ET40-44 |
|
ET40-44
z pociągiem towarowym do Gdyni Port, mijający Gdańsk
Święty Wojciech (30.10.1997). |
|
ET40-44
with freight train to Gdynia Port, passing Gdansk Swiety
Wojciech - the closed-down station (October 30, 1997). |
|
ET40-44
z towarowym oczekuje pod wjazdowym semaforem na stacji
Pruszcz Gdański (04.01.1998). |
|
ET40-44
with a freight waiting at Pruszcz Gdanski entrance
semaphore (January 04, 1998). |
|
ET40-44
z pustymi węglarkami na haku wyjeżdża z Gdańska
(22.02.1998). |
|
ET40-44
with empty coal cars from Gdansk Port Polnocny hump yard,
passing Gdansk Swiety Wojciech (February 22, 1998). |
|
ET40-44
z ładunkiem węgla do gdyńskiego portu, mija Gdynię
Główną (08.08.1998). |
|
ET40-44
with a coal to Gdynia Harbour, now passing Gdynia Glowna
(August 08, 1998). |
|
ET40-44
i ET22-856 sobie luzem przybywają do Zajączkowa
Tczewskiego (na razie ZTD-ZTC) (23.02.2002). |
|
ET40-44
and ET22-856 together on the way between Zajączkowo
Tczewskie ZTD and ZTC (February 23, 2002). |
|
ET40-44
z dosyć nietypowym jak na tę część Polski ładunkiem
(kruszywo w dużych kawałkach) na szlaku między
Maksymilianowem, a Kotomierzem (03.05.2002). |
|
ET40-44
with quite unusual load (for this part of Poland) - an
aggregate in special cars, between Maksymilianowo and
Kotomierz (May 03, 2002). |