ET21-493 +2000 |
|
ET21-493
w Nowym Sączu (12.02.2000). |
|
ET21-493
in Nowy Sącz (February 12, 2000). |
|
ET21-493
na popychu pociągu towarowego oczekującego w Stróżach
(13.02.2000). |
|
ET21-493
as a pusher of a freight train waiting in Stroze
(February 13, 2000). |
|
ET21-493
z pociągiem towarowym w Tarnowie. Interesujący napis
znajduje się na cysternie z prawej strony zdjęcia -
właścicielem jej jest 'Dom Aukcyjny Wierzytelności'
(19.02.2000). |
|
ET21-493
with a freight train in Tarnow (February 19, 2000). |
|
ET21-493
jako popych pociągu towarowego w Kamionce Wielkiej'
(03.08.2000). |
|
ET21-493
as a pusher of a freight passing Kamionka Wielka (August
03, 2000). |
|
ET21-493
ustawia się w Stróżach (12.08.2000). |
|
ET21-493
switching in Stroze (August 12, 2000). |
|
ET21-493
w momencie podłączania do składu pociągu
pospiesznego 33503 z Krakkowa do Zagórza. Skład ten
planowo przybywa do Stróży w połączeniu z
międzynarodowym pociągiem 'Tarnovia'. Inną
ciekawostką jest fakt uporczywego zapowiadania pociągu
pospiesznego 'Połoniny' (jak zreszta widnieje na
tablicach kierunkowych), podczas, gdy w oficjalnym
rozkładzie ta nazwa się nigdzie nie pojawia
(12.08.2000). |
|
ET21-493
while being coupled to the fast passenger train 33503
from Krakow Glowny to Zagorz, which came to Stroze joint
with international fast passenger train 'Tarnovia'. Train
33503 is permamently announced here as 'Poloniny' (the
same name is written on a plates put on cars), while such
name disappeared from the official timetable in the
moment of its introduction at the end of May (August 12,
2000). |