electric universal locomotive EU07

 

EU07-451
EU07-451 z MT Skarżysko Kamienna, jako druga (tylna) lokomotywa pociągu ekspresowego 2301 'Jagiełło' z Lublina do Zakopanego (19.07.1998).   EU07-451 from Skarzysko-Kamienna Depot, as the rear loco coupled to express train 2301 'Jagiello' (July 19, 1998).

 

EU07-452 +1996
EU07-453

 

EU07-454
EU07-454 z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, przed odjazdem z Sopotu (04.03.2002).   EU07-454 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdyni, before being departed from Sopot station (March 04, 2002).

 

EU07-455 >> EP07

 

EU07-456 >> EP07
EU07-456 z pociągiem IC 5104 'Neptun' do Łodzi Fabrycznej, oczekuje w Gdyni Głównej (16.06.1998).   EU07-456 with InterCity 5104 'Neptun' to Lodz Fabryczna, waiting in Gdynia Glowna (June 16, 1998).
EU07-456 już po modernizacji oświetlenia, z pociągiem ekspresowym 5404 'Skarbek' z Gdyni do Raciborza odjeżdża z Gdańska Głównego (28.11.1999).   EU07-456 with modernized headlamps, leaving Gdansk Glowny with express train 5404 'Skarbek' from Gdynia to Raciborz (November 28, 1999).

 

EU07-457
EU07-457 z MT Toruń, na torze odstawczym w Pile (12.12.1998).   EU07-457 from Torun Joint Depot, at the spare track in Pila (December 12, 1998).
EU07-457 z pociągiem pospiesznym 15103 z Łodzi Kaliskiej do Gdyni Głównej Osobowej, wjeżdża do Torunia Głównego (11.11.1999).   EU07-457 with the fast passenger train 15103 from Lodz Kaliska to Gdynia Glowna Osobowa, entering Torun Glowny (November 11, 1999).
EU07-457 wjeżdża do Warszawy Zachodniej z pociągiem pospiesznym 22103 do Łodzi Fabrycznej (23.09.2001).   EU07-457 with fast passenger train 22103 to Lodz Fabryczna, entering Warszawa Zachodnia (September 23, 2001).

 

EU07-458
EU07-458 z MT Toruń, z pociągiem osobowym 8540 z Piły, skończył bieg w Bydgoszczy Głównej (09.05.1999).   EU07-458 with passenger train 8540 from Pila, finished the route in Bydgoszcz Glowna (May 09, 1999).
EU07-458 z pociągiem InterCity 3501 'Lajkonik' z Krakowa do Gdyni, w czasie postoju w Gdańsku Głównym (06.01.2002).   EU07-458 with InterCity 3501 'Lajkonik' from Krakow Glowny to Gdynia Glowna, before depart from Gdansk Glowny (January 06, 2002).

 

EU07-459
EU07-459 ze Skarżyska, stoi na bocznym torze w Kielcach (19.02.2000).   EU07-459 from Skarzysko Kamienna depot, on the dead-ended track in Kielce (February 19, 2000).

 

EU07-460
EU07-460 w garażu lokomotywowni Wroclaw Glowny (11.02.2001).   EU07-460 in the garage of Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).
EU07-460 z pociągiem ekspresowym 'Piast' mija podupadłą stację towarową Gdańsk Południe (13.04.2002).   EU07-460 with express train from Wroclaw passing Gdansk Poludnie freight yard (April 13, 2002).

 

EU07-461
EU07-461 z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 251/66300 z Pragi do Wrocławia, odjeżdża z Jaworzyny Śląskiej (16.05.1999).   EU07-461 with international fast passenger train 251/66300 from Prague to Wroclaw, leaving Jaworzyna Slaska (May 16, 1999).
EU07-461 i EU07-526 w Poznaniu Głównym. Po naprawie rewizyjnej i malowaniu, charakterystyczny żółty trójkąt na czole przeszedł niestety do historii (01.05.2000).   EU07-461 and EU07-526 in Poznan Glowny. Unfortunatelly, the 461 locomotive has lost its unique head-livery after the last overhauling (May 01, 2000).
EU07-461 odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza z ekspresem 'Piast' do Gdyni (15.02.2002).   EU07-461 with express train 6503 'Piast' to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (February 15, 2002).

 

EU07-462
EU07-462 z szopy łodzkiej, a prowadzi tymrazem planowo wrocławski pociąg "Piast", wjeżdżający do Gdańska Oliwy (04.07.2001).   EU07-462, although from Lodz depot, this time hauls the express train "Piast" from Wroclaw to Gdynia, entering Gdansk Oliwa (July 04, 2001).

 

EU07-463
EU07-463 w Lokomotywowni Bydgoszcz Główna (26.06.1999).   EU07-463 in Bydgoszcz Glowna Depot (June 26, 1999).
EU07-463 w lokomotywowni w Gdyni (09.02.2002).   EU07-463 in Gdynia depot (February 09, 2002).

