electric universal locomotive EU06

 

EU06-01
EU06-01 niespodziewanie prowadząca pospieszny 15105 Łódź Kaliska - Gdynia Główna, w czasie postoju w Laskowicach Pomorskich; pod koniec rozkladu 1998/1999, krakowskie lokomotywy obsługiwały ten pociąg planowo (24.04.1999).   EU06-01 surprisingly hauling the fast passenger train 15105 from Lodz Kaliska to Gdynia, in Laskowice Pomorskie on a short while; the case of Krakow loco leading Lodz-Gdynia train was common at the beggining of 1999 (April 24, 1999).
EU06-01 manewruje w Tarnowie. Lokomotywa ma zdjęte boczne rynienki, upodabniając się do oryginalnego wyglądu sprzed lat (20.07.2001).   EU06-01 switching in Tarnow. The loco has the side roof-gutters (between the doors) removed, that restores her original look (July 20, 2001).

 

EU06-02
EU06-02 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 383/33005 `Presovcan` z Krakowa Głównego do Koszyc, zjeżdża z wzniesienia w Kamionce Wielkiej (09.07.1998).   EU06-02 with the international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' to Kosice, passing kamionka Wielka (July 09, 1998).
EU06-02 jako tylna lokomotywa pociągu pospiesznego 33501 `Poprad` z Krakowa Głównego do Krynicy (z wagonami bezpośrednimi z Gdyni Głównej, wyłączonymi z pociągu `Tetmajer`) skończył bieg w Krynicy. Ta lokomotywa prowadziła pociąg od Krakowa do Muszyny, gdzie - z powodu konieczności zmiany czoła - podczepiono lokomotywę ET21, nie ruszając tej `szóstki` (21.07.1998).   EU06-02 as 'rear-loco' with fast passenger train 33501 'Poprad' from Krakow Glowny and Gdynia Glowna Osobowa to Krynica, at the end of its route (July 21, 1998).
EU06-02 z pospiesznym `Poprad` z Krynicy do Krakowa (z sypialnymi do Gdyni) wjeżdża do Nowego Sącza (21.07.1998).   EU06-02 with the fast train 'Poprad' entering Nowy Sacz (July 21, 1998).
EU06-02 wyjeżdża z Chabówki z pociągiem ekspresowym 2301 'Jagiełło' z Lublina do Zakopanego (07.08.2000).   EU06-02 with express 2301 'Jagiello' train from Lublin to Zakopane, leaving Chabowka (August 07, 2000).

 

EU06-03 +1966

 

EU06-04
EU06-04 z pociągiem międzynarodowym `Karpaty` z Warszawy Wschodniej do Bucuresti Nord, mija Nowy Sącz (24.07.1997).   EU06-04 with a train passing Nowy Sacz Zawada (July 24, 1997).
EU06-04 z pociągiem hotelowym 35700 z Zakopanego, skończył właśnie bieg na stacji Gdynia Główna Osobowa (16.05.1998).   EU06-04 with night train 35700 'Tetmajer' from Zakopane, has just finished its route in Gdynia Glowna Osobowa. It's one of the only two trains, that provide special cars for carrying automobiles (May 16, 1998).
EU06-04 z pociągiem międzynarodowym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, na szlaku pomiędzy Brcicami a Rytrem (23.07.2001).   EU06-04 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow to Kosice, on the route between Barcice and Rytro (July 23, 2001).

