electric freight locomotive ET21

 

ET21-551 +1999
ET21-552 +1977

 

ET21-553 +1998
ET21-553 na bocznym torze w Jaworzynie Śląskiej (15.05.1999).   ET21-553 on a spare track in Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

ET21-554 +1997
ET21-555 +1981
ET21-556 +1998
ET21-557 +1994
ET21-558 +1996
ET21-559 +1996
ET21-560 +1996
ET21-561 +2000
ET21-562 +1993
ET21-563 +1992
ET21-564 +1998
ET21-565 +1998
ET21-566 +1995
ET21-567 +1994
ET21-568 +1994
ET21-569 +1994
ET21-570 +1996
ET21-571 +1996

 

ET21-572 +1999
ET21-572 z ieco inaczej wyglądającymi kratkami wlotu powietrza z boku, gnije w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   ET21-572 with slightly different side vent covers, getting rusty in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

ET21-573 +1996
ET21-574 +1994
ET21-575 +1972
ET21-576 +1996

 

ET21-577 +1999
ET21-577 mijający Stróże (01.07.1998).   ET21-577 passing Stroze (July 01, 1998).
ET21-577 z towarowym w kierunku Tarnowa, oczekującym na odjazd w Stróżach (10.07.1998).   ET21-577 with freight towards Tarnow, in Stroze (July 10, 1998).
ET21-577+ET21-658 wyjeżdżają z towarowym z Nowego Sącza, po - będącym w trakcie budowy - wiadukcie, częścią obwodnicy miasta (17.07.1998).   ET21-577+ET21-658 passing Nowy Sacz, over presently built new pass in Nowy Sacz. Look at the second locomotive - number 658 - it's the last loco of that class, presently assigned to Tarnow Joint Depot (July 17, 1998).

 

ET21-578 +1998
ET21-579 +1998

 

ET21-580 +1999
ET21-580+ET21-427 i kilkanaście wagonów towarowych i jeszcze jeden ET21 - oto typowy pociąg towarowy na odcinku Nowy Sącz-Grybów-Stróże (30.06.1998).   ET21-580+ET21-427 and the small freight, and additional ET21-class loco at the end - the typical freight train in mountains - now passing Nowy Sacz Zawada (June 30, 1998).
ET21-580+ET21-303 z pociągiem towarowym wjeżdżającym do Nowego Sącza (30.06.1998).   ET21-580+ET21-303 with the freight train entering Nowy Sacz. Double ET21-haul and additional ET21 as a pusher is needed only between Stroze and Nowy Sacz (there's a very big mountain between Grybow and Ptaszkowa - in the middle of the mentioned route), so the first loco and the rear pusher will be decoupled, and the train with one ET21 loco will go further to the railway-border in Muszyna-Leluchow (June 30, 1998).
ET21-580+ET21-107 z pociągiem towarowym w Grybowie (10.07.1998).   ET21-580+ET21-107 with a freight in Grybow (July 10, 1998).

 

ET21-581 +1998

 

ET21-582 +1998
ET21-582 w Tarnowie (13.07.1998).   ET21-582 in Tarnow (July 13, 1998).

 

ET21-583 +1998
ET21-584 +1993
ET21-585 +1988
ET21-586 +1996

 

ET21-587 +2001
ET21-587+ET21-427 z towarowym wjeżdżają do Nowego Sącza (06.07.1998).   ET21-587+ET21-427 with a freight entering Nowy Sacz (July 06, 1998).
ET21-587+ET21-184 z towarowym podjeżdżającym w górę w Kamionce Wielkiej (11.07.1998).   ET21-587+ET21-184 with freight going up the hill in Kamionka Wielka (July 11, 1998).
ET21-587 z towarowym w Stróżach (13.07.1998).   ET21-587 with the freight in Stroze (July 13, 1998).
ET21-587 jako lokomotywa ciągnąca, doczepiona w Muszynie do pociągu ekspresowego 1311 'Ernest Malinowski', wjeżdża do Krynicy (21.07.1998).   ET21-587 with the 1311 'Ernest Malinowski' express train and another locomotive at the end, entering Krynica (July 21, 1998).
ET21-587 wjeżdża do Stróży z pociągiem towarowym z kierunku Nowego Sącza (14.02.2000).   ET21-587 entering Stroze with a freight train going from Nowy Sacz (February 14, 2000).
ET21-587 w Stróżach (14.02.2000).   ET21-587 in Stroze (February 14, 2000).
ET21-587 z pociągiem towarowym TGZE 47835 do Hanisk koło Koszyc, wjeżdża do Muszyny (05.08.2000).   ET21-587 with freight train TGZE 47835 to Haniska pre Kosice, entering Muszyna (August 05, 2000).
ET21-587 manewruje w Muszynie po odczepieniu od pociągu towarowego, ponieważ od nowego rozkladu jazdy pociągi towarowe na Słowację obsługuje ZSR (Zeleznice Slovenskej Republiky) (05.08.2000).   ET21-587 switching in Muszyna after being decoupled from freight train, as in the new 2000/2001 timetable, freight trains going south are taken by locomotives owned by ZSR (Zeleznice Slovenskej Republiky) (August 05, 2000).
ET21-587 z pociąiem towarowym wyjeżdża z Nowego Sącza (06.08.2000).   ET21-587 with the freight leaving Nowy Sacz (August 06, 2000).

 

ET21-588 +2001
ET21-588 jeszcze na chodzie w Wałbrzychu Głównym (27.04.2000).   ET21-588 still at work in Walbrzych Glowny (April 27, 2000).

 

ET21-589 +1994
ET21-590 +1998
ET21-591 +1998
ET21-592 +1998
ET21-593 +1998
ET21-594 +1994
ET21-595 +1992
ET21-596 +1996
ET21-597 +1993
ET21-598 +1994
ET21-599 +1998
ET21-600 +1998