electric universal locomotive EU07

 

EU07-101 +1999

 

EU07-102
EU07-102 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-102 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-103
EU07-103 we Wrocławiu Głównym (11.02.2001).   EU07-103 in Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU07-103 z pociągiem ekspresowym "Piast" Gdynia- Wrocław, zbliża się do stacji Gdańsk Wrzeszcz (17.06.2001).   EU07-103 withexpress train "Piast" fromGdynia to Wroclaw, coming to GdanskWrzeszcz (June 16, 2001).

 

EU07-104 +1977

 

EU07-105
EU07-105 na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (03.05.1998).   EU07-105 on a spare track in Poznan Glowny (May 03, 1998).
EU07-105 w Gdyni Głównej, z pociągiem pospiesznym 57102 do Zielonej Góry (18.05.1999).   EU07-105 in Gdynia, with fast passenger train 57102 to Zielona Gora (May 18, 1999).

 

EU07-106
EU07-106 ze składem pasażerskim w wagonowni Warszawa Szczęśliwice (28.03.2002).   EU07-106 with passenger cars at car-depot Warszawa Szczesliwice (March 28, 2002).

 

EU07-107 >> EP07

 

EU07-108
EU07-108 z nocnym pociągiem numer 54202 z Gdyni do Katowic na krótkim postoju w Gdańsku Wrzeszczu (01.10.1999).   EU07-108 with night train 54202 from Gdynia to Katowice a while before leaving Gdansk Wrzeszcz (October 01, 1999).

 

EU07-109
EU07-109 z pociągiem pospiesznym 21112 'Sienkiewicz' z Kielc do Warszawy Wschodniej, na stacji Zachodniej (23.09.2001).   EU07-109 with fast passenger train 21112 'Sienkiewicz' from Kielce to Warszawa Wschodnia, on a short stop at Warszawa Zachodnia station (September 23, 2001).
EU07-109 (CM Lublin) z pociągiem pospiesznym 54102 z Gdyni do Katowic i Łodzi, przed odjazdem z Sopotu (21.01.2002).   EU07-109 with fast passenger train 54102 from Gdynia to Katowice and Lodz Kaliska, before depart from Sopot (January 20, 2002).

 

EU07-110 +1980

 

EU07-111
EU07-111 z Zakładu Taboru Ostrów Wielkopolski, w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   EU07-111 from Ostrow Wielkopolski Depot, in Poznan Glowny (April 30, 1998).

 

EU07-112
EU07-112 z MT Wrocław Południe, z pociągiem pospiesznym 73102/73103 Ślązak z Zielonej Góry, skończył bieg w Krakowie Głównym (29.06.1998).   EU07-112 from Wroclaw Poludnie Joint Depot, with fast train 73102/73103 'Slazak' from Zielona Gora, finished the route in Krakow Glowny (June 29, 1998).
EU07-112 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-112 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

EU07-113
EU07-113 z MT Tarnów mija wagonownię Katowice z pociągiem pospiesznym (01.03.1998).   EU07-113 from 'Joint Depot' Tarnow (formerly Debica Depot), passing car-depot Katowice with the fast passenger train (March 01, 1998).
EU07-113 z pociągiem pospiesznym 3604 z Przemyśla Głównego do Wrocławia Głównego, wjeżdża do Krakowa Głównego (29.06.1998).   EU07-113 from Tarnow Joint Depot (Division Debica), with fast passenger train 3604 from Przemysl Glowny to Wroclaw Glowny, entering Krakow Glowny (June 29, 1998).

 

EU07-114
EU07-114 opuszcza Jaworzynę Śląską z pośpiechem 61100 'Sudety' z Jeleniej Góry do Warszawy Wschodniej (15.05.1999).   EU07-114 leaving Jaworzyna Slaska with fast passenger train 61100 'Sudety' from Jelenia Gora to Warszawa Wschodnia (May 15, 1999).
EU07-114 wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej z osobowym 221 Wrocław-Jelenia Góra (15.05.1999).   EU07-114 entering Jaworzyna Slaska with passenger train 221 from Wroclaw to Jelenia Gora (May 15, 1999).
EU07-114 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   EU07-114 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).
EU07-114 w tumanach śnieżnego pyłu zbliża się do Gdańska (31.12.2001).   EU07-114 closing up to Gdansk (December 31, 2001).

 

EU07-115 +1977

 

EU07-116
EU07-116 z ekspresem 5102 'Stoczniowiec' z Gdyni do Warszawy Zachodniej, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (27.12.1997).   EU07-116 entering Gdansk Wrzeszcz with express train 5102 'Stoczniowiec' from Gdynia to Warszawa Zachodnia (December 27, 1997).
EU07-116 wjeżdża do Gdańska Głównego z pociągiem InterCity 1501 'Neptun' z Warszawy Zachodniej do Gdyni - grubo przed czasem (01.04.2000).   EU07-116 entering Gdansk Glowny with the InterCity 1501 'Neptun' train from Warszawa Zachodnia to Gdynia. The train has arrived before the scheduled time (April 01, 2000).