 

EU06-05
EU06-05 z międzynarodowym pociąiem pospiesznym 51/52/36002 z Kijowa i Przemyśla do Wrocławia Głównego, w Przemyślu Głównym (03.07.1998).   EU06-05 with the fast passenger train 51/52/36002 from Kiev and Przemysl Glowny to Wroclaw Glowny, waiting in Przemysl (July 03, 1998).
EU06-05 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 382/33002 `Presovcan` z Koszyc do Krakowa Główwnego, w Krakowie Płaszowie (10.07.1998).   EU06-05 with international fast passenger train 382/33002 'Presovcan' from Kosice to Krakow Glowny, waiting in Krakow Plaszow (July 10, 1998).
EU06-05 z pociągiem pospiesznym 53500 z Gdyni Głównej Osobowej do Krynicy, na postoju w Gdańsku Wrzeszczu (07.02.1999).   EU06-05 with fast train 53500 from Gdynia Glowna Osobowa to Krynica, in Gdansk Wrzeszcz (February 07, 1999).
EU06-05 gotowa do pracy w Olsztynie Głównym (24.01.2002).   EU06-05 ready to work in Olsztyn Glowny (January 24, 2002).

 

EU06-06 +2000
EU06-06 z pociągiem pospiesznym 38102 `Barbakan` z Krakowa Głównego do Świnoujścia, w czasie postoju w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   EU06-06 with the fast passenger train 38102 'Barbakan' from Krakow Glowny to Swinoujscie, waiting in Poznan Glowny (April 30, 1998).
EU06-06 z pociągiem pospiesznym 83104 ze Świnoujścia Portu do Krakowa Głównego, czekając w Poznaniu Głównym na odjazd (01.05.1998).   EU06-06 with the fast passenger train 83104 'Barbakan' from Swinoujscie Port to Krakow Glowny, waiting in Poznan Glowny (May 01, 1998).

 

EU06-07
EU06-07 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 'Karpaty' z Bukaresztu do Warszawy, mijając Kamionkę Wielką (16.08.1997).   EU06-07 with the international fast train 'Karpaty' from Bucuresti Nord to Warszawa Wschodnia, passing Kamionka Wielka (August 16, 1997).
EU06-07 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, zbliża się do Kamionki Wielkiej (15.07.2001).   EU06-07 with fast passenger train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice, coming up to Kamionka Wielka (July 15, 2001).
EU06-07 z pociągiem pospiesznym 34100 'Bieszczady' z Zagórza i Krynicy do Gliwic, mija przystanek osobowy Pławna (16.07.2001).   EU06-07 with fast passenger train 34100 'Bieszczady' from Zagorz and Krynica to Gliwice, passing Plawna passenger stop (July 16, 2001).

 

EU06-08
EU06-08 mija Wolę Rzędzińska, prowadząc pociąg pospieszny 43111 z Gliwic do Przemyśla Głównego (02.08.2000).   EU06-08 with the fast train 43111 from Gliwice to Przemysl Glowny, passing Wola Rzedzinska (August 02, 2000).

 

EU06-09 +1966

 

EU06-10
EU06-10 z pociągiem pospiesznym 38505 z Przemyśla Głównego do Szczecina Głównego, prybył do Stargardu Szczecińskiego (28.10.2000).   EU06-10 with the fast train 38505 from Przemysl Glowny to Szczecin Glowny, entered Stargard Szczecinski station (October 28, 2000).

 

EU06-11
EU06-11 wśród innych lokomotyw na torze postojowym w Krakowie Płaszowie (20.07.1997).   EU06-11 at passing siding in Krakow Plaszow (July 20, 1997).
EU06-11 wjeżdża do Nowego Sącza z pociągiem 389/33007 'Karpaty' z Warszawy Wschodniej do Bukaresztu. połączonym z pociąiem ekspresowym 1313 'Ernest Malinowski' z Warszawy do Krynicy (17.02.2000).   EU06-11 entering Nowy Sacz with joint two trains from Warszawa Wschodnia: fast international 389/33007 'Karpaty' to Bucuresti Nord, and express 1313 'Ernest Malinowski' to Krynica (February 17, 2000).
EU06-11 z pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' mija przystanek osobowy Nowy Sącz Jamnica (18.02.2000).   EU06-11 with joint 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains, passing Nowy Sacz Jamnica passenger stop (February 18, 2000).
EU06-11 z połączonymi pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' wyjeżdża z Nowego Sącza na południe (11.08.2000).   EU06-11 with joint 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains leaving Nowy Sacz, going south (August 11, 2000).
EU06-11 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 382/33002 'Presovcan' z Koszyc do Krakowa, mija wioskę Biała Niżna (14.08.2000).   EU06-11 with international fast passenger train 382/33002 'Presovcan' passing Biala Nizna village (August 14, 2000).
EU06-11 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' z Krakowa Głównego do Koszyc, odjeżdża z Nowego Sącza (25.07.2001).   EU06-11 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow to Kosice, departing from Nowy Sacz (July 25, 2001).

