electric universal locomotive EU07

 

EU07-151
EU07-151 w Lesznie, ze składem pociągu z/do Poznania Głównego (02.05.2000).   EU07-151 in Leszno, with the cars of an ordinary passenger train from or to Poznan Glowny (May 03, 2000).
EU07-151 w lokomotywowni Ostrów Wielkopolski (11.05.2001).   EU07-151 in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

EU07-152

 

EU07-153
EU07-153 z pociągiem kolonijnym mijającym Gdynię Główną (01.08.1998).   EU07-153 with a train for kids (that going at the sea) passing Gdynia Glowna (August 01, 1998).
EU07-153 z InterCity 5406 'Stanisław Wysocki' z Gdyni do Gliwic, mija Gdańsk Wrzeszcz (28.11.1999).   EU07-153 with InterCity 5406 'Stanislaw Wysocki' from Gdynia to Gliwice, passing freight part of Gdansk Wrzeszcz station (November 28, 1999).
EU07-153 mija Różyny z pociągiem ekspresowym 2501 'Czartoryski' jadącym z Lublina do Gdyni (16.04.2000).   EU07-153 passing Rozyny with the express train no. 2501 'Czartoryski' from Lublin to Gdynia Glowna Osobowa (April 16, 2000).
EU07-153 z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' z Gdyni do Kielc, odjeżdża z Gdańska Oliwy (01.04.2002).   EU07-153 with express train 5200 'Nida' from Gdynia to Kielce, departing from Gdansk Oliwa (April 01, 2002).

 

EU07-154 >> EP07

 

EU07-155
EU07-155 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (05.11.2000).   EU07-155 in Gdynia Grabówek depot (November 05, 2000).
EU07-155 z ekspresem 15401 'Posejdon' z Warszawy do Gdyni, wjeżdżający do Gdańska Głównego (09.12.2001).   EU07-155 with express train 15401 'Posejdon' from Warszawa Zachodnia to Gdynia, entering Gdansk Glowny (December 09, 2001).
EU07-155 z pociągiem ekspresowym 5100 'Neptun' z Gdyni Głównej do Warszawy Zachodniej, mija stacje Gdańsk Południe (08.05.2002).   EU07-155 with express train 5100 'Neptun' from Gdynia to Warszawa Zachodnia, passing Gdansk Poludnie ruined freight station (May 08, 2002).

 

EU07-156 +1990

 

EU07-157
EU07-157 mija Poznań Główny (02.05.1998).   EU07-157 from Poznan Depot, passing Poznan Glowny (May 02, 1998).

 

EU07-158
EU07-158 w Stróżach z pociągiem osobowym 66121 relacji Kraków Główny - Krynica (06.08.2000).   EU07-158 in Stroze, heading an ordinary passenger train 66121 from Krakow Glowny to Krynica (August 06, 2000).
EU07-158 prowadzący pociąg osobowy 66121 z Krakowa Głównego do Krynicy, w okolicach Mszalnicy (08.08.2000).   EU07-158 with passenger train no. 66121 from Krakow to Krynica, near Mszalnica (August 08, 2000).
EU07-158 wjeżdża do Wilczysk z pociągiem osobowym 66121 z Krakowa Głównego do Krynicy (09.08.2000).   EU07-158 with passenger train no. 66121 from Krakow to Krynica, entering Wilczyska (August 09, 2000).

 

EU07-159 +1985

 