 

EU07-464
EU07-464 z pociągiem osobowym nr 78337 do Piły, przed odjazdem z Pozania Głównego (05.06.1998).   EU07-464 with passenger train 78337 to Pila Glowna, waiting in Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

EU07-465
EU07-465 z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf' ze Szczecina Głównego do Elbląga, czeka na sygnał odjazdu w Gdyni Głównej Osobowej (09.10.1999).   EU07-465 with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin Glowny to Elblag, waiting a while in Gdynia Glowna Osobowa (October 09, 1999).
EU07-465 mija Gdańsk Wrzeszcz, z pociąiem pospiesznym ze Szczecina do Elbląga (09.01.2000).   EU07-465 with fast passenger train from Szczecin to Elblag passing Gdansk Wrzeszcz (January 09, 2000).

 

EU07-466
EU07-467

 

EU07-468
EU07-468 z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, przed odjazdem z Gdańska Głównego (06.01.2002).   EU07-468 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, before leaving Gdansk Glowny (January 06, 2002).

 

EU07-469
EU07-469 w garażu lokomotywowni Wroclaw Glowny (11.02.2001).   EU07-469 in the garage of Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).
EU07-469 mija Grabówek, w drodze ze składem 6503 do wagonowni w Gdyni (01.12.2001).   EU07-469 with SE 6503 (SE means empty train electric-pulled) going towards Gdynia car shed (December 01, 2001).

 

EU07-470
EU07-470 z MD Szczecin Port Centralny, opuścił lokomotywownię Poznań Główny (18.06.1997).   EU07-470 leaving Poznan Glowny Shed (June 18, 1997).
EU07-470 w Gdyni Głównej (18.05.1999).   EU07-470 in Gdynia Glowna (May 18, 1999).
EU07-470 z pociągiem pospiesznym 85104 'Rybak' ze Szczecina do Olsztyna, przed odjazdem z Gdańska Głownego. Proszę obejrzeć malowanie tej lokomotywy w 1997 roku (pierwsze zdjęcie), 1999 roku (drugie) i to i... wyciągnąć właściwe wnioski :-) (23.02.2002).   EU07-470 with fast passenger train 85104 'Rybak' from Szczecin to Olsztyn, before departed from Gdansk Glowny station (February 23, 2002).
EU07-470 z pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza', relacji Szczecin Główny - Olsztyn Główny, mija semafor wjazdowy stacji Gdańsk Południe (08.05.2002).   EU07-470 with fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin Glowny to Olsztyn Glowny, is just about to pass the entrance semaphore of Gdansk Poludnie station (May 08, 2002).
EU07-470 z pociągiem pospiesznym 85100 'Gryf', ze Szczecina do Olsztyna, w Gdańsku Świętym Wojciechu (18.05.2002).   EU07-470 with fast passenger train 85100 'Gryf' from Szczecin to Olsztyn, passing Gdansk Swiety Wojciech (May 18, 2002).

 

EU07-471 +1998

 

EU07-472
EU07-472 z Intercity 5100 'Neptun' do Warszawy Zachodniej, przed odjazdem z Gdyni Głównej (20.10.1999).   EU07-472 with an InterCity 5100 'Neptun' to Warszawa Zachodnia, before leaving Gdynia Glowna (October 20, 1999).
EU07-472 podąża do wagonowni w Gdyni - oczywiście po torze niewłaściwym (to "oczywiście" jest tylko z okazji oświetlenia na czole) (02.12.2001).   EU07-472 going towards Gdynia car shed in Leszczynki, using opposite direction track, which is indicated by the headlamps image (left one is red) (December 02, 2001).

 

EU07-473
EU07-473 z ekspresem do Warszawy, w Gdańsku Świętym Wojciechu (13.07.1997).   EU07-473 with a train in Gdansk Swiety Wojciech (June 13, 1997).
EU07-473 w sytuacji analogicznej do powyższej, tylko cztery lata później i z ekspresem do Lublina (07.04.2001).   EU07-473 in near the same place as above, but four years later and with express train 'Czartoryski' to Lublin (April 07, 2001).

 

EU07-474
EU07-474 wjeżdża do Lok. W-wa Olszynka Grochowska. Lokomotywa ma nowe halogeny wmontowane w stare obudowy 'garnków' (14.06.1999).   EU07-474 entering Olszynka Grochowska Depot. The locomotive has a combination of old big and new small headlamps - small halogens are put in big old-type lamp covers (June 14, 1999).

 

EU07-475
EU07-475 podpina się w Sokółce do składu pociągu pospiesznego 77106 'Konopnicka' z Suwałk do Warszawy Zachodniej, do tej pory prowadzonego dieslem (06.05.2001).   EU07-475 in Sokolka, is being coupled to the fast train 77106 'Konopnicka' from Suwalki to Warszawa Zachodnia, hauled to Sokolka by a diesel loco (May 06, 2001).