 

EU06-12
EU06-12 z pociągiem hotelowym 33500/35701 'Tetmajer' z Krynicy i Zakopanego do Gdyni Głównej, opuścił właśnie Gdańsk Wrzeszcz (06.04.1998).   EU06-12 with the night train 33500/35701 'Tetmajer' from Krynica and Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, leaving Gdansk Wrzeszcz (April 06, 1998).
EU06-12 ze słowackim składem pociągu pospiesznego 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, wjeżdża do Nowego Sącza (06.07.1998).   EU06-12 with Slovak train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, entering Nowy Sacz (July 06, 1998).
EU06-12 na wystawie taboru na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   EU06-12 in Warszawa Zachodnia, on the exhibition of electric rolling stock (September 23, 2001).
EU06-12 - pulpit maszynisty (23.09.2001).   EU06-12 - the driver's cab (September 23, 2001).
EU06-12 na stacji Warszawa Zachodnia (23.09.2001).   EU06-12 in Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EU06-13 +1990

 

EU06-14
EU06-14 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 380/33000 'Cracovia' z Pecs do Krakowa Głównego, na postoju w Stróżach. Z okazji robót torowych na Węgrzech, pociąg ten doznaje planowego 70-minutowego spóźnienia (12.08.2000).   EU06-14 with international fast passenger train 380/33000 'Cracovia' from Pecs (Hungary) to Krakow Glowny, stopping in Stroze. Over 70-minutes delay is caused by some track repairing yet in Hungary (August 12, 2000).
EU06-14 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 389/33007 'Karpaty' do Bukaresztu oraz z ekspresem 1313 'Ernest Malinowski' z Warszawy Wschodniej do Krynicy, zbliża się do Nowego Sącza. Widoczny pierwszy wagon MAV, to bezpośredni Warszawa Wschodnia - Lokoshaza (15.08.2000).   EU06-14 with international fast passenger train 389/33007 'Karpaty' to Bucuresti Nord joint with express 1313 'Ernest Malinowski' from Warszawa to Krynica, closing up to Nowy Sacz. The first passenger car is MAV-owned (Hungarian Railway) direct from Warszawa to Lokoshaza (August 15, 2000).
EU06-14 oczekując na swój skład we Wrocławiu Głównym (11.02.2001).   EU06-14 waiting for the train in Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU06-14 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 388/33006 'Karpaty' z Bykaresztu i Lokoshazy oraz ekspresem 3112 Ernest Malinowski z Krynicy, oba do Warszawy Wschodniej, na szlaku pomiędzy Rytrem, a Barcicami (23.07.2001).   EU06-14 with international fast passenger train 388/33006 'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza, joined with express train 3112 Ernest Mainowski from Krynica, both to Warszawa Wschodnia, on its way between Rytro and Barcice (July 23, 2001).
EU06-14 z najprawdopodobniej najdłuższym pociągiem krajowym w Polsce (ponad 1000 km trasy)- pospiesznym 83211 'Przemyślanin' ze Szczecina Głównego do Przemyśla Głównego, wjeżdża do Tarnowa (28.07.2001).   EU06-14 with probably the longest passenger train in Poland (over 1000 km route) - night fast passenger train 83211 'Przemyslanin' from SzczecinGlowny to Przemysl Glowny, entering Tarnow (July 28, 2001).
EU06-14 z pociągiem pospiesznym 13113 'Wetlina' z Warszawy Wschodniej do Zagórza, wjeżdża do Warszawy Zachodniej (23.09.2001).   EU06-14 with fast passenger train 13113 'Wetlina' from Warszawa Wschodnia to Zagorz, entering Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EU06-15
EU06-15, kilka dni po naprawie rewizyjnej, we Wrocławiu Głównym (06.06.1998).   EU06-15, just few days after repair and painting, waitimg in Wroclaw Glowny (June 06, 1998).
EU06-15 z pociągiem pospiesznym 33500 'Poprad' z Krynicy do Krakowa i z wagonami bezpośrednimi do Gdyni Głównej, wjeżdża do Nowego Sącza (13.07.1998).   EU06-15 with fast passenger train 33500 'Poprad' from Krynica to Krakow Glowny and Gdynia Glowna Osobowa, entering Nowy Sacz (July 13, 1998).
EU06-15 z pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' kończy bieg w Gdyni Głównej Osobowej (23.01.1999).   EU06-15 with sleeping-train 35701 'Tetmajer' from Zakopane, entering Gdynia Glowna Osobowa (January 23, 1999).

