electric universal locomotive EU07

 

EU07-176
EU07-177

 

EU07-178
EU07-178 odpoczywa w lokomotywowni na Olszynce Grochowskiej w Warszawie (03.12.2000).   EU07-178 resting in Warszawa Olszynka Grochowska depot (December 03, 2000).

 

EU07-179 +1998

 

EU07-180
EU07-180 na torze odstawczym w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   EU07-180 from Poznan Depot, on a spare track in Poznan Glowny (June 05, 1998).
EU07-180 a obok EP07-502 i EP09-045, w Poznaniu Głównym (03.05.2000).   EU07-180 and EP07-502 and EP09-045 on a dead-ended spare track in Poznan Glowny (May 03, 2000).

 

EU07-181 +1987

 

EU07-182
EU07-182 z MT Poznań, z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia Głównego, wjeżdża do Gdańska Głównego (09.04.1998).   EU07-182 from Poznan Joint Depot, with the Express train no. 6503 ('Piast') from Wroclaw Glowny to Gdynia Glowna Osobowa, entering Gdansk Glowny (April 09, 1998).

 

EU07-183
EU07-183 z MT Poznań, z ekspresem 5602 'Piast' do Wrocławia, przed odjazdem z Gdyni (24.02.1998).   EU07-183 from Poznan Depot, with express 5602 'Piast' to Wroclaw Glowny, in Gdynia Glowna Osobowa (February 24, 1998).
EU07-183 przybył do Gdyni z pociągiem ekspresowym 'Piast' z Wrocławia (07.11.1998).   EU07-183 with 'Piast' express train (6503) from Wroclaw Glowny came to Gdynia Glowna Osobowa (November 07, 1998).
EU07-183 z pociągiem pospiesznym 57104 'Bałtyk' z Gdyni do Poznania, mija zamknięty p.o. Gdańsk Święty Wojciech (17.05.2002).   EU07-183 with fast passenger train 57104 'Bałtyk' from Gdynia to Poznan, passing closed-down passenger stop in Gdansk Swiety Wojciech (May 17, 2002).

 

EU07-184 +2001
EU07-184 odstawiona w lokomotywowni Kraków Prokocim po wypadku w 2000 roku (14.07.2001).   EU07-184 hasn't been repaired after an accident in 2000 and still is put aside in Krakow Prokocim depot (July 14, 2001).

 

EU07-185
EU07-185 z pociągiem hotelowym 'Tetmajer' przybył na stację Gdańsk Oliwa (11.04.1998).   EU07-185 from Krakow Depot with a night train 'Tetmajer' waiting in Gdansk Oliwa (April 11, 1998).

 

EU07-186
EU07-186 z MT Wrocław, ze zmodernizowanymi lampami (halogenowe żarówki) na torze postojowym w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   EU07-186 from Worclaw Depot. Look at the halogen-type headlamps. In my opinion they're awful, but... de gustibus non disputandum est... (April 30, 1998).
EU07-186 wjeżdża do Wałbrzycha Głównego z pociągiem osobowym 6320 z Jeleniej Góry do Krakowa Głównego. Z powodu uszkodzenia mostu w okolicy Świdnicy, pociąg ten pojedzie dalej trasą na Kłodzko z SU45 na czele (27.04.2000).   EU07-186 entering Walbrzych Glowny with the 6320 ordinary passenger train from Jelenia Gora to Krakow Glowny. This train will go further with SU45-class loco calling at Klodzko, instead of the regular route through Jaworzyna Slaska, because of the bridge damage in Swidnica (April 27, 2000).

 

EU07-187 >> EP07

 

EU07-188
EU07-188 oczekuje na torze postojowym w Poznaniu (02.05.1998).   EU07-188 waiting on a spare track (May 02, 1998).
EU07-188 z niezwykle interesującym pociągiem nr 1248 z Saratowa, Woroneża i Nowosybirska do Berlina Lichtenberga, opuszcza Poznań Główny. Pociąg ten wyjechał z Saratowa dwa dni wcześniej i przez owe dwa dni zdążył złapać opóźnienie około 20-25 minut (02.05.1998).   EU07-188 with a very interesting train (no. 1248), that goes one per week. It's a Russian train from Saratov, Novosibirsk and Voronez to Berlin Lichtenberg. It leaves Saratov on thursdays (13:28) and it's in Berlin on saturdays (11:40). That day it has about 20-25 minutes delay. You can admire 'famous' Russian sleeping cars. The loco (EU07-188) replaced EU07-535 from Warszawa (May 02, 1998).
EU07-188 w lokomotywowni w Gdyni (27.10.2001).   EU07-188 in Gdynia depot (October 27, 2001).

 

EU07-189
EU07-189 przejeżdża samotnie w Poznaniu Głównym (02.05.1998).   EU07-189 passing Poznan Glowny (May 02, 1998).
EU07-189 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (03.12.2000).   EU07-189 in Warszawa Olszynka Grochowska depot (December 03, 2000).

 

EU07-190
EU07-190 z pociągiem pospiesznym 385/33003 'Tarnovia' z Krakowa do Koszyc, odjeżdża z Nowego Sącza (17.02.2000).   EU07-190 with international fast passenger train 385/33003 'Tarnovia' from Krakow Glowny to Kosice, leaving Nowy Sacz (February 17, 2000).
EU07-190 z pociągiem osobowym 66120 z Krynicy do Krakowa, pomiędzy p.o. Nowy Sącz Jamnica i stacją Kamionka Wielka (31.07.2000).   EU07-190 with ordinary passenger train 66120 from Krynica to Krakow Glowny, between Nowy Sacz Jamnica passenger stop and Kaionka Wielka station (July 31, 2000).

