electric freight locomotive ET21

 

ET21-601 +1999
ET21-601 już wycofany z eksploatacji i pewnie z ilostanu, obok innych trupów serii 21 w lokomotywowni w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET21-601 withdrawn from regular freight work, among other ET21-scrap in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-602 +2000

 

ET21-603 +1999
ET21-603 wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (15.05.1999).   ET21-603 entering Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
ET21-603 już odstawiony oczekuje chyba na fizyczny koniec swojej kariery w lokomotywowni w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET21-603 withdrawn from regular exploitation, waiting in Walbrzych depot for being cut (April 27, 2000).

 

ET21-604

 

ET21-605 +2001
ET21-605 w rzędzie odstawionych do pocięcia lokomotyw w Wałbrzychu (10.02.2001).   ET21-605 among other scrap in Walbrzych (February 10, 2001).

 

ET21-606 +2001
ET21-606 czai się za halą przelotową w lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ET21-606 at the go-through garage in Walbrzych depot (April 27, 2000).
ET21-606 wypychany przez ciągnik ASF na zelektryfikowany wylot z lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ET21-606 pushed by ASF battery-tractor to an electrified track in Walbrzych depot, before start the work (April 27, 2000).

 

ET21-607 +1987
ET21-608 +1998
ET21-609 +1993

 

ET21-610 +1999
ET21-610 i obok ET21-577 w Stróżach, na tle malowniczych wzniesień (01.07.1998).   ET21-610 and ET21-577 waiting in Stroze for their freight (July 01, 1998).

 

ET21-611 +1999
ET21-611 w lokomotywowni w Wałbrzychu (27.04.2000).   ET21-611 in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-612 +1993
ET21-613 +1993

 

ET21-614 +1999
ET21-614 raczej w nienajlepszej kondycji technicznej w jasielskiej szopie (05.09.1997).   ET21-614 in Jaslo Shed (September 05, 1997).

 

ET21-615 +1996
ET21-616 +1998
ET21-617 +1995
ET21-618
ET21-619 +1992
ET21-620 +1998
ET21-621 +1994

 

ET21-622
ET21-622 z trzema lokomotywami (SP42-141, SM42-844, SM42-311) na szlaku przed Grybowem. Dwie ostatnie 'stonki' są świeżo po rewizji w ZNTK Nowy Sącz, zaś SP42-141 należy do Zakładu Taboru w Nowym Sączu i... udaje się na rewizję do któregoś z innych niż nowosądecki ZNTK-ów. Bez komentarza (09.08.2000).   ET21-622 with three 42-class diesel locos (SP42-141, SM42-844, and SM42-311). Two last SM42s have been just taken from Nowy Sacz Overhauling Workshop, and first (SP42-141) belongs to Nowy Sącz Joint Depot, and is transported to an overhauling workshop for the repair. No further comment... (August 09, 2000).
ET21-622 z nowosądecką lokomotywą SP42-105 na haku, mijają okolice Ptaszkowej (23.07.2001).   ET21-622 with SP42-105 passing the area of Ptaszkowa village (July 23, 2001).

 

ET21-623 +1999
ET21-623 w lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ET21-623 in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-624 +1995
ET21-625 +1998
ET21-626 +1988

 

ET21-627 +1998
ET21-627 z pociągiem towarowym na średniej wielkości stacyjce w Bochni, co wyraźnie widać na pierwszym planie (02.09.1997).   ET21-627 with a freight train in Bochnia. The name of a station is clear... (September 02, 1997).

 

ET21-628 +1999
ET21-628 i parę innych wycofanych z eksploatacji osiołków w wałbrzyskiej lokomotywowni (27.04.2000).   ET21-628 and more withdrawn ET21-class locomotives in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ET21-629 +1996

 

ET21-630
ET21-630 jako druga lokomotywa pociągowa skadu towarowego w Nowym Sączu (14.02.2000).   ET21-630 as the second loco pulling the freight train in Nowy Sącz (February 14, 2000).
ET21-630 z pociągiem towarowym w Andrzejówce (15.02.2000).   ET21-630 with a freight train in Andrzejowka (February 15, 2000).
ET21-630 z pociągiem towarowym w Stróżach, jeszcze przed przyczepieniem przyprzęgu (02.08.2000).   ET21-630 with a freight train in Stroze, yet before second puller coupling (August 02, 2000).
ET21-630+ET21-427 wyjeżdżają z Nowego Sącza z pociągiem towarowym na północ - codziennie ten pociąg (wyjazd z N.Sącza ok. godz. 19) jest prowadzony podwójną trakcją ET21 (15.08.2000).   ET21-630+ET21-472 with a freight train leaving Nowy Sacz. This every-day running train (Nowy Sacz dep. about 7 p.m.) is always pulled by two ET21-class locos (August 15, 2000).
ET21-630+ET21-345 luzem wyjeżdżają ze Stróży (17.08.2000).   ET21-630+ET21-345 alone leaving Stroze (August 17, 2000).
ET21-630+ET21-655 z pociągiem towarowym w Stróżach. Sytuacja o tyle dziwna, gdyż: (a) tego dnia tor na północ był zamknięty i zamknięcie miało jeszcze potrwać ponad dobę, (b) pociągi towarowe na północ od Stróży jadą w pojedynczej trakcji (17.08.2000).   ET21-630+ET21-655 with a freight in Stroze. (August 17, 2000).

 

ET21-631
ET21-631 wjechał do Krynicy z pociągiem ekspresowym 1313 'Ernest Malinowski' z Warszawy Wschodniej (15.02.2000).   ET21-631 has just come to Krynica with express 1313 'Ernest Malinowski' train from Warszawa Wschodnia (February 15, 2000).
ET21-631 i ET21-653 - obie z tarnowskiej lokomotywowni, oczekują w szopie Bydgoszcz Wschód - już ładnych parę miesięcy - na rozpoczęcie naprawy rewizyjnej - jak odnajdzie się dokumentacja dla serii (17.11.2001).   ET21-631 and ET21-653 in Bydgoszcz Wschod depot, waiting for overhauling that start after geting the documentation of the class (November 17, 2001).

 

ET21-632 +1992
ET21-633 +1993
ET21-634 +1992
ET21-635 +1993

 

ET21-636
ET21-636 w lokomotywowni Wałbrzych, przygotowywany do pracy w ruchu towarowym (27.04.2000).   ET21-636 prepared to its work in Walbrzych depot (April 27, 2000).
ET21-636 w lokomotywowni Wałbrzych, obok: ST43-314, 242, 303 i SM42-1013 (10.02.2001).   ET21-636 and ST43: 314, 242, 303, and SM42-1013 in Walbrzych depot (February 10, 2001).

 

ET21-637 +1998
ET21-638 +1998
ET21-639 +1998
ET21-640 +2001
ET21-641 +1998
ET21-642 +1998
ET21-643 +1993

 

ET21-644
ET21-644 w Wałbrzychu, przed rozpoczęciem pracy (10.02.2001).   ET21-644 in Walbrzych, before start its work (February 10, 2001).
ET21-644 w Wałbrzychu, już oświetlony 'manewrowo' (10.02.2001).   ET21-644 in Walbrzych, start switching (February 10, 2001).

 

ET21-645 +1993
ET21-646 +1993
ET21-647 +1996
ET21-648 +1994
ET21-649 +1998
ET21-650 +1999