 

EU06-16
EU06-16 z pociągiem pospiesznym 53500 z Gdyni do Krynicy, w czasie postoju na stacji Gdańsk Oliwa (13.02.1999).   EU06-16 with fast passenger train 53500 from Gdynia to Krynica, in Gdansk Oliwa (February 13, 1999).
EU06-16 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' z Krakowa Głównego do Koszyc, w Nowym Sączu Zawadzie, jedzie po niewłaściwym torze z racji zamknięcia toru nr 1 z okazji ostrych prac przebudowczych w Kamionce Wielkiej (08.08.2000).   EU06-16 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice (Slovakia) passing Nowy Sacz Zawada using the 'wrong' track, as no. 1 track is closed, because of Kamionka Wielka station modernization (August 08, 2000).
EU06-16 z pociągami 385/33003 'Tarnovia' relacji Krakow-Koszyce i 33505 relacji Kraków-Zagórz, wjeżdża do Stróży. Pospieszy do Zagórza dalszą drogę odbędzie po zmianie czoła i doczepieniu widocznej z lewej strony ET21-493 (12.08.2000).   EU06-16 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice and coupled together fast passenger train 33503 from Krakow Glowny to Zagorz, entering Stroze. The second train will be decoupled here and will go to Zagorz in opposite direction, hauled by ET21-493 that waits now on the left side (August 12, 2000).
EU06-16 z międzynarodowym pociąiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, wjeżdża do Stróży (15.08.2000).   EU06-16 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, entering Stroze (August 15, 2000).
EU06-16 z międzynarodowym pociąiem pospiesznym 52/63002 do Kijowa przed odjazdem z Wrocławia Głównego (11.02.2001).   EU06-16 with international fast passenger train 52/63002 to Kiev, before leaving Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU06-16 z ekspresem 3112 Ernest Malinowski z Krynicy do Warszawy opuszcza Nowy Sącz. W przypadku zbyt wielkiego opóźnienia części z Bukaresztu ('Karpaty') oba pociągi jadą osobno do Warszawy (15.07.2001).   EU06-16 with express train 3112 Ernest Malinowski from Krynica to Warszawa Wschodnia, leaving Nowy Sacz. In case of big delay of the second part of this train - 'Karpaty' from Bucuresti and Lokoshaza - both trains go separately to Warszawa (July 15, 2001).
EU06-16 z pociągami 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' do Warszawy, wjeżdża do Rytra (18.07.2001).   EU06-16 with 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' joined trains entering Rytro (July 18, 2001).