EU07-160
EU07-160 z pociągiem (jeszcze pospiesznym, ale za trzy dni już ekspresem) 57100 do Poznania Głównego, przed odjazdem z Gdyni (21.05.1998).   EU07-160 with fast passenger train 57100 to Poznan Glowny, waiting in Gdynia Glowna Osobowa - in next 3 days, this train will not exist, because of the introduction of the new time-table, this train will be re-classified as express (May 21, 1998).
EU07-160 po naprawie, w macierzystej lokomotywowni na gdyńskim Grabówku (22.01.2000).   EU07-160 after the repair, in its mother depot in Gdynia Grabowek (January 22, 2000).
EU07-160 wyjątkowo prowadzi ekspres 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni (powinna go prowadzić lokomotywa poznańska) - w chwilę po odjeździe z Gdańska Wrzeszcza (23.01.2000).   EU07-160 exceptionally hauling the express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia (it should be hauled by the loco from Poznan Depot) (January 23, 2000).
EU07-160 z pociągiem sezonowym 53500 z Gdyni do Krynicy i Zakopanego, na stacji w Gdańsku Oliwie (01.04.2002).   EU07-160 with season-routing train 53500 from Gdynia to Zakopane and Krynica, at Gdansk Oliwa station (April 01, 2002).
EU07-160 z pociągiem hotelowym 35701 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni, na szlaku między Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem (11.05.2002).   EU07-160 with night-train 35701 'Tetmajer' from Zakopane to Gdynia, between Pruszcz Gdanski and Gdansk (May 11, 2002).

 

EU07-161
EU07-161 z ekspresem 'Piast' do Gdyni wjeżdża na stację Gdańsk Wrzeszcz (26.03.2002).   EU07-161 with 'Piast' express train to Gdynia, entering Gdansk Wrzeszcz station (March 26, 2002).

 

EU07-162
EU07-162 w lokomotywowni w Zakopanem (16.08.2000).   EU07-162 in Zakopane depot (August 16, 2000).

 

EU07-163
EU07-163 w lokomotywowni w Gdyni (04.11.2001).   EU07-163 in Gdynia depot (November 04, 2001).
EU07-163 z pociągiem 56120 'Mamry' z Ełku do Wrocławia, na szlaku pomiędzy postojami w Sątopach Samulewie i Górowie (24.01.2002).   EU07-163 with passenger train 56120 'Mamry' from Elk to Wroclaw Glowny, between Satopy Samulewo and Gorowo (January 24, 2002).

 

EU07-164
EU07-164 z ekspresem 5304 'Lajkonik' mija Gdańsk Wrzeszcz (22.05.1999).   EU07-164 with express train 5304 'Lajkonik', passing Gdansk Wrzeszcz (May 22, 1999).
EU07-164 z ekspresem 2503 'Nida' mija Pruszcz Gdański (30.05.1999).   EU07-164 with 2503 'Nida' express train passing Pruszcz Gdanski (May 30, 1999).
EU07-164 wyjeżdża z gdyńskiej wagonowni z ekspresem 'Skarbek' (13.01.2001).   EU07-164 leaving Gdynia car-depot with 'Skarbek' express train (January 13, 2001).

 

EU07-165
EU07-165 z pociągiem osobowym 88120 do Hajnówki, podstawił się przy peronie 4 w Warszawie Zachodniej (20.02.2000).   EU07-165 in Warszawa Zachodnia, before start the route with the ordinary passenger train 88120 to Hajnowka (February 20, 2000).
EU07-165 z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' z Gdyni do Kielc, odjeżdża z Gdańska Głównego (31.12.2001).   EU07-165 with express train 5200 'Nida' Gdynia - Kielce, leaving Gdansk Glowny (December 31, 2001).
EU07-165 z pociągiem ekspresowym 5202 'Czartoryski' z Gdyni Głównej do Lublina, zbliża się do Pruszcza Gdańskiego (24.04.2002).   EU07-165 with express train 5202 'Czartoryski' from Gdynia Glowna Osobowa to Lublin, closing up to Pruszcz Gdanski (April 24, 2002).

 

EU07-166
EU07-166 w lokomotywowni w Gdyni (22.12.2001).   EU07-166 in Gdynia depot (December 22, 2001).

 

EU07-167
EU07-167 z lok. Poznań, po przyprowadzeniu do Gdyni ekspresu 6503 'Piast' z Wrocławia Głównego (30.10.1999).   EU07-167 from Poznan Depot, after coming to Gdynia with the express 6503 'Piast' from Wroclaw Glowny (October 30, 1999).
EU07-167 z pociągiem pospiesznym 'Chełmianin' z Kostrzyna do Chełma i Zamościa, w okolicach p.o. Bydgoszcz Bielawy (17.11.2001).   EU07-167 with fast passenger train 'Chelmianin' from Kostrzyn to Chelm and Zamosc, passing Bydgoszcz Bielawy (November 17, 2001).

