electric freight locomotive ET22

 

ET22-501
ET22-502 +1998
ET22-503

 

ET22-504 +2000
ET22-504 - skreślony kilka miesięcy temu ze stanu PKP - w lokomotywowni Szczecinek (10.03.2001).   ET22-504 that has been removed from PKP inventory few months ago, in Szczecinek depot (March 10, 2001).

 

ET22-505
ET22-506

 

ET22-507
ET22-507 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (07.01.2001).   ET22-507 in Gdynia Grabowek depot (January 07, 2001).
ET22-507 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (16.04.2001).   ET22-507 in Zajaczkowo Tczewskie depot (April 16, 2001).
ET22-507 z pociągiem towarowym koło p.o. Gdańsk Przymorze (02.03.2002).   ET22-507 with freight train near Gdansk Przymorze passenger stop (March 02, 2002).

 

ET22-508
ET22-508 z Zakładu Taboru Poznań z pociągiem hotelowym 65701 'Śnieżka' z Jeleniej Góry, skończył bieg w Gdyni Głównej (17.07.1999).   ET22-508 from Poznan Depot, with hotel-train 65701 'Sniezka' from Jelenia Gora, finished the route in Gdynia (July 17, 1999).
ET22-508 z pociągiem towarowym przed odjazdem z Zajączkowa Tczewskiego (14.06.2001).   ET22-508 with freight train ready to depart from Zajaczkowo Tczewskie (June 14, 2001).

 

ET22-509
ET22-510
ET22-511

 

ET22-512
ET22-512 jako przyprząg do pociągu pospiesznego z Łodzi Kaliskiej do Gdyni, którego prowadząca EU07-193 z Gdyni najprawdopodobniej zdefektowała na szlaku i jej jedyna rola ograniczyła się do grzania składu (25.10.1999).   ET22-512 from Ostrow Wielkopolski Depot, hauling the fast passenger train 15105 from Lodz Kaliska to Gdynia Glowna Osobowa. This train was primarily pulled by EU07-193 from Gdynia Depot, but the loco broke down during the route so the only thing it could do was heating (October 25, 1999).

 

ET22-513
ET22-513 w lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   ET22-513 in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

ET22-514

 

ET22-515
ET22-515+ET22-350, opuszczają razem Tarnów (13.07.1998).   ET22-515 and ET22-350, leaving Tarnow (July 13, 1998).

 

ET22-516
ET22-517
ET22-518 +1985
ET22-519

 

ET22-520
ET22-520 z pociągiem towarowym (ruda żelaza) mija Wolę Rzędzińską. Wahadła z rudą kursują licznie głównie pomiędzy Medyką, a Trzyńcem (02.08.2000).   ET22-520 with freight train (iron ore) passing Wola Rzedzinska. Trains like that are routing mostly between Medyka and Trynec (August 02, 2000).

 

ET22-521
ET22-522

 

ET22-523
ET22-523 z MT Szczecin w Gdyni Głównej Osobowej (08.04.1999).   ET22-523 from Szczecin Joint Depot, in Gdynia Glowna Osobowa (April 08, 1999).
ET22-523 z pociągiem pospiesznym 58101 'Albatros' z Elbląga do Szczecina, przed odjazdem ze Słupska (09.03.2002).   ET22-523 with fast passenger train 58101 'Albatros' from Elblag to Szczecin, before depart from Slupsk (March 09, 2002).

 

ET22-524
ET22-524 w lokomotywowni Warszawa Odolany (28.03.2002).   ET22-524 at Warszawa Odolany depot (March 28, 2002).

 

ET22-525
ET22-526
ET22-527
ET22-528
ET22-529
ET22-530
ET22-531
ET22-532
ET22-533
ET22-534

 

ET22-535
ET22-535 z MT Tarnów (sekcja Dębica), z pociągiem osobowym 236 z Przemyśla Głównego do Rzeszowa, wjeżdża do Żurawicy Rozrządowej (03.07.1998).   ET22-535 from Tarnow Depot with passenger train 236 from Przemysl Glowny to Rzeszow, entering Zurawica Rozrzadowa (July 03, 1998).
ET22-535 na żeberku ochronnym stacji towarowej Tarnów Filia (20.07.2001).   ET22-535 on a spare track at Tarnow Filia freight station (July 20, 2001).

 

ET22-536
ET22-537
ET22-538

 

ET22-539
ET22-539 w lokomotywowni w Zbąszynku (19.03.2000).   ET22-539 in Zbaszynek depot (March 19, 2000).

 

ET22-540
ET22-540 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (26.12.2000).   ET22-540 in Gdynia Grabowek depot (December 26, 2000).

 

ET22-541
ET22-541 wjeżdża do lokomotywowni Kraków Prokocim (14.07.2001).   ET22-541 entering Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

ET22-542
ET22-542 na stanowisku kontrolnym w lokomotywowni w Gdyni (02.02.2002).   ET22-542 at the service-point in Gdynia Grabowek depot (February 02, 2002).

 

ET22-543

 

ET22-544
ET22-544 manewruje w lokomotywowni w Gdyni (20.01.2002).   ET22-544 switching in Gdynia depot (January 20, 2002).

 

ET22-545
ET22-546
ET22-547
ET22-548
ET22-549

 

ET22-550 +2001
ET22-550 chyba już odstawiona 'ad krzaki' w lokomotywowni Warszawa Odolany (02.12.2000).   ET22-550 probably withdrawn from regular service, in Warszawa Odolany depot (December 02, 2000).