electric universal locomotive EU07

 

EU07-026 +1973
EU07-027

 

EU07-028
EU07-028 w Krakowie Głównym (29.06.1998).   EU07-028 in Krakow Glowny (June 29, 1998).
EU07-028 w lokomotywowni Kraków Prokocim. Malowanie tej lokomotywy wykonane w ZNLE Gliwice przypomina raczej egzemplarz drugiej serii (303E), niż oryginał (4E) (14.07.2001).   EU07-028 in Krakow Prokocim depot. The livery given lately in ZNLE Gliwice remains rather the younger part of this class (type 303E), than the original British-licenced 4E (July 14, 2001).

 

EU07-029 +1999
EU07-029 z pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' z Krakowa Głównego wjeżdża do Gdyni Głównej (09.05.1998).   EU07-029 with fast night train 35701 'Tetmajer' entering Gdynia Glowna Osobowa (May 09, 1998).
EU07-029 z pociągiem pospiesznym 6303 z Wrocławia Głownego, kończy swój bieg w Przemyślu Głównym (03.07.1998).   EU07-029 with fast train 6303 from Wroclaw Glowny, entering Przemysl Glowny (July 03, 1998).
EU07-029 z pociągiem pospiesznym 83100/1 ze Świnoujścia Portu do Krakowa Płaszowa, opuszcza Kraków Główny (10.07.1998).   EU07-029 with fast passenger train 83100/83101 from Swinoujscie Port to Krakow Plaszow, leaving Krakow Glowny (July 10, 1998).

 

EU07-030
EU07-030 w Krakowie Głównym (10.07.1998).   EU07-030 in Krakow Glowny (July 10, 1998).
EU07-030 wjeżdża do Nowego Sącza z pociągiem pospiesznym 33501 'Poprad' z Krakowa do Krynicy (17.02.2000).   EU07-030 entering Nowy Sacz with the fast passenger train 33501 'Poprad' from Krakow Glowny to Krynica (February 17, 2000).
EU07-030 z pociągiem pospiesznym 'Poprad' z Krakowa (i bezpośrednimi wagonami sypialnymi z Gdyni) do Krynicy, na mijance - posterunku SKP między stacją Kłokowa a zlikwidowanym przystankiem osobowym Tarnów Południowy (19.02.2000).   EU07-030 with 'Poprad' fast passenger train (providing that day the direct sleepings from Gdynia) on a two-track pass between Klokowa and ex-passenger stop Tarnow Poludniowy (February 19, 2000).

 

EU07-031 +1971

 

EU07-032
EU07-032 z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' z Krynicy do Gliwic, w czasie postoju w Nowym Sączu (30.06.1998).   EU07-032 with fast train 44100 'Bieszczady' from Krynica to Gliwice, in Nowy Sacz (June 30, 1998).
EU07-032 z pospiesznym 44100 'Bieszczady' wjeżdża do Stróż, gdzie połączy się z pociąiem 34100 'Bieszczady' z Zagórza do Gliwic (01.07.1998).   EU07-032 with fast train 'Bieszczady' entering Stroze (July 01, 1998).
EU07-032 przeniesiona z CM Kraków do szopy poznańskiej, w lokomotywowni w Gdyni (18.11.2000).   EU07-032 in Gdynia depot (November 18, 2000).

 

EU07-033
EU07-033 z MT Tarnów, z pociągiem ekspresowym 5302 'Małopolska' z Przemyśla Głównego do Gdyni Głównej Osobowej, wjeżdża do Krakowa Głównego. Tutaj lokomotywa zostanie zastąpiona którąś z EP05/09 (10.07.1998).   EU07-033 from Tarnow Depot, with express train 5302 'Malopolska' from Przemysl Glowny to Gdynia Glowna Osobowa, entering Krakow Glowny (July 10, 1998).
EU07-033 w Krakowie Głównym (13.08.2000).   EU07-033 in Krakow Glowny (August 13, 2000).