 

EU06-17
EU06-17 na bocznym torze w Zakopanym (15.08.1997).   EU06-17 at a spare track in Zakopane (August 15, 1997).
EU06-17 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, wjeżdża do 'Centrum Przesiadkowego Małopolski' - węzła Stróże który w ostatnich czasach zdecydowanie poprawił swój 'image' (14.02.2000).   EU06-17 with fast passenger train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice entering Stroze - one of the most important junctions in Malopolska region (February 14, 2000).
EU06-17 w Kamionce Wielkiej, prowadząc sezonowy pociąg pospieszny 33501 'Poprad' z Krakowa do Krynicy (18.02.2000).   EU06-17 with fast passenger train 33501 'Poprad' from Krakow Glowny passing Kamionka Wielka on its route to Krynica (February 18, 2000).
EU06-17 wjeżdża do Krakowa Głównego z pociągiem ekspresowym 23401 'Jagiełło' - teoretycznie do Zakopanego, ale na okoliczność powodzi tylko do Płaszowa (28.07.2001).   EU06-17 with express train 23411 'Jagiello' fromLublin to Zakopane,entering Krakow Glowny. Despite the route of this train ends in Zakopane, this time - because of the flood in Southern Poland - the train will end it in Krakow Plaszow (July 28, 2000).

 

EU06-18
EU06-18 z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' wjeżdża do Gdańska Głownego (14.05.1998).   EU06-18 with night train 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, entering Gdansk Glowny (May 14, 1998).
EU06-18 z pociągiem ekspresowym 3112 'Ernest Malinowski' z Krynicy do Warszawy Wschodniej, mija Kamionkę Wielką (09.07.1998).   EU06-18 with the express train 3112 'Ernest Malinowski' from Krynica to Warszawa Wschodnia, passing Kamionka Wielka (July 09, 1998).
EU06-18 z pociągiem ekspresowym 'Ernest Malinowski' mija Nowy Sącz Zawadę (11.07.1998).   EU06-18 with express 'Ernest Malinowski' passing Nowy Sacz Zawada (July 11, 1998).
EU06-18 z ekspresem 'Ernest Malinowski' do Krynicy, na posterunku SKP pomiędzy stacjami Pławna a Bogoniowice-Ciężkowice (13.07.1998).   EU06-18 with express train, between Plawna and Bogoniowice-Ciezkowice stations (July 13, 1998).
EU06-18 z ekspresem 'Ernest Malinowski' mija Nowy Sącz (15.07.1998).   EU06-18 with 'Ernest Malinowski' express train, passing Nowy Sacz (July 15, 1998).
EU06-18 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' wjeżdża na stację w Nowym Sączu (06.08.2000).   EU06-18 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice, entering Nowy Sacz station (August 06, 2000).
EU06-18 z pociągami 'Karpaty' do Bukaresztu i 'Ernest Malinowski' do Krynicy, na szlaku pomiędzy Stróżami a Grybowem (16.07.2001).   EU06-18 with 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains from Warszawa, on the way between Stroze and Grybow (July 16, 2001).
EU06-18 z pociągiem ekspresowym 3112 'Ernest Malinowski', bez końcówki z Bukaresztu (z powodu spóźnienia), tuż po minięciu stacji w Ptaszkowej (16.07.2001).   EU06-18 with express train 3112 'Ernest Malinowski' from Krynica to Warszawa, without the second part from Bucuresti (delayed) a while pafter passing Ptaszkowa station (July 16, 2001).

 

EU06-19 +1973

 

EU06-20
EU06-20 - ostatnia lokomotywa tej serii, z nocnym pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni, wjeżdża na stację Gdańsk Oliwa (27.03.1998).   EU06-20 - the last loco of this class, with a night train 35701 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, entering Gdansk Oliwa (March 27, 1998).
EU06-20 z ekspresem 1301 'Tatry' (relacji Warszawa Wschodnia-Zakopane) oraz drugą lokomotywą (EP09-045) na końcu wjeżdża do Chabówki (19.07.1998).   EU06-20 + express 1301 'Tatry' (from Warszawa Wschodnia to Zakopane) + EP09-045, entering Chabowka (July 19, 1998).
EU06-20 właśnie przyjechał do Gdyni z hotelowym 'Tetmajerem' (24.07.1998).   EU06-20 has just come to Gdynia Glowna with hotel-train from Zakopane and Krynica (July 24, 1998).