 

EU07-191 +1979
EU07-192 +2000

 

EU07-193
EU07-193 z dosyć dziwnym pociągiem mija Sopot Kamienny Potok. Na tablicach umieszczonych na wagonach było napisane: "Gdynia - Zduńska Wola Południowa", lecz gdyby to miał być ten pociąg, musiałby mieć około 20 godzin opóźnienia. Stąd wniosek, iż albo było to podesłanie składu, bądź to próbna jazda lokomotywy lub wagonów (06.03.1998).   EU07-193 with a 'strange' train passing Sopot Kamienny Potok. I didn't found this train on the schedule, as on the cars was written 'Zdunska Wola Poludniowa' - in such case the train would be delayed ca. 20 hours, what is impossible! (March 06, 1998).
EU07-193 z pociągiem pospiesznym do Krynicy i Zagórza, przed odjazdem z Gdyni (12.04.1998).   EU07-193 with fast passenger train from Gdynia Glowna to Krynica and Zagorz, waiting in Gdynia Glowna Osobowa (April 12, 1998).
EU07-193 w Gdyni Głównej, w czasie próbnych jazd (24.05.1998).   EU07-193 in Gdynia Glowna, passing lonely from one end of the platform, to the another - it did it several times (May 24, 1998).
EU07-193 z pociągiem osobowym 97125/4 z Elbląga do Olsztyna Głównego, wjeżdża do Bogaczewa (27.01.2001).   EU07-193 with passenger train 97125/4 from Elblag to Olsztyn Glowny, entering Bogaczewo (January 27, 2001).

 

EU07-194 +1975
EU07-195

 

EU07-196
EU07-196 z MT Łódź, z pociągiem InterCity 'Lajkonik' do Krakowa, przed odjazdem z Gdyni Głównej Osobowej (12.11.1999).   EU07-196 from Lodz Joint Depot, with InterCity train 'Lajkonik' to Krakow Glowny, before leaving Gdynia Glowna (November 13, 1999).
EU07-196 z trzema wagonami po naprawie mija Warszawę Zachodnią w drodze do wagonowni Szczęśliwice (20.02.2000).   EU07-196 with three overhauled cars passing Warszawa Zachodnia on its route to Warszawa Szczesliwice car-depot (February 20, 2000).
EU07-196 w lokomotywowni Gdynia Grabówek, z tyłu - skład z samochodami Skoda (17.02.2001).   EU07-196 in Gdynia Grabowek depot; behind the loco - Skoda cars brought for reload onto ship (February 17, 2001).

 

EU07-197
EU07-197 wjechał do Wrocławia Głównego z pociągiem osobowym 7640 z Zielonej Góry (11.02.2001).   EU07-197 with passenger train 7640 from Zielona Gora, finished the journey at Wroclaw Glowny (February 11, 2001).
EU07-197 odjeżdża z Ostrowa Wielkopolskiego z pociągiem pospiesznym 16100 'Sudety' z Jeleniej Góry i Kudowy Zdroju do Warszawy Wschodniej (11.05.2001).   EU07-197 with fast passenger train 16100 'Sudety' from Jelenia Gora and Kudowa Zdroj to Warszawa Wschodnia, leaving Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).
EU07-197 z ekspresem 'Piast' do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza. Za nim również odjeżdżająca z Wrzeszcza w kierunku Gdyni SKM-ka (06.02.2002).   EU07-197 with express train 6503 'Piast' to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz. Further on, a municipal train from Gdansk to Wejherowo (February 06, 2002).

 

EU07-198
EU07-198 z MT Łódź, z pociągiem pospiesznym 14103 relacji: Łódź Fabryczna- Gliwice, wjeżdża do Częstochowy (15.08.1998).   EU07-198 from Lodz Joint Depot, with fast passenger train 14103 from Lodz Fabryczna to Gliwice, entering Czestochowa (August 15, 1998).

 

EU07-199
EU07-199 z MT Poznań, właśnie odczepiony od składu ekspresu 'Pomorzanin' z Gdyni do Wrocławia i zastąpiony lokomotywą EP08 z MT Wrocław Pd. (30.04.1998).   EU07-199 from Poznan Depot has just been decoupled in Poznan Glowny from ex 'Pomorzanin' from Gdynia to Wroclaw (April 30, 1998).

 

EU07-200
EU07-200 późnym wieczorem manewruje w Chabówce (06.09.1997).   EU07-200 switching in Chabowka (September 06, 1997).
EU07-200 z pociągiem pospiesznym 33501 'Poprad' z Krakowa (i Gdyni) do Krynicy, wjeżdża do Nowego Sącza (13.02.2000).   EU07-200 with fast passenger train 33501 'Poprad' from Krakow (and Gdynia) to Krynica, entering Nowy Sacz (February 13, 2000).
EU07-200 z opóźnionym z powodu powodzi ponad cztery godziny pociągiem pospiesznym 13209 z Warszawy Wschodniej do Krynicy, wjeżdża do Nowego Sącza (25.07.2001).   EU07-200 with fast passenger train 13209 from Warszawa Wschodnia to Krynica, delayed over four hours because of the flood, entering Nowy Sacz (July 25, 2001).
EU07-200 z pociągiem pospiesznym 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, w Wierchomli Wielkiej. Z lewej strony widoczne miejsce gdzie skarpa osunęła się na tory i drogę (26.07.2001).   EU07-200 with fast passenger train 383/33005 from Krakow to Kosice, passing Wierchomla Wielka. On the left side there's a place, where the mountain-side sloped down on the track and the road (July 25, 2001).