 

EU07-034
EU07-034 z pociągiem ekspresowym 1311 'Ernest Malinowski' z Warszawy Wschodniej do Krynicy, na stacji w Nowym Sączu (30.06.1998).   EU07-034 with express train 1311 'Ernest Malinowski' from Warszawa Wschodnia to Krynica, in Nowy Sacz (June 30, 1998).
EU07-034 z pociągiem pospiesznym 53207/53527 z Olsztyna Głównego do Zakopanego, wjeżdża do Chabówki (19.07.1998).   EU07-034 with fast passenger train 53207/53527 from Olsztyn Glowny to Zakopane, entering Chabowka (July 19, 1998).
EU07-034 w Pławnej z pociągami 385/33003 'Tarnovia' i 33503 'Połoniny' z Krakowa Głównego do Koszyc i Zagórza (19.02.2000).   EU07-034 with 385/33003 'Tarnovia' and 33503 'Poloniny' fast passenger trains from Krakow Głowny to Kosice and Zagorz, passing the fast passenger train 31112 'Wetlina' in Plawna (February 19, 2000).
EU07-034 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa Głównego do Koszyc, opuszcza stację Bogoniowice-Ciężkowice (09.08.2000).   EU07-034 with international fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow Głowny to Kosice, leaving Bogoniowice-Ciezkowice station (August 09, 2000).
EU07-034 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' relacji Kraków Główny - Koszyce, odjeżdża z Nowego Sącza. Tak naprawdę ten skład jedzie tylko od Stróży, z powodu 36-godzinnego zamknięcia szlaku (18.08.2000).   EU07-034 with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' from Krakow to Kosice, leaving Nowy Sacz. Actually, these particular passenger cars are routing only from Stroze, as the the track was closed on the way north for 36 hours (August 09, 2000).

 

EU07-035 +1974

 

EU07-036
EU07-036 odjeżdża z Jaworzyny Śląskiej z pociągiem osobowym nr 218 z Jeleniej Góry do Wrocławia Głównego (15.05.1999).   EU07-036 with ordinary passenger train no. 218 from Jelenia Gora to Wroclaw Glowny, leaving Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
EU07-036 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-036 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-037
EU07-037 (nowe lampki) z MT Wrocław Południe, wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej z pociągiem osobowym 219 z Wrocławia do Jeleniej Góry (15.05.1999).   EU07-037 (new headlamps) entering Jaworzyna Slaska with the ordinary passenger train no. 219 from Wroclaw do Jelenia Gora (May 15, 1999).
EU07-037 z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, wjeżdża do Gdańska (30.03.2002).   EU07-037 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, coming to Gdansk (March 30, 2002).

 

EU07-038
EU07-038 odjeżdża z Wałbrzycha Głównego z pociągiem pospiesznym 16101 'Sudety' z Warszawy Wschodniej do Jeleniej Góry (27.04.2000).   EU07-038 leaving Walbrzych Glowny with the fast passenger train 'Sudety' (no. 16101) from Warszawa Wschodnia to Jelenia Gora (April 27, 2000).
EU07-038 z ekspresem 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, mija Skowarcz (12.08.2001).   EU07-038 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, passing Skowarcz (August 12, 2001).

 

EU07-039
EU07-039 z ekspresem z Wrocławia przybył do Gdyni Głównej (05.05.2002).   EU07-039 arrived to Gdynia Glowna with express train from Wroclaw (May 05, 2002).

 

EU07-040
EU07-040 z MT Wrocław Południe, w lokomotywowni W-wa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-040 from Wroclaw Poludnie Joint Depot, in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14, 1999).

 

EU07-041
EU07-041 na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   EU07-041 on a spare track in Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

EU07-042
EU07-042 z MT Wrocław Południe ma oryginalne osłony lamp - podobno inwencja jednego z wrocławskich mechaników. Podczas robienia zdjęcia - na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (21.11.1998).   EU07-042 with funny peaks on the headlamps (I've heard it was an invention of one engineer from Wroclaw Glowny Depot) on a spare track in Poznan Glowny (November 21, 1998).
EU07-042 z pociągiem ekspresowym 'Piast' do Gdyni, przed odjazdem z Gdańska Głównego (24.11.2001).   EU07-042 with 'Piast' express train from Wroclaw, before depart from Gdansk Glowny (November 24, 2001).

