electric freight locomotive ET22

 

ET22-101
ET22-102
ET22-103 +1998
ET22-104 +1998
ET22-105 +1998
ET22-106 +1998
ET22-107 +1998
ET22-108
ET22-109 +1998
ET22-110 +1998
ET22-111 +1998
ET22-112 +1998
ET22-113 +1998

 

ET22-114
ET22-114 na bocznym torze w Rzeszowie (03.07.1998).   ET22-114 on the spare track in Rzeszow (July 03, 1998).

 

ET22-115 +1979
ET22-116 +1998

 

ET22-117
ET22-117 z pociągiem osobowym 1028 z Przemyśla Głównego do Tarnowa, wyjeżdża z Woli Rzędzińskiej. Jest to wyjątkowa stacja na tej magistrali - sterowanie komputerowe z nastawni umożliwia nadzór nad ruchem pociągów i manewrów począwszy od Tarnowa Wschodniego, a kończąc na Grabinach, przed Dębicą (02.08.2000).   ET22-117 with ordinary passenger train 1028 from Przemysl Glowny to Tarnow, leaving Wola Rzedzinska - an exceptional station on this main route. From Tarnow Wschodni to Grabiny, the whole traffic and shunting is controlled from here, using only one computer (with two screens) (August 02, 2000).

 

ET22-118 +1998
ET22-119 +1998
ET22-120 +1999
ET22-121 +1977; ex-EP23-001 ->ET22-121 +1998
ET22-122 +1977

 

ET22-123 +2000
ET22-123 z pociągiem towarowym zmierzającym do stacji Gdańsk Port Północny, mijający Gdańsk Święty Wojciech (13.07.1997).   ET22-123 with the freight train going to Gdansk Port Polnocny, and now passing Gdansk Swiety Wojciech. Look at the old type of headlamps (July 13, 1997).
ET22-123 z MT Bydgoszcz z pociągiem towarowym mija Pszczółki (08.11.1998).   ET22-123 from Bydgoszcz Joint Depot, with freight entering Pszczolki (November 08, 1998).
ET22-123 z pociągiem z cementem mija Gdańsk Oliwę (31.05.1999).   ET22-123 with cement-train passing Gdansk Oliwa (May 31, 1999).

 

ET22-124 +1999
ET22-125

 

ET22-126 +1999
ET22-126 z Zakładu Taboru Skarżysko Kamienna, z pociągiem towarowym, który przed momentem opuścił stację rozrządową w Tarnowie, obecnie mijając dworzec główny (13.07.1998).   ET22-126 from Skarzysko Kamienna Joint Depot, with the freight, just left Tarnow freight yard, now passing the passenger station (July 13, 1998).

 

ET22-127 +2000
ET22-127 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski, odstawiony pomiędzy stare wagony (11.05.2001).   ET22-127 put between old cars in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

ET22-128
ET22-129 +1999
ET22-130
ET22-131 +1998
ET22-132 +1977
ET22-133 +2000
ET22-134

 

ET22-135
ET22-135 manewruje w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   ET22-135 switching in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

ET22-136 +1999

 

ET22-137
ET22-137 luzem na bocznym torze w Sędziszowie (19.02.2000).   ET22-137 alone on a side track in Sedziszow (February 19, 2000).

 

ET22-138 +1999
ET22-139 +1999

 

ET22-140
ET22-140 z czterema wagonami piętrowymi ('Bdhpun' - ostatnio oznaczane poprawniej jako 'Bdhpumn'), jako pociąg osobowy 238 do Rzeszowa, przed odjazdem z Przemyśla Głównego (03.07.1998).   ET22-140 with four 'Bdhpun' (or presently: 'Bdhpumn') cars, as the passenger train 238 to Rzeszow, waiting in Przemysl Glowny (July 03, 1998).

 

ET22-141 +1999
ET22-142 +1999

 

ET22-143 +1998
ET22-143 odstawiony na boczny tor w okolicy Zakładu Napraw Infrastruktury w Dębicy (02.08.2000).   ET22-143 put on a side track, near Infrastructure Repair Division in Debica (August 02, 2000).

 

ET22-144
ET22-145 +1998
ET22-146 +1999
ET22-147
ET22-148 +1999
ET22-149
ET22-150 +1999