double electric freight locomotive ET40

 

ET40-01
ET40-01 z towarowym wjeżdża do Zajączkowa Tczewskiego od strony obwodnicy Tczewa (08.10.2000).   ET40-01 with freight train entering Zajaczkowo Tczewskie, going from Main Coal Line (October 08, 2000).
ET40-01 manewruje w Zajączkowie Tczewskim (19.08.2001).   ET40-01 switching at Zajaczkowo Tczewskie ZTA (August 19, 2001).
ET40-01 manewruje w lokomotywowni Gdynia (08.12.2001).   ET40-01 switching in Gdynia depot (December 08, 2001).

 

ET40-02 +2000
ET40-02 z pociągiem towarowym wjeżdża do Gdańska Głównego (22.05.1999).   ET40-02 with freight train entering Gdansk Glowny (May 22, 1999).
ET40-02 już skreślona ze stanu, jako magazyn części zamiennych w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET40-02 withdrawn from the service, as the spare-parts source in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).

 

ET40-03
ET40-03 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET40-03 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).
ET40-03 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET40-03 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).

 

ET40-04
ET40-04 po trwającej kilka lat modernizacji w ZNTK Gdańsk (widoczne tutaj przeniesienie drzwi bocznych poza stanowisko maszynisty) z pociągiem towarowym na towarowej części stacji Toruń Główny (11.05.2000).   ET40-04 with a freight train in Torun Glowny. This locomotive had been modernized (for several years) by Gdansk Overhauling Workshop (May 11, 2000).

 

ET40-05
ET40-05 na torze odstawczym dla lokomotyw w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (11.01.1998).   ET40-05 on a passing siding in Zajaczkowo Tczewskie Depot (January 11, 1998).
ET40-05 z 'pudernicami' mija Gdańsk-Oliwę (31.05.1999).   ET40-05 with cement-cars passing Gdansk Oliwa (May 31, 1999).
ET40-05 z towarem w Gdańsku Głównym (23.09.1999).   ET40-05 with freight train in Gdansk Glowny (September 23, 1999).
ET40-05 najprawdopodobniej z ładunkiem nawozów do Bałtyckiej Bazy Masowej w Porcie Gdynia, zbliża się do Gdańska (28.04.2001).   ET40-05 probably with fertilizer to Gdynia harbour, closing to Gdansk (April 28, 2001).

 

ET40-06 +1999
ET40-06 z pociągiem towarowym mija przystanek osobowy SKM Gdańsk Przymorze (16.06.1998).   ET40-06 with a freight passing Gdansk Przymorze (June 16, 1998).

 

ET40-07
ET40-07 mija Pruszcz Gdański z pustymi węglarkami z portu (27.09.1998).   ET40-07 leaving Pruszcz Gdanski with empty freight cars (September 27, 1998).
ET40-07 z węglarkami mija Gdańsk Główny na swojej drodze do Gdyni Portu (23.09.1999).   ET40-07 with empty freight cars passing Gdansk Glowny on its route to Gdynia Port (September 23, 1999).
ET40-07 z pociągiem kontenerowym w Gdańsku Wrzeszczu (06.07.2001).   ET40-07 with container-train in Gdansk Wrzeszcz (July 06, 2001).
ET40-07 z pociągiem towarowym w Różynach (04.08.2001).   ET40-07 with freight train in Rozyny (August 04, 2001).
ET40-07 w Gdańsku Wrzeszczu, luzem jedzie na południe (04.08.2001).   ET40-07 in Gdansk Wrzeszcz, going south (August 04, 2001).
ET40-07 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET40-07 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).
ET40-07 wjeżdża do Zajączkowa Tczewskiego, a z boku unieważnione semafory ZTD (07.04.2002).   ET40-07 entering Zajaczkowo Tczewskie, canceled semaphores of ZTD are on the ringt (April 07, 2002).

 

ET40-08 +1999
ET40-08-B - to wszystko, co pozstało ze skasowanego dwuczłona zalega jeszcze w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (30.07.2000).   ET40-08-B - that's all what remained from withdrawn double-unit. The half is on a side track at Bydgoszcz Wschod depot (July 30, 2000).

 

ET40-09 +1998
ET40-10 +1998