electric freight locomotive ET22

 

ET22-1001
ET22-1001 (ex-701, ex-501, ex-301) - jedna z dwóch (obok nr 1002) zmodernizowanych lokomotyw tej serii, posiadająca zmienione zawieszenie, wózki, dodaną możliwość sterowania wielokrotnego (wyprowadzone sprzęgi). Obie lokomotywy zarejestrowane są w MT Poznan (03.05.1998).   ET22-1001 (ex- ET22-701, ex-ET22-501, ex-ET22-301) - one of two ET22 made with multiple driving ability (see the sockets on the head) and modernized bogies. Both are assigned to Poznan Joint Depot, this one was spotted in Poznan Franowo Depot (May 03, 1998).

 

ET22-1002
ET22-1002 (ex-302, ex-502, ex-702) - druga z charakterystycznej pary, w lokomotywowni Poznań Franowo (03.05.1998).   ET22-1002 (ex-ET22-302, ex-ET22-502, ex-ET22-702) in Poznan Franowo Depot (May 03, 1998).
ET22-1002 w lokomotywowni Leszno (12.05.2001).   ET22-1002 in Leszno depot (May 12, 2001).

 

ET22-1003

 

ET22-1004
ET22-1004 w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   ET22-1004 in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

ET22-1005

 

ET22-1006
ET22-1006 w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   ET22-1006 in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

ET22-1007
ET22-1008
ET22-1009
ET22-1010
ET22-1011
ET22-1012
ET22-1013
ET22-1014
ET22-1015
ET22-1016
ET22-1017

 

ET22-1018
ET22-1018 w lokomotywowni w Gdyni (05.05.2002).   ET22-1018 at Gdynia depot (May 05, 2002).

 

ET22-1019

 

ET22-1020
ET22-1020 z pociągiem towarowym wjeżdża na stację Toruń Wschodni (09.05.1999).   ET22-1020 with freight train entering Torun Wschodni station (May 09, 1999).
ET22-1020 w lokomotywowni Gdynia Grabowek (07.01.2001).   ET22-1020 in Gdynia Grabowek depot (January 07, 2001).

 

ET22-1021
ET22-1022
ET22-1023
ET22-1024
ET22-1025

 

ET22-1026
ET22-1026 w lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   ET22-1026 in Torun Depot (May 09, 1999).
ET22-1026 z wagonami z tlenkiem glinu mija Pruszcz Gdański. Po wcieleniu Zakładu Taboru Toruń w struktury Zakładu Taboru Bydgoszcz, toruńskie byki rozpoczęły regularną pracę na 'węglówce' (28.11.1999).   ET22-1026 with cars containing zinc oxide passing Pruszcz Gdanski. After Torun Joint Depot was restructurized into a part of Bydgoszcz Joint Depot, Torun-assigned 'bulls' (nickname for ET22-class) became regular work on 'Coal Line', being often guests in Tricity (November 28, 1999).

 

ET22-1027
ET22-1027 z MT Toruń, przyprowadziła do Gdyni puste wagony pociągu pospiesznego Gdynia-Łódź, który gdzieś zapodział sie na sieci po kilkudniowym strajku maszynistów (20.06.1998).   ET22-1027 from Torun Depot, brought the cars of a fast passenger train Gdynia-Lodz, after few days of the strike of engineers (June 20, 1998).
ET22-1027 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (21.10.2001).   ET22-1027 in Zajaczkowo Tczewskie depot (October 21, 2001).

 

ET22-1028
ET22-1028 z Zakł. Taboru w Łodzi, z pociągiem pocztowo- bagażowym z Krakowa, skończył bieg w Gdyni Głównej Osobowej (12.11.1999).   ET22-1028 from Lodz Joint Depot, with post-train from Krakow, finished the route in Gdynia Glowna Osobowa (November 12, 1999).
ET22-1028 z pociągiem pocztowo-bagażowym (tzw. 'lopkiem') z Krakowa do Gdyni, mija przystanek SKM Gdańsk Przymorze (21.11.1999).   ET22-1028 with post-train from Krakow to Gdynia, passing Gdansk Przymorze passenger stop (November 21, 1999).

 

ET22-1029
ET22-1029 i ET22-922, przetaczane w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim. Na lokomotywie jeszcze napisy sprzed 1997 roku: 'Zakład Taboru Łódź/ Centralna DOKP' (23.01.2002).   ET22-1029 and ET22-922 switching at Zajaczkowo Tczewskie depot. There is an old assignment info on the body, including former division of PKP structure (January 23, 2002).

 

ET22-1030
ET22-1030 z MT Szczecin z długim pociągiem towarowym na Obwodnicy Północnej w Poznaniu (01.05.1998).   ET22-1030 from Szczecin Depot, with a heavy freight on a North Freight Pass in Poznan (May 01, 1998).

 

ET22-1031
ET22-1031 w lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (12.05.2001).   ET22-1031 in Ostrow Wielkopolski depot (May 12, 2001).

 

ET22-1032
ET22-1033
ET22-1034

 

ET22-1035
ET22-1035 w lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   ET22-1035 in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

ET22-1036
ET22-1036 z MT Białystok na bocznym torze w Ełku (07.07.1997).   ET22-1036 at spare track in Elk (July 07, 1997).

 

ET22-1037
ET22-1038
ET22-1039
ET22-1040
ET22-1041
ET22-1042
ET22-1043
ET22-1044
ET22-1045

 

ET22-1046
ET22-1048 z ładnym jednolitym składem (42 węglarki) w Gdańsku Niegowie, hamując przed S1 na podg. Gdańsk Święty Wojciech (03.04.2001).   ET22-1048 with 42-coal car-long freight train in Gdansk Niegowo, slowing down before red light on the semaphore (April 03, 2001).

 

ET22-1047

 

ET22-1048
ET22-1048 z towarowym z Portu Północnego w Gdańsku, zjeżdża z nasypu w Gdańsku Św. Wojciechu (13.07.1997).   ET22-1048 with the freight train from Gdansk Port Polnocny, passing Gdansk Swiety Wojciech (July 13, 1997).
ET22-1048 mija samotnie Gdańsk Główny (17.10.1998).   ET22-1048 passing lonely Gdansk Glowny (October 17, 1998).
ET22-1048 z pociągiem mijającym Skowarcz na trasie Gdańsk-Tczew (06.02.1999).   ET22-1048 with the train passing Skowarcz (February 06, 1999).
ET22-1048 z pociągiem towarowym w Pruszczu Gdańskim (31.10.1999).   ET22-1048 with mixed freight train in Pruszcz Gdanski (October 31, 1999).
ET22-1048 z pociągiem kontenerowym zbliża się do Cieplewa (16.04.2000).   ET22-1048 with a freight train (containers) closing up to Cieplewo (April 16, 2000).
ET22-1048 z pociągiem towarowym mija Krotoszyn (12.05.2001).   ET22-1048 with freight train passing Krotoszyn (May 12, 2001).
ET22-1048 z dosyć długim pociągiem pospiesznym 54102 z Gdyni do Katowic i Łodzi Kaliskiej, w okolicach przystanku SKM Gdańsk Przymorze (15.02.2002).   ET22-1048 with long fast passenger train 54102 from Gdynia to Katowice and Lodz Kaliska, near Gdansk Przymorze stop (February 15, 2002).
ET22-1048 z pociągiem towarowym opuszcza Pruszcz Gdański (11.05.2002).   ET22-1048 with freight train leaving Pruszcz Gdanski (May 11, 2002).

 

ET22-1049
ET22-1050