Krakow Prokocim Towarowy freight station (July 14, 2001).
ET21-375 luzem przybyła do Tarnowa (20.07.2001).   ET21-375 lonely came to Tarnow (July 20, 2001).
ET21-375 z pociągiem towarowym w Stróżach (28.07.2001).   ET21-375 with freight train in Stroze (July 28, 2001).

 

ET21-376 +1998
ET21-377 +1998
ET21-378 +1992

 

ET21-379 +1999
ET21-379 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-379 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

ET21-380 +1996
ET21-381 +1998
ET21-382 +1999
ET21-383 +1998
ET21-384 +1992
ET21-385 +1992

 

ET21-386
ET21-386 zmienia tor w Jaworzynie Śląskiej (16.05.1999).   ET21-386 switching in Jaworzyna Slaska (May 16, 1999).

 

ET21-387 +1985
ET21-388 +1987

 

ET21-389 +2001
ET21-389 jako popych pociągu towarowego, wjeżdża do tunelu w Kamionce Wielkiej. Jest to jedyny odcinek szlaku Grybów-Nowy Sącz, gdzie położony jest tylko jeden tor (10.08.1997).   ET21-389 pushing the freight train into the tunnel in Kamionka Wielka (August 10, 1997).
ET21-389 ze składem wagonów do nowosądeckiego ZNTK-u, oczekuje na wolną drogę na stacji Bogoniowice-Ciężkowice (09.08.2000).   ET21-389 with the cars going to Nowy Sacz Overhauling Workshop, waiting for the clear route in Bogoniowice-Ciezkowice (August 09, 2000).
ET21-389 ze składem wagonów do nowosądeckiego ZNTK-u mija wioskę Bruśnik (09.08.2000).   ET21-389 with the cars to overhauling workshop in Nowy Sacz, passing Brusnik village (August 09, 2000).
ET21-389 wyjeżdża z Nowego Sącza jako popych pociągu towarowego (10.08.2000).   ET21-389 leaving Nowy Sacz as a pusher of a freight (August 10, 2000).

 

ET21-390 +1985
ET21-391 +1998
ET21-392 +1996
ET21-393 +1998
ET21-394 +1992
ET21-395 +1993
ET21-396 +1996
ET21-397 +1991

 

ET21-398 +1999
ET21-398+ET21-611 z pociągiem towarowym w kierunku Wałbrzycha, przed odjazdem z Jaworzyny Śląskiej (15.05.1999).   ET21-398+ET21-611 with the freight train towards Walbrzych, before leaving Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
ET21-398 już nie pojedzie z towarem. Gnije w rzędzie innych 'osiołków' obok szopy w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET21-398 will not go with the freight any more, as it getting rusty in a ET21-row in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-399 +1998
ET21-400 +1992