 

EU07-117
EU07-117 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (27.08.1997).   EU07-117 in Gdynia Grabowek loco shed (August 27, 1997).
EU07-117 z MT Kraków, z pospiesznym pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni Głównej, mija przystanek osobowy SKM Gdańsk Przymorze (10.04.1998).   EU07-117 from Krakow Joint Depot, with a night train 'Tetmajer' (no. 35701) from Zakopane to Gdynia Glowna Osobowa, passing Gdansk Przymorze (April 10, 1998).
EU07-117 stoi odstawiony w krzaki na Prokocimiu, najprawdopodobniej z powodu nadmiernego zużycia obręczy (13.08.2000).   EU07-117 put on a side track in Krakow Prokocim depot, probably its wheels are used up (August 13, 2000).

 

EU07-118
EU07-118 z pociągiem pospiesznym 45103 z Katowic do Gdyni, wjeżdża do Zduńskiej Woli Karsznic (07.02.2001).   EU07-118 with fast passenger train 45103 from Katowice to Gdynia, entering Zdunska Wola Karsznice (February 07, 2001).

 

EU07-119
EU07-119 - najniższy numer EU07 zarejestrowany w olsztyńskiej szopie, z pociągiem pospiesznym 70103 'Łyna' z Olsztyna Głównego skończył bieg na stacji Gdynia Główna Osobowa (16.06.1998).   EU07-119 - the lowest number assigned to Olsztyn Joint Depot, with fast passenger train 70103 'Lyna' from Olsztyn Glowny, finished the route in Gdynia Glowna Osobowa (June 16, 1998).
EU07-119 z nieokreślonym pociągiem (próżnym) i w dodatku z doczepioną na końcu (sic!) EP07-479 wjeżdża do Gdańska Głównego (09.12.2001).   EU07-119 with undefined empty train with additional EP07-479 at the end of the train, enetering Gdansk Glowny (December 09, 2001).

 

EU07-120
EU07-120 z MT Gdynia z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 85000 'Gedania' z Berlina Lichtenbergu, skończył bieg na stacji Gdynia Główna Osobowa. Skład nie został ściągnięty do wagonowni, gdyż rozpoczął się strajk maszynistów (17.06.1998).   EU07-120 finished the route with international fast passenger train 85000 'Gedania' from Berlin Lichtenberg. The cars weren't taken to the car-depot, because of the engineers' strike (June 17, 1998).
EU07-120 w lokomotywowni w Gdyni (02.02.2002).   EU07-120 in Gdynia depot (February 02, 2002).
EU07-120 z pociągiem osobowym 55425 'Bursztyn' z Grudziądza do Słupska, tuż przed stacją w Pruszczu Gdańskim (11.05.2002).   EU07-120 with passenger train 55425 'Bursztyn' from Grudziadz to Slupsk, before Pruszcz Gdanski station (May 11, 2002).

 

EU07-121
EU07-121 z Zakładu Taboru Ostrów Wielkopolski, opuszcza Poznań Główny z pociągiem osobowym nr 534 do Kępna (03.05.1998).   EU07-121 from Ostrow Wielkopolski Depot, leaving Poznan Glowny with passenger train no. 534 to Kepno (May 03, 1998).
EU07-121 z pociągiem ekspresowym 5602 "Piast" mija Czarlin (30.06.2001).   EU07-121 with express train 5602 "Piast", passing Czarlin (June 30, 2001).
EU07-121 z pociągiem ekspresowym 6503 "Piast" w Gdańsku Wrzeszczu (10.12.2001).   EU07-121 with express train 6503 "Piast", in Gdansk Wrzeszcz (December 10, 2001).

 

EU07-122
EU07-122 z MT Ostrów Wlkp., na torze przelotowym w Rzeszowie, przygotowuje się do zabrania nocnego pociągu do Kołobrzegu (03.07.1998).   EU07-122 from Ostrow Wielkopolski Depot, on the spare track in Rzeszow (July 03, 1998).
EU07-122 w Poznaniu Głównym z trudnym do zidentyfikowania składem pociąu osobowego z/do Konina lub Kutna (03.05.2000).   EU07-122 in Poznan Glowny, with the passenger cars of unidentified train from/to Konin or Kutno (May 03, 2000).
EU07-122 w lokomotywowni w Gdyni (25.11.2000).   EU07-122 in Gdynia depot (November 25, 2000).

 

EU07-123
EU07-123 w lokomotywowni w Gdyni (02.02.2002).   EU07-123 in Gdynia depot (February 02, 2002).

 

EU07-124
EU07-124 z szopy łódzkiej, z pociągiem pospiesznym nr 35501 z Krynicy wjeżdża na stację Gdańsk Wrzeszcz (24.01.1999).   EU07-124 from Lodz Joint Depot, with fast passenger train 35501 from Krynica to Gdynia Glowna, entering Gdansk Wrzeszcz (January 24, 1999).

 

EU07-125 +1999
EU07-125 na torze odstawczym na stacji Warszawa Wschodnia (29.06.1998).   EU07-125 from Lodz Depot, waiting on a spare track in Warszawa Wschodnia (June 29, 1998).