electric universal locomotive EU07

 

EU07-001 +1998
EU07-001 obecnie skasowany już ze stanu Zakładu Taboru w Tarnowie, sekcji Dębica, został udostępniony publiczności zwiedzającej Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce, w oryginalnym malowaniu sprzed lat (16.02.2000).   EU07-001 removed from the PKP inventory, is now exhibited in Chabowka Rolling Stock Museum in its original green livery (February 16, 2000).
EU07-001 w muzeum w Chabówce (07.08.2000).   EU07-001 in Chabowka Museum (August 07, 2000).

 

EU07-002 +1997
EU07-003 +1999

 

EU07-004
EU07-004 z Zakadu Taboru w Katowicach, oczekuje na wieczorne zatrudnienie w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (05.02.2000).   EU07-004 from Katowice Joint Depot, waiting for the evening train in Gdynia Grabowek Depot (February 05, 2000).
EU07-004 na wystawie taboru w Warszawie Zachodniej. Obok lokomotywy VIP w osobie Dyrektora Leszka Ruty dającego nauki małemu chłopcu (23.09.2001).   EU07-004 on an exhibition of rolling stock at Warszawa Zachodnia station (September 23, 2001).
EU07-004 na wystawie taboru w Warszawie Zachodniej (23.09.2001).   EU07-004 on an exhibition of rolling stock at Warszawa Zachodnia station (September 23, 2001).
EU07-004 - pulpit maszynisty (23.09.2001).   EU07-004 - the driver's cab (September 23, 2001).

 

EU07-005
EU07-005 z MT Kraków z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 451/63000 z Frankfurtu nad Menem do Krakowa Głównego, opuszcza Wrocław Główny (06.06.1998).   EU07-005 from Krakow Joint Depot, with an international fast passenger train 451/63000 from Frankfurt am Main to Krakow Glowny, leaving Wroclaw Glowny (June 06, 1998).
EU07-005 z pociągiem pospiesznym 'Poprad' z Krynicy na stacji w Nowym Sączu (16.07.1998).   EU07-005 with 'Poprad' train, waiting in Nowy Sacz (July 16, 1998).
EU07-005 z pociągiem pospiesznym 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, opuszcza Nowy Sącz (21.07.1998).   EU07-005 with the 'Presovcan' train to Kosice, leaving Nowy Sacz (July 21, 1998).
EU07-005 mija Kamionkę Wielką, na czele pociągu pospiesznego 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, który na okolicznośc zamknięcia toru na odcinku Stróże - Łowczówek-Pleśna, pojedzie drogą okrężną przez Jasło-Rzeszów (18.08.2000).   EU07-005 with fast passenger train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice, passing Kamionka Wielka. Because of the track closure between Stroze and Lowczowek-Plesna, this train will go calling at Jaslo and Rzeszow (August 18, 2000).
EU07-005 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, na szlaku między Barcicami a Rytrem (18.07.2001).   EU07-005 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Glowny to Kosice, on the way between Barcice and Rytro (July 18, 2001).

 

EU07-006
EU07-006 o wyglądzie kompletnej ruiny (ostatnia naprawa rewizyjna 30.06.1997) w lokomotywowni w Gdyni (31.03.2002).   EU07-006 at Gdynia Grabowek depot. Last overhauling of this locomotive was performed on June 30, 1997, so the external condition of the unit is far from good (March 31, 2002).

 

EU07-007
EU07-007 z pociągiem osobowym 1033 relacji Tarnów - Przemyśl Głowny, na postoju w Rzeszowie (02.08.2000).   EU07-007 with an ordinary passenger train 1033 from Tarnow to Przemysl Glowny, on stopping in Rzeszow (August 02, 2000).
EU07-007 z pociągiem ekspresowym 3502 'Małopolska' z Przemyśla do Gdyni, zatrzymuje się w Tarnowie (28.07.2001).   EU07-007 with express train 3502 'Malopolska' from Przemysl to Gdynia, stopping at Tarnow (July 28, 2001).

 

EU07-008 +1971

 

EU07-009
EU07-009 - najstarsza poznańska siódemka - na dworcu głównym swojego rodzinnego miasta (01.05.2000).   EU07-009 in Poznan Glowny. This unit is the oldest belonging to Poznan Joint Depot (May 01, 2000).
EU07-009 z sezonowym pociągiem pospiesznym 83507 z Kołobrzegu do Rzeszowa, mija Wolę Rzędzińską (02.08.2000).   EU07-009 with season-running fast passenger train 83507 from Kolobrzeg to Rzeszow, passing Wola Rzedzinska (August 02, 2000).
EU07-009 z pociągiem pospiesznym 75105 'Bałtyk' z Poznania do Gdyni, między Różynami i Cieplewem (11.05.2002).   EU07-009 with fast passenger train 75105 'Baltyk' from Poznan to Gdynia, between Rozyny and Cieplewo (May 11, 2002).
EU07-009 wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza wieczorem, z pociągiem pospiesznym 57104 'Bałtyk' do Poznania (11.05.2002).   EU07-009 coming back in the evening, with fast passenger train 57104 'Baltyk' to Poznan, and start braking before Gdansk Wrzeszcz platform (May 11, 2002).

