double electric freight locomotive ET40

 

ET40-11
ET40-11 w Gdańsku Świętym Wojciechu z pociągiem towarowym na południe (25.09.1999).   ET40-11 in Gdansk Swiety Wojciech, with freight train going towards South (September 25, 1999).
ET40-11 w Gdańsku Świętym Wojciechu z pociągiem towarowym podążającym po torze, po którym zwyczajowo jadą pociągi w kierunku przeciwnym (25.09.1999).   ET40-11 in Gdansk Swiety Wojciech, with freight train going from Gdansk Port Polnocny on the track usually providing opposite direction routing (September 25, 1999).
ET40-11 kończy manewry w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (14.01.2001).   ET40-11 is finishing its switching in Zajaczkowo Tczewskie depot (January 14, 2001).
ET40-11 z pociągiem towarowym mija Różyny (14.06.2001).   ET40-11 with freight train passing Rozyny (June 14, 2001).
ET40-11 z pociągiem towarowym na krótkim odcinku między Zajączkowem Tczewskim ZTA, a posterunkiem odgałęźnym Malinowo. A niżej - lokomotywownia (23.02.2002).   ET40-11 with freight train on a short line between Zajaczkowo Tczewskie ZTA freight yard and Malonowo junction. Below - the locomotive depot (February 23, 2002).

 

ET40-12 +1976

 

ET40-13
ET40-13 w Gdańsku Świętym Wojciechu (13.07.1997).   ET40-13 in Gdansk Swiety Wojciech (July 13, 1997).
ET40-13 w Gdańsku Niegowie z pociągiem towarowym najprawdopodobniej do Rafinerii Gdańskiej (02.07.2000).   ET40-13 in Gdansk Niegowo, hauling the freight probably to Gdansk Rafinery (July 02, 2000).
ET40-13 z pociągiemwęglowym w Gdańsku Niegowie (09.06.2001).   ET40-13 with coal train in Gdansk Niegowo (July 09, 2001).

 

ET40-14
ET40-14 z ładunkiem węgla podąża do portu w Gdyni, wjeżdżając do Gdańska (30.06.1997).   ET40-14 with some coal cars is going to Gdynia, now passing Gdansk Swiety Wojciech (June 30, 1997).
ET40-14 wjeżdża do lokomotywowni Inowrocław (30.04.1998).   ET40-14 coming to Inowroclaw Depot (April 30, 1998).
ET40-14 z próżnymi węglarkami wyjeżdża z Portu w Gdyni, mijając p.o. Gdańsk Stocznia (07.10.2000).   ET40-14 with empty freight wagons leaving Gdynia harbour, passing Gdynia Stocznia passenger stop (October 07, 2000).
ET40-14 z węglem zbliża się do Gdańska (14.06.2001).   ET40-14 with coal, coming to Gdansk (June 14, 2001).
ET40-14 z pociągiem towarowym na szlaku pomiędzy Czarlinem, a miejscowością Subkowy (14.06.2001).   ET40-14 with freight train between Czarlin and Subkowy villages (June 14, 2001).
ET40-14 z pociągiem towarowym w Gdańsku Niegowie (30.09.2001).   ET40-14 with freight train in Gdansk Niegowo (September 30, 2001).
ET40-14 i ET40-15 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET40-14 and ET40-15 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).

 

ET40-15
ET40-15 z pociągiem towarowym kilka chwil po opuszczeniu Subkowych (30.06.2001).   ET40-15 with freight train a moment after leaving Subkowy (June 30, 2001).
ET40-15 w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (17.11.2001).   ET40-15 in Bydgoszcz Wschod depot (November 17, 2001).

 

ET40-16
ET40-16 wjeżdża do lokomotywowni Inowrocław (30.04.1998).   ET40-16 coming to Inowroclaw Depot (that is a part of Bydgoszcz Joint Depot) (April 30, 1998).
ET40-16 z wagonami do płynnej siarki, na szlaku między podg. Gdańsk Święty Wojciech a stacją w Pruszczu Gdańskim (18.04.2002).   ET40-16 with wagons for liquid sulphur, between Gdansk Swiety Wojciech junction and Pruszcz Gdanski station (April 18, 2002).

 

ET40-17
ET40-17 w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (14.01.2000).   ET40-17 in Zajaczkowo Tczewskie depot (January 14, 2001).
ET40-17 z towarowym w okolicach Różyn (28.04.2001).   ET40-17 with freight near Rozyny (April 28, 2001).
ET40-17 z pociągiem towarowym wyjeżdża z Pruszcza Gdańskiego (14.06.2001).   ET40-17 with freight train leaving Pruszcz Gdanski (June 14, 2001).
ET40-17 na stacji Gdańsk Zaspa Towarowa (19.06.2001).   ET40-17 at Gdansk Zaspa Towarowa station (June 19, 2001).
ET40-17 z pociągiem towarowym mija Miłobądz (06.07.2001).   ET40-17 with freight train passing Milobadz (July 06, 2001).
ET40-17 z pociągiem towarowym odjeżdża z Twardej Góry (14.04.2002).   ET40-17 with freight train leaving Twarda Gora (April 14, 2002).
ET40-17 z pociągiem towarowym między Różynami i SKowarczem (11.05.2002).   ET40-17 with freight train between Rozyny and Skowarcz (May 11, 2002).

 

ET40-18 +1989

 

ET40-19
ET40-19 oraz inne jamniki w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (01.04.2000).   ET40-19 and other two-unit locomotives in Zajaczkowo Tczewskie depot (April 01, 2000).
ET40-19 na przyprzęgu do zdefektowanej EU07-337, oraz pociąg hotelowy 35701 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni, ruszają z Gdańska Wrzeszcza (03.02.2002).   ET40-19 pulling broken-down EU07-337 and nighttrain 35701 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia (February 03, 2002).

 

ET40-20
ET40-20 i ET40-41 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (26.02.2000).   ET40-20 and ET40-41 in Gdynia Grabowek depot (February 26, 2000).
ET40-20 z pociągiem towarowym wjeżdża do Zajączkowa Tczewskiego (19.08.2000).   ET40-20 with a freight entering Zajaczkowo Tczewskie freight yard (August 19, 2000).
ET40-20 z pociągiem towarowym z Portu Północnego mija podg. Mm w Gdańsku. Stan torów i podtorza (luźne podkłady) uniemożliwia jazde z prędkością większą niż 20 km/h (07.04.2001).   ET40-20 with freight from Porto Polnocny passing Gdansk Motlawa Most junction. The track condition is the cause of 20 km/h speed limit (April 07, 2001).
ET40-20 w nimal identycznej sytuacji, co na zdjęciu powyżej (15.09.2001).   ET40-20 in quite similar situation as above (September 15, 2001).