ET41-081 |
|
ET41-081
z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego, mija
wieś Narkowy (06.12.1998). |
|
ET41-081
with freight passing Narkowy, near Tczew (December 06,
1998). |
|
ET41-081
z pociągiem towarowym w Subkowym (06.12.1998). |
|
ET41-081
with train passing Subkowy (December 06, 1998). |
|
ET41-081
mija Gdańsk Wrzeszcz z towarowym do Gdyni (20.02.1999). |
|
ET41-081
with the freight passing Gdansk Wrzeszcz (February 20,
1999). |
|
ET41-081
na stanowisku do pionowania pudeł lokomotyw i poprawnego
wyważania na wózkach, w lokomotywowni w Karsznicach
(07.02.2001). |
|
ET41-081
at the stand of loco's weight balance check in Zdunska
Wola Karsznice depot (February 07, 2001). |
|
ET41-081
z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa
Głównego do Koszyc, tuż przed semaforem wjazdowym do
Kamionki Wielkiej. Przyczyną prowadzenia tego pociągu
(w obie strony) przez lokomotywę ET41 było
najprawdopodobniej spóźnienie się planowej EU07 i
wypadnięcie jej z obiegu (21.07.2001). |
|
ET41-081
with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from
Krakow Glowny to Kosice just about to pass the entrance
semaphore of Kamionka Wielka station. The cause to employ
double-loco for this passenger train (in both ways) was
probably the delay of scheduled EU07 in Plavec (July 21,
2001). |