 

EU07-010
EU07-010 z pociągiem ekspresowym 'Lajkonik' z Krakowa Głównego do Gdyni Głównej Osobowej, wjeżdża do Gdańska (30.10.1997).   EU07-010 with the Express 'Lajkonik' train from Krakow Glowny to Gdynia Glowna Osobowa, passing Gdansk Swiety Wojciech (October 30, 1997).
EU07-010 z pociągiem ekspresowym 'Lajkonik' do Krakowa, przed odjazdem z Gdyni. Od czasu ostatniego zdjęcia tej lokomotywy, zdążono jej w trakcie naprawy ściągnąć listwy metalowe, zastępując je żółtymi paskami (22.02.1999).   EU07-010 with the Express 'Lajkonik' train to Krakow Glowny before leaving Gdynia Glowna Osobowa. Since last picture of this loco (above), side metal-stripes have been replaced by painted yellow ones during the repair (February 22, 1999).
EU07-010 z ekspresem 5200 'Nida' mija Gdańsk Wrzeszcz (22.05.1999).   EU07-010 with express train 5200 'Nida' passing Gdansk Wrzeszcz (May 22, 1999).
EU07-010 z pociągiem ekspresowym 5202 'Czartoryski' z Gdyni do Lublina, mija Różyny (18.05.2002).   EU07-010 with express train 5202 'Czartoryski' passing Rozyny (May 18, 2002).

 

EU07-011
EU07-011 z MT Wrocław Południe, w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-011 from Wroclaw poludnie Joint Depot, in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).

 

EU07-012
EU07-012 z pociągiem pospiesznym 61110 z Wrocławia Głównego do Ełku, opuszcza Poznań Główny (05.06.1998).   EU07-012 with fast train 61110 (from Wroclaw Glowny to Elk) leaving Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

EU07-013
EU07-013 wjeżdża do Poznania Głównego z pociągiem osobowym z Wrocławia Głównego nr 67935 (07.06.1998).   EU07-013 coming to Poznan Glowny with the passenger train 67935 from Wroclaw Glowny (June 07, 1998).
EU07-013 na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (07.06.1998).   EU07-013 on a spare track in Poznan Glowny (June 07, 1998).
EU07-013 zjeżdża z wagonowni do lokomotywowni w Gdyni, przejeżdżając przez całkiem ruchliwą ulicę Hutniczą (15.06.2001).   EU07-013 going from car depot to loco depot in Gdynia, passing jammed Hutnicza Street (June 15, 2001).

 

EU07-014
EU07-014 z MT Warszawa Targowa, skończył bieg w Gdyni Głównej z pociągiem ekspresowym 1505 'Stoczniowiec' z Warszawy Zachodniej (28.05.1998).   EU07-014 from Warszawa Targowa Depot, finished the route with express 1505 train 'Stoczniowiec' from Warszawa Zachodnia (May 28, 1998).
EU07-014 z pociągiem InterCity 3501 'Lajkonik' z Krakowa do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Głównego (04.02.2001).   EU07-014 with InterCity 3501 'Lajkonik' from Krakow to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (February 04, 2001).

 

EU07-015
EU07-015 w Poznaniu Głównym poczepia się do składu pasażerskiego, aby za chwilę przyprowadzić go na peron (19.03.2000).   EU07-015 is coupled to the passenger cars to bring them later to the platform (March 19, 2000).
EU07-015 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (21.01.2001).   EU07-015 in Gdynia Grabowek depot (January 21, 2001).

 

EU07-016
EU07-016 na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (02.05.1998).   EU07-016 on a spare track in Poznan Glowny (May 02, 1998).

 

EU07-017 +1988
EU07-018 +1980

 

EU07-019
EU07-019 z MT Katowice z pociągiem pospiesznym 45103 z Katowic do Gdyni, w trakcie bezskutecznego oczekiwania w Bydgoszczy na drugą część pociągu - z Łodzi Kaliskiej. Wobec opóźnienia połówki o 90 minut, pociąg odjechał w takim składzie (26.06.1999).   EU07-019 from Joint Depot Katowice, with fast passenger train 45103 from Katowice to Gdynia Glowna Osobowa, while waiting for the second half of the train - running from Lodz Kaliska. Because of 90-minutes delay of the second part, the train rushed to Gdynia as it looks like on the picture (June 26, 1999).

 

EU07-020 +1991
EU07-021
EU07-022 +1985

 

EU07-023
EU07-023 na torze odstawczym w Poznaniu Głównym. Za tą lokomotywą - również z Wrocławia, EU07-041 (05.06.1998).   EU07-023 on the spare track in Poznan Glowny. The next loco - also - from Wroclaw Poludnie Joint Depot, it's 041 (June 05, 1998).
EU07-023 z pospiesznym 65202/65203 ze Szklarskiej Poręby Górnej do Gdyni, na postoju w Jaworzynie Śląskiej (15.05.1999).   EU07-023 with fast passenger train 60202/60203 from Szklarska Poreba Gorna to Gdynia, on a short stop in Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).

 

EU07-024
EU07-024 z pociągami 388/33006 'Karpaty' relacji Bukareszt/Lokoshaza - Warszawa Wschodnia oraz 3112 'Ernest Malinowski' z Krynicy do Warszawy, mija Zubrzyk (26.07.2001).   EU07-024 with joined 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains passing Zubrzyk passenger stop (July 26, 2001).
EU07-024 w lokomotywowni w Gdyni (10.02.2002).   EU07-024 in Gdynia depot (February 10, 2002).

 

EU07-025 +1991