 

EU07-168 +1979

 

EU07-169
EU07-169 pucowana pieczołowicie przez mechanika na stacji w Tarnowie, przed podczepieniem do składu pociągu osobowego do Rzeszowa (13.07.1998).   EU07-169 from Tarnow Joint Depot, is being polished by the engineer in Tarnow (July 13, 1998).

 

EU07-170 +1999
EU07-170 z pociągiem z Krynicy do Krakowa, wyjeżdża z tunelu w Kamionce Wielkiej (10.08.1997).   EU07-170 with a train from Krakow Glowny to Krynica, coming out from a tunnel in Kamionka Wielka (August 10, 1997).
EU07-170 z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' z Zakopanego do Gdyni, wjeżdża na stację Gdańsk Oliwa (07.04.1998).   EU07-170 from Krakow Depot, with a night train 'Tetmajer' (no. 35701) from Zakopane to Gdynia Glowna, entering Gdansk Oliwa (April 07, 1998).
EU07-170 w lokomotywowni Kraków Prokocim (13.08.2000).   EU07-170 in Krakow Prokocim depot (August 13, 2000).

 

EU07-171
EU07-171 z hotelowym 'Tetmajerem' w Gdańsku Oliwie (23.04.1998).   EU07-171 with fast passenger train 'Tetmajer' in Gdansk Oliwa (April 23, 1998).
EU07-171 z ekspresem 1311 'Ernest Malinowski' z Warszawy Wschodniej do Krynicy, w oczekiwaniu na odjazd z Nowego Sącza (18.07.1998).   EU07-171 with express train 'Ernest Malinowski' to Krynica, waiting in Nowy Sacz (July 18, 1998).
EU07-171 z pociągiem pospiesznym 43111 z Gliwic do Przemyśla Głównego, wjeżdża na stację Brzesko Okocim (19.02.2000).   EU07-171 with fast passenger train 43111 from Gliwice to Przemysl Glowny, entering Brzesko Okocim (February 19, 2000).

 

EU07-172
EU07-172 w Krakowie Płaszowie po skończeniu trasy z pociągiem pospiesznym 83209 z Kołobrzegu (13.08.2000).   EU07-172 finished its route with night fast passenger train 83209 from Kolobrzeg to Krakow Plaszow (August 13, 2000).
EU07-172 przybył do Krakowa Głównego z pociąiem EuroCity 204/43009 'Sobieski' ze stacji Wien Sudbanhof (13.08.2000).   EU07-172 came to Krakow Glowny with Eurocity 204/43009 'Sobieski' train from Wien Sudbanhof (August 13, 2000).
EU07-172 z pociągami: 389/33007 'Karpaty' relacji Warszawa Wschodnia - Bucuresti Nord/ Lokoshaza (w składzie: 1B/MAV, 1B/CFR, 1A/CFR i 1WLABmee/CFR) oraz ekspresem 1313 'Ernest Malinowski' (w składzie PKP 1B, 1A, 1WR, 1A, 2B) na szlaku tuż przed stacją w Ptaszkowej (19.07.2001).   EU07-172 with fast passenger train 389/33007 'Karpaty' to Bucuresti and Lokoshaza, joined with express 1313 'Ernest Malinowski' to Krynica, on its way just before Ptaszkowa station (July 19, 2001).

 

EU07-173
EU07-173 podstawia skład pociągu hotelowego 53700 'Tetmajer' na peron 3. w Gdyni (28.05.1998).   EU07-173 bringing the couchette-cars of night train 'Tetmajer' to the platform in Gdynia Glowna (May 28, 1998).

 

EU07-174
EU07-174 skończył bieg z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' w Gdyni Głównej (24.05.1998).   EU07-174 from Krakow Glowny Depot, just finished its route in Gdynia Glowna with 'hotel-train' 'Tetmajer' from Zakopane (May 24, 1998).
EU07-174 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' wjeżdża na stację Stróże (14.02.2000).   EU07-174 with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' entering Stroze station (February 14, 2000).

 

EU07-175 +1980