double electric freight locomotive ET41

 

ET41-051
ET41-052
ET41-053

 

ET41-054
ET41-054 z MT Zduńska Wola Karsznice, z pociągiem towarowym mija Sopot Kamienny Potok (12.05.1999).   ET41-054 from Zdunska Wola Karsznice Joint Depot, with freight train passing Sopot Kamienny Potok (May 12, 1999).
ET41-054 wjeżdża z pociągiem towarowym do Gdańsk Głównego (26.03.2000).   ET41-054 with a freight train from South, entering Gdansk Glowny (March 26, 2000).
ET41-054 z towarowym opuszcza Gdańsk (15.09.2000).   ET41-054 with a freight train leaving Gdansk city limits (September 15, 2000).
ET41-054 z pociągiem towarowym wjeżdża do Pszczółek. To już ostatnie tygodnie pracy tej lokomotywy w tym rejonie - wkrótce trafi na jedną z górskich linii (14.06.2001).   ET41-054 with freight train entering Pszczolki. In next few weeks, this loco is expected to reassign onto one of the mountain lines in Southern Poland (June 14, 2001).

 

ET41-055 +1999
ET41-055 już wycofany z eksploatacji będzie najprawdopodobniej źródłem brakujących członów i nowych ich podmian w lokomotywowni w Karsznicach (07.02.2001).   ET41-055 has been withdrawn from regular service, and now - in Zdunska Wola Karsznice depot - will be the source of spare units (renumbering of the single units in case of the damage of any is normal) replacing burned or seriously damaged ones (February 07, 2001).

 

ET41-056 +1983
ET41-057 +1982

 

ET41-058
ET41-058 w garażu lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   ET41-058 in the garage of Wroclaw Glowny depot (February 07, 2001).

 

ET41-059
ET41-060
ET41-061
ET41-062

 

ET41-063
ET41-063 z pociągiem węglowym do Portu Gdynia, mija Gdańsk Wrzeszcz (22.05.1999).   ET41-063 with coal-train to Gdynia Port, passing Gdansk Wrzeszcz (May 22, 1999).
ET41-063 w lokomotywowni w Zduńskiej Woli Karsznicach (07.02.2001).   ET41-063 in Zdunska Wola Karsznice depot (February 07, 2001).

 

ET41-064
ET41-065
ET41-066
ET41-067
ET41-068
ET41-069

 

ET41-070
ET41-070 z pociągiem towarowym wjeżdża do Woli Rzędzińskiej (02.08.2000).   ET41-070 with a feight entering Wola Rzedzinska station (August 02, 2000).

 

ET41-071
ET41-072
ET41-073 +1981

 

ET41-074
ET41-074 w rybnickiej lokomotywowni (13.09.1997).   ET41-074 in Rybnik Shed (September 13, 1997).
ET41-074 z ładunkiem rur do budowy Rurociągu Jamalskiego z Portu w Gdyni wyjeżdża z Gdańska w kierunku południowym (01.02.1998).   ET41-074 passing Gdansk Swiety Wojciech with some pipes (probably needed for the new pipeline from Russia to Western Europe) (February 01, 1998).
ET41-074 z mieszanym pociągiem towarowym mija Subkowy (06.12.1998).   ET41-074 with mixed-freight passing Subkowy on the route to Zajaczkowo Tczewskie (December 06, 1998).

 

ET41-075

 

ET41-076
ET41-076 z mieszanym pociągiem towarowym w Ptaszkowej oraz ET21-244 na popychu (21.07.2001).   ET41-076 with mixed freight passing Ptaszkowa and ET21-267 as a pusher (July 21, 2001).

 

ET41-077
ET41-078
ET41-079

 

ET41-080 +1995
ET41-080-A - to już jedna z ostatnich okazji obejrzenia lokomotywy, a nie żyletek... (07.02.2001).   ET41-080-A - one of the latest moments of existing as a locomotive, not as gilettes (February 07, 2001).

 

ET41-081
ET41-081 z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego, mija wieś Narkowy (06.12.1998).   ET41-081 with freight passing Narkowy, near Tczew (December 06, 1998).
ET41-081 z pociągiem towarowym w Subkowym (06.12.1998).   ET41-081 with train passing Subkowy (December 06, 1998).
ET41-081 mija Gdańsk Wrzeszcz z towarowym do Gdyni (20.02.1999).   ET41-081 with the freight passing Gdansk Wrzeszcz (February 20, 1999).
ET41-081 na stanowisku do pionowania pudeł lokomotyw i poprawnego wyważania na wózkach, w lokomotywowni w Karsznicach (07.02.2001).   ET41-081 at the stand of loco's weight balance check in Zdunska Wola Karsznice depot (February 07, 2001).
ET41-081 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, tuż przed semaforem wjazdowym do Kamionki Wielkiej. Przyczyną prowadzenia tego pociągu (w obie strony) przez lokomotywę ET41 było najprawdopodobniej spóźnienie się planowej EU07 i wypadnięcie jej z obiegu (21.07.2001).   ET41-081 with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice just about to pass the entrance semaphore of Kamionka Wielka station. The cause to employ double-loco for this passenger train (in both ways) was probably the delay of scheduled EU07 in Plavec (July 21, 2001).

 

ET41-082 +1982
ET41-083 +1999
ET41-084
ET41-085 +1980
ET41-086

 

ET41-087
ET41-087 z pociągiem towarowym w Sędziszowie (19.02.2000).   ET41-087 with a freight train in Sedziszow (February 19, 2000).

 

ET41-088 +1991
ET41-089
ET41-090

 

ET41-091
ET41-091 w Nowym Sączu (06.08.2000).   ET41-091 in Nowy Sacz (August 06, 2000).
ET41-091 wyjeżdża z Nowego Sącza z pociągiem towarowym (08.08.2000).   ET41-091 with a freight train leaving Nowy Sacz (August 08, 2000).

 

ET41-092
ET41-093
ET41-094

 

ET41-095
ET41-095 z mieszanym towarowym na granicy administracyjnej Pruszcza i Gdańska (11.04.2001).   ET41-095 with mixed freight passing the border between Pruszcz Gdanski and Gdansk cities (April 11, 2001).

 

ET41-096
ET41-097 +1987
ET41-098 +1998

 

ET41-099
ET41-099 i ET21-408 na torze postojowym w Wałbrzychu Głównym. Prawdopodobnie jest to kolejny 'jamnik' przydelegowany do CM Wrocław w celu obsługi towarów na krętej górskiej linii Wrocław- Wałbrzych- Jelenia Góra (27.04.2000).   ET41-099 and ET21-408 in Walbrzych Glowny, waiting for their freight. Probably, this ET41-double-unit is the next reassigned to Wroclaw Joint Depot to face the lack of perfect in mountain conditions ET21-class (April 27, 2000).

 

ET41-100