electric universal locomotive EU07

 

EU07-426 >> EP07
EU07-427 >> EP07

 

EU07-428
EU07-428 z pospiesznym Olsztyn-Berlin, mija przystanek osobowy Gdynia Cisowa (14.02.1998).   EU07-428 from Szczecin Port Centralny Depot (more precisely: Szczecin Joint Depot), with IR 329 'Mare Balticum' in Gdynia Cisowa (February 14, 1998).
EU07-428 mija Gdańsk Przymorze z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina Głównego do Elbląga (21.11.1999).   EU07-428 passing Gdansk Przymorze with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Elblag (November 21, 1999).

 

EU07-429
EU07-429 wjeżdża do Gdańska z pociągiem IR329 do Berlina (02.11.1997).   EU07-429 with the InterRegio 329 train, called 'Mare Balticum', from Olsztyn Glowny to Berlin Lichtenberg, passing Gdansk Swiety Wojciech (November 02, 1997).
EU07-429 w swojej nowej macierzystej jednostce - lokomotywowni Gdynia Grabówek (06.02.2000).   EU07-429 in its new mother-depot Gdynia Grabowek (February 06, 2000).

 

EU07-430
EU07-431 >> EP07
EU07-432 +1999
EU07-433

 

EU07-434
EU07-434 w Gdyni Głównej Osobowej z poc. pospiesznym 329/58303 'Mare Balticum' z Olsztyna do Berlina (01.06.1998).   EU07-434 from Szczecin Depot, waiting in Gdynia Glowna Osobowa with an international fast passenger train IR329/58303 'Mare Balticum' from Olsztyn Glowny to Berlin Lichtenberg (June 01, 1998).
EU07-434 z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina do Olsztyna, odjechał właśnie ze stacji w Gdańsku Oliwie (03.03.2002).   EU07-434 with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin to Olsztyn, just departed from Gdansk Oliwa station (March 03, 2002).
EU07-434 z pociągiem pospiesznym 85104 'Rybak' ze Szczecina do Olsztyna, mija Różyny (18.05.2002).   EU07-434 with fast passenger train 85104 'Rybak' from Szczecin to Olsztyn, passing Rozyny (May 18, 2002).

 

EU07-435
EU07-435 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza z pociągiem ekspresowym 6503 "Piast" z Wrocławia do Gdyni. Ciekawostka - planowo prowadzony wrocławskimi 'siódemkami' pociąg, tym razem jest ciągnięty przez szczecińską (02.07.2001).   EU07-435 with express train 6503 "Piast" Wroclaw-Gdynia, departing from Gdansk Wrzeszcz. According to the plan, this train should be hauled by the loco from Wroclaw depot, but this time it's the one from Szczecin depot (July 02, 2001).
EU07-435 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, na stacji w Gdańsku Oliwie (14.05.2002).   EU07-435 with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, at Gdansk Oliwa station (May 14, 2002).

 

EU07-436
EU07-436 z pociągiem pospiesznym 27101 'Chełmianin' z Chełma i Zamościa do Kostrzyna, w trakcie postoju w Bydgoszczy Głównej (10.03.2002).   EU07-436 with fast passenger train 27101 'Chelmianin' from Chelm and Zamosc to Kostrzyn, at Bydgoszcz Glowna station (March 10, 2002).

 

EU07-437
EU07-437 pomyka na szlaku pomiędzy Gdańskiem a Pruszczem Gdańskim po niewłaściwym torze szlaku dwutorowego z pociągiem 85100 'Gryf' ze Szczecina Głównego do Tczewa (05.02.1998).   EU07-437 rushing towards south (using the wrong-direction track, which is recognizable by the headlights) between Gdansk and Pruszcz Gdanski, hauling fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Tczew (February 05, 1998).
EU07-437 w Tczewie (10.06.2000).   EU07-437 in Tczew (June 10, 2000).

 

EU07-438
EU07-438 z MT Toruń, z pociągiem pospiesznym mija Toruń Kluczyki (09.05.1999).   EU07-438 with fast passenger train passing Torun Kluczyki (May 09, 1999).

 

EU07-439
EU07-439 przybył do Poznania Głównego z pociągiem pospiesznym 81106 'Włókniarz' ze Szczecina Głównego do Łodzi Kaliskiej. Lokomotywa - z powodu uszkodzenia tylnego pantografu - zostanie odczepiona od składu i zastąpiona rezerwową ET22 (07.06.1998).   EU07-439 came to Poznan Glowny with fast passenger train 81106 'Wlokniarz' from Szczecin Glowny to Lodz Kaliska. Because of he damaged pantograph (the second one's arms had been lost during the route from Szczecin) the loco will be decoupled and replaced by ET22-584 (June 07, 1998).

