electric freight locomotive ET21

 

ET21-501 +1995
ET21-502 +1992
ET21-503 +1994
ET21-504 +1992
ET21-505 +1992
ET21-506 +1993
ET21-507 +1996
ET21-508 +1995
ET21-509 +1980
ET21-510 +1995
ET21-511 +1995
ET21-512 +1995
ET21-513 +1998
ET21-514 +1993
ET21-515 +1996
ET21-516 +1996
ET21-517 +1995
ET21-518 +1994
ET21-519 +1998
ET21-520 +1998

 

ET21-521 +1998
ET21-521 na bocznym torze w Jaworzynie Śląskiej (15.05.1999).   ET21-521 on a spare track in Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

ET21-522 +1994
ET21-523 +1994
ET21-524 +1992
ET21-525 +1979
ET21-526 +1994
ET21-527 +1994
ET21-528 +1999
ET21-529 +1999
ET21-530 +1998
ET21-531 +1995
ET21-532 +1994
ET21-533 +1994
ET21-534 +1995
ET21-535 +1994

 

ET21-536 +1998
ET21-536 na bocznym torze w Jaworzynie Śląskiej (15.05.1999).   ET21-536 on a spare track in Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

ET21-537 +1998
ET21-538 +1999

 

ET21-539
ET21-539 w Stróżach (02.08.2000).   ET21-539 in Stroze (August 02, 2000).
ET21-539 z pociągiem towarowym opuszczającym Tuchów (06.08.2000).   ET21-539 with a freight train leaving Tuchow (August 06, 2000).
ET21-539 z pociągiem towarowym mija Mszalnicę (09.08.2000).   ET21-539 with a freight train going downhill in Mszalnica (August 09, 2000).
ET21-539+ET21-228 z pociągiem towarowym odjeżdżają z Nowego Sącza (10.08.2000).   ET21-539+ET21-228 with a freight leaving Nowy Sacz, being surely the only one train hauled every day by double ET21 traction (August 10, 2000).
ET21-539 jako popych pociągu towarowego przed minutą opuściwszy Grybów (15.08.2000).   ET21-539 as a pusher of a freight train that has left Grybow a minute ago (August 15, 2000).
ET21-539 manewruje w Nowym Sączu. Za chwilę poprowadzi pospieszny 'Karpaty' na południe (27.07.2001).   ET21-539 switching in Nowy Sacz. In a moment it will service fast passenger train 'Karpaty' going south (July 27, 2001).

 

ET21-540 +1997
ET21-541
ET21-542 +1999
ET21-543 +1998
ET21-544
ET21-545 +1998
ET21-546 +1993
ET21-547 +1994

 

ET21-548
ET21-548 w lokomotywowni Tarnów (02.08.2000).   ET21-548 in Tarnow depot (August 02, 2000).
ET21-548 na stacji w Nowym Sączu (15.08.2000).   ET21-548 at Nowy Sacz station (August 15, 2000).
ET21-548 popycha pociąg towarowy w Kamionce Wielkiej (15.07.2001).   ET21-548 pushing the freight in Kamionka Wielka (July 15, 2001).
ET21-548+ET21-128 luzem przejeżdżają przez stację w Kamionce Wielkiej (17.07.2001).   ET21-548+ET21-128 without wagons, passing Kamionka Wielka station (July 15, 2001).
ET21-548 na popychu jedenastowagonowego składu wagonów pasażerskich, na szlaku Grybów-Ptaszkowa, w drodze do nowosądeckiego ZNTK-u (19.07.2001).   ET21-548 pushing 11-wagons long train that going to Nowy Sacz Overhauling Workshop, now passing Siolkowa village, between Grybow nad Ptaszkowa (July 19, 2001).
ET21-548 popycha pociąg towarowy podjeżdżający do Ptaszkowej (19.07.2001).   ET21-548 pushing the freight that coming up to Ptaszkowa village (July 19, 2001).
ET21-548 na przyprzęgu do pociągu towarowego prowadzonego przez ET21-630, na szlaku pomiędzy Ptaszkową a Mszalnicą. Takie górskie tandemy ET21 są już dzisiaj bardzo rzadkie (21.07.2001).   ET21-548+ET21-630 heading the freight between Ptaszkowa and Mszalnica villages. Such mountain ET21 doubleheader is extremely rare nowadays (July 21, 2001).
ET21-548 w Ptaszkowej, podąża w kierunku Stróży (21.07.2001).   ET21-548 in Ptaszkowa, going towards Stroze (July 21, 2001).
ET21-548 na popychu pociągu towarowego 43363 mijającego Ptaszkową (23.07.2001).   ET21-548 as a pusher of 43363 freight train that is passing Ptaszkowa village (July 23, 2001).
ET21-548 w epizodzie popowodziowym. EU07 ciągnąca ten pociąg - pospieszny 382/33002 'Presovcan' Z Koszyc do Krakowa - została w Nowym Sączu odczepiona, dla zachowania rezerwy na jadący później objazdem pospieszny 'Karpaty' do Warszawy, zaś 'Presovcan' tym razem w takij konfiguracji prowadzony do Bobowej (dalej zastępcza komunikacja autobusowa) mógł śmiało zostać poprowadzony 'osiołkiem' (25.07.2001).   ET21-548 with fast passenger train 382/33002 'Presovcan' from Kosice to Krakow Glowny. leaving Nowy Sacz. In fact, this train will end its route in Bobowa, because of the flooded track, and EU07 locomotive, decoupled here from this train will be kept for 'Karpaty' train that will go through Jaslo and Rzeszow (July 25, 2001).
ET21-548 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, zbliża się do Nowego Sącza. Z powodu powodzi i zalania torów w okolicach Ciężkowic, pociąg ten w takim składzie faktycznie rozpoczął bieg na stacji w Bobowej (25.07.2001).   ET21-548 with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow to Kosice, coming up to Nowy Sacz. In fact, this particular train started its route in Bobowa, because of the flooded track near Ciezkowice (July 25, 2001).

 

ET21-549 +1998
ET21-550 +1994