 

EU07-043

 

EU07-044
EU07-044 z MT Kraków, z pociągiem hotelowym 53700/33700 'Tetmajer' z Gdyni do Zakopanego i Krynicy wjeżdża na stację Gdańsk Wrzeszcz (15.05.1998).   EU07-044 from Krakow Joint Depot, with night train 53700 'Tetmajer' from Gdynia Glowna Osobowa to Zakopane and Krynica, passing Gdansk Wrzeszcz (May 15, 1998).
EU07-044 z pociągami 385/33003 'Tarnovia' (relacji Kraków Główny - Koszyce) oraz 33503 'Połoniny' (relacji Kraków Główny - Zagórz) wjeżdża do Stróż. Pociąg zostanie rozłączony i część do Zagórza przejmie ET21 z MT Nowy Sącz, sekcja Jasło (01.07.1998).   EU07-044 with two trains from Krakow Glowny: fast 385/33003 'Tarnovia' to Kosice, and 33503 'Poloniny' from Krakow Glowny to Zagorz, entering Stroze. The train will be decoupled, and the second half will go in opposite direction - to Zagorz, hauled by ET21 locomotive (July 01, 1998).
EU07-044 podstawiony w Krynicy z pociągiem pospiesznym 44100 'Bieszczady' do Gliwic (15.02.2000).   EU07-044 in Krynica with fast passenger train 44100 'Bieszczady' to Gliwice (February 15, 2000).

 

EU07-045

 

EU07-046
EU07-046 (z nowymi lampkami) w Gdańsku Oliwie z pociągiem ekspresowym 5602 'Piast' z gdyni do Wrocławia (02.05.1999).   EU07-046 (with new headlamps) in Gdansk Oliwa, with 5602 express train 'Piast' from Gdynia to Wroclaw (May 02, 1999).

 

EU07-047
EU07-047 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-047 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-048 +1976

 

EU07-049
EU07-049 z MT Poznań, z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia Głownego, skończył właśnie bieg w Gdyni Głównej Osobowej (08.08.1998).   EU07-049 from Poznan Joint Depot, with express train 'Piast' (no. 6503) came to Gdynia (August 08, 1998).
EU07-049 w niegdyś macierzystej lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   EU07-049 in its former mether depot in Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).

 

EU07-050
EU07-050 z MT Warszawa Targowa, ściąga skład pociągu InterCity 1501 'Neptun' z Warszawy Zachodniej, do Wagonowni Gdynia, mijając p.o. Gdynia Grabówek (06.02.1998).   EU07-050 from Warszawa Odolany Depot, hauling the cars of IC 'Neptun' (Warszawa Zachodnia - Gdynia Glowna) to Car-Depot Gdynia Leszczynki, now passing Gdynia Grabowek (February 06, 1998).
EU07-050 z pociągiem ekspresowym 3511 'Stoczniowiec' z Krakowa Głównego do Gdyni Głównej Osobowej, wjeżdża do Gdańska (02.06.2000).   EU07-050 with the express train 3511 'Stoczniowiec' from Krakow Glowny to Gdynia Glowna, entering Gdansk (June 02, 2000).
EU07-050 mija Gdańsk Przymorze, prowadząc pociąg ekspresowy 15401 'Posejdon' z Warszawy Zachodniej do Gdyni Głównej (24.02.2001).   EU07-050 with the express train 15401 'Posejdon' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna Osobowa, passing Gdansk Przymorze (February 24, 2001).
EU07-050 w lokomotywowni Warszawa Odolany (28.03.2002).   EU07-050 at Warszawa Odolany depot (March 28, 2002).