 

EU07-440
EU07-440 nocuje w swoim nowym miejscu stałego pobytu - w lomomotywowni Warszawa Odolany, dokąd została przeniesiona w tym roku (02.12.2000).   EU07-440 in its new mother-depot Warszawa Odolany (to where it has been lately reassigned to, from Katowice) (December 02, 2000).
EU07-440 w lokomotywowni Warszawa Odolany (03.12.2000).   EU07-440 in Warszawa Odolany depot (December 03, 2000).

 

EU07-441
EU07-441 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (28.03.2002).   EU07-441 at Warszawa Olszynka Grochowska depot (March 28, 2002).

 

EU07-442
EU07-442 z pociągiem pospiesznym 'Gryf' tuż przed wjazedem na stację Gdańsk Oliwa (12.03.1998).   EU07-442 with a fast train 'Gryf' from Szczecin to Tczew, passing Gdansk Oliwa (March 12, 1998).
EU07-442 chwilę po podłączeniu w Poznaniu Głównym do składu pociągu pospiesznego 38103 'Barbakan' relacji Kraków Główny - Świnoujście (03.05.2000).   EU07-442 in Poznan Glowny, a moment after being coupled to the cars of fast passenger train no. 38103 'Barbakan' from Krakow Glowny to Swinoujscie (May 03, 2000).
EU07-442 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, opuszcza miasto Gdańsk (17.05.2002).   EU07-442 with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, leaving Gdansk (May 17, 2002).

 

EU07-443
EU07-443 z MT Toruń, samotnie mija perony stacji Bydgoszcz Główna, po odczepieniu od składu pociągu (16.08.1998).   EU07-443 from Torun Depot, passing lonely Bydgoszcz Glowna, after being decoupled from the train (August 16, 1998).
EU07-443 z pociągiem pospiesznym 81106 'Włókniarz' ze Szczecina Głównego do Łodzi Kaliskiej, wyjeżdża z Ostrowa Wielkopolskiego (11.05.2001).   EU07-443 with fast passenger train 81106 'Wlokniarz' from Szczecin Glowny to Lodz Kaliska, leaving Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).

 

EU07-444
EU07-444 z unikalnie pomalowanym czołem, z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina do Tczewa, wjeżdża wyjątkowo na peron SKM w Sopocie (01.04.1998).   EU07-444 from Joint Depot Szczecin (look at exceptional painting of the head!) with a fast train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Tczew, entering Sopot. What's interesting (besides this head), because of some delays that day, this train had to enter to the platform used only for SKM-trains (April 01, 1998).
EU07-444 z pospiesznym 58109 'Gryf' z Tczewa do Szczecina Głównego, wjeżdża do Gdańska Oliwy (01.04.1998).   EU07-444 with fast train 58109 'Gryf' from Tczew to Szczecin Glowny, entering Gdansk Oliwa (April 01, 1998).
EU07-444 z opóźnionym pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' (Szczecin-Tczew), oczekującym na odprawienie w Gdyni Głównej (23.04.1998).   EU07-444 with (delayed) fast train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Tczew, now waiting to be departed in Gdynia (April 23, 1998).
EU07-444 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym IR328/58003 'Mare Balticum' z Olsztyna do Berlina, mija Zajączkowo Tczewskie. Jak widać na zdjęciu, lokomotywa 444 utraciła swoje unikatowe malowanie (05.12.1999).   EU07-444 with international fast passenger train IR328/58003 'Mare Balticum' from Olsztyn Glowny to Berlin Lichtenberg, passing Zajaczkowo Tczewskie. This picture proves, that 07-444 is no more in its unusual livery (December 05, 1999).

 

EU07-445
EU07-445 z MT Olsztyn, z pociągiem pospiesznym 70103 'Łyna' w chwilę po przyjeździe do Gdyni Głównej (06.09.1998).   EU07-445 from Olsztyn Joint Depot, with fast passenger train 70103 'Lyna' has just come to Gdynia Glowna Osobowa (September 06, 1998).
EU07-445 przeniesiony w marcu z Olsztyna do Warszawy, w swojej obecnej macierzystej szopie na Odolanach (03.12.2000).   EU07-445 in Warszawa Odolany depot - it's new mother-depot, after being reassigned here from Olsztyn in march this year (December 03, 2000).
EU07-445 z pociągiem IC 1501 'Neptun' z Warszawy do Gdyni, w Gdańsku Głównym (19.01.2002).   EU07-445 with InterCity 1501 'Neptun' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna, before depart from Gdansk Glowny (January 19, 2002).
EU07-445 z pociągiem ekspresowym 5200 'Nida' z Gdyni do Kielc, wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (30.03.2002).   EU07-445 with express train 5200 'Nida' from Gdynia to Kielce, entering Gdansk Wrzeszcz station (March 30, 2002).

 

EU07-446
EU07-447 >> EP07
EU07-448 >> EP07
EU07-449
EU07-450 >> EP07