ET41-128 |
|
ET41-128
w Nowym Sączu Zawadzie, samotnie podąża w kierunku
centrum. Wprowadzenie serii ET41 w celu wzmocnienia
szczuplejącego ilostanu lokomotyw ET21 radykalnie
zmieniło staroświecki klimat 'kryniczanki'
(12.02.2000). |
|
ET41-128
passing Nowy Sacz Zawada, going towards Nowy Sacz
station. ET41-class introduction was caused by the lack
of old ET21-class locomotives and difficulties with
ET22-class facing the very tight curves here.
Unfortunately, the new class radically changed the
climate of that mountain line (February 19, 2000). |
|
ET41-128
z pociągiem towarowym mijającym Kamionkę Wielką
(13.02.2000). |
|
ET41-128
with a freight train passing Kamionka Wielka (February
13, 2000). |
|
ET41-128
z pociągiem towarowym w Kamionce Wielkiej (13.02.2000). |
|
ET41-128
with a freight in Kamionka Wielka (February 13, 2000). |
|
ET41-128
przed odjazdem z pociągiem towarowym ze stacji Stróże
(13.02.2000). |
|
ET41-128
before leaving Stroze with a freight train (February 13,
2000). |
|
ET41-128+ET21-188
na wzmocnieniu, z pociągiem towarowym odjeżdżającym
ze Stróży (14.02.2000). |
|
ET41-128+ET21-188
as a helper, with a freight train that leaving Stroze
(February 13, 2000). |
|
ET41-128
z pociągiem towarowym w Nowym Sączu Zawadzie
(16.02.2000). |
|
ET41-128
with a freight train in Nowy Sacz Zawada (February 16,
2000). |
|
ET41-128
z pociągiem towarowym kilkaset metrów przed stacją w
Kamionce Wielkiej (01.08.2000). |
|
ET41-128
with a freight train few hundreds metres from Kamionka
Wielka station (August 01, 2000). |
|
ET41-128
z pociągiem towarowym w Nowym Sączu Jamnicy
(03.08.2000). |
|
ET41-128
with a freight train in Nowy Sacz Jamnica (August 03,
2000). |
|
ET41-128+ET21-456
na czele pociągu towarowego w Białej Niżnej
(14.08.2000). |
|
ET41-128+ET21-456
heading the freight train in Biala Nizna (August 14,
2000). |
|
ET41-128+ET21-548
luzem mijają Kamionkę Wielką (17.07.2001). |
|
ET41-128+ET21-548
lonely passing Kamionka Wielka station (July 17, 2001). |