electric universal locomotive EU07

 

EU07-501
EU07-501 z MT Olsztyn, z pociągiem pospiesznym 'Łyna' skończył bieg w Gdyni Głównej. Jeszcze dzień wcześniej - przed zmianą rozkładu jazdy - pociąg ten obsługiwany był przez EZT (24.05.1998).   EU07-501 from Olsztyn Depot with fast train 'Lyna' from Olsztyn Glowny just finished the route in Gdynia Glowna. Yet the previous day this train was serviced by EMUs, but apparently the time-table constructors didn't like it that way (May 24, 1998).
EU07-501 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (04.03.2001).   EU07-501 in Gdynia Grabowek depot (March 04, 2001).

 

EU07-502 >> EP07

 

EU07-503
EU07-503 jako opóźniony 6 godzin pociąg 58103 'Albatros' z Tczewa do Szczecina. Mechanik nie znał dalszej trasy (warunki strajkowe!), więc zawiadowca instruuje go w sprawach ogólnych, zaś kierownik przesiadł się z wagonu do kabiny maszynisty, pomagać na szlaku (18.06.1998).   EU07-503 as 6 hours delayed fast passenger train 58103 'Albatros' from Tczew to Szczecin Glowny. Because of the strike, this train was driven by the enginer that didn't know the route, but also wasn't in the Engineers' Union (June 18, 1998).
EU07-503 z pociągiem pospiesznym 58102 'Rybak' z Olsztyna do Szczecina, wjeżdża na stację w Malborku (23.01.2002).   EU07-503 with fast passenger train 58102 'Rybak' (=fisherman) from Olsztyn to Szczecin, entering Malbork station (January 23, 2002).

 

EU07-504
EU07-504 przyprowadził skład 58105 'Bryza' (Gdynia Główna Osobowa - Szczecin Niebuszewo) z wagonowni w Gdyni. Na szczęście niewiele pociągów wyrusza z Gdyni w tym kierunku, więc konieczność zmiany czoła dotyczy zaledwie kilku każdego dnia (16.05.1998).   EU07-504 from Szczecin Depot, has just brought to the platform the fast passenger train 58105 'Bryza' to Szczecin Niebuszewo. Next, this loco will be coupled on the other end of this train. Fortunately, not many trains go from Gdynia in this direction, so this operation is repeated just few times a day (May 16, 1998).
EU07-504 już pracująca od paru miesięcy pod banderą poznańską, w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (03.12.2000).   EU07-504 now assigned to Poznan depot, in Warszawa Olszynka Grochowska shed (December 03, 2000).
EU07-504 z pociągiem ekspresowym 6503 'Piast' z Wrocławia do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Wrzeszcza (04.02.2001).   EU07-504 with express train 6503 'Piast' from Wroclaw to Gdynia, leaving Gdansk Wrzeszcz (February 04, 2001).

 

EU07-505 >> EP07

 

EU07-506
EU07-506 z 'Piastem' wjeżdża do Gdańska Wrzeszcza (04.04.2002).   EU07-506 with 'Piast' express train entering Gdansk Wrzeszcz (April 04, 2002).

 

EU07-507
EU07-507 z MT Ostrów Wielkopolski, z pociągiem osobowym 538 czeka w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   EU07-507 from Joint Depot Ostrow Wielkopolski, with ordinary passenger train 538 waiting in Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

EU07-508

 

EU07-509
EU07-509 z pospiesznym 16101 'Sudety' z Warszawy Wschodniej do Jeleniej Góry, wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (16.05.1999).   EU07-509 with fast passenger train 16101 'Sudety' from Warszawa Wschodnia to Jelenia Gora, entering Jaworzyna Slaska (May 16, 1999).

 

EU07-510
EU07-510 z pociągiem InterCity 1501 'Neptun' z Warszawy Zachodniej do Gdyni, wjeżdża do Gdańska Głównego - pierwszego postoju od Warszawy Wschodniej (14.05.1998).   EU07-510 with InterCity 1501 'Neptun' from Warszawa Zachodnia entering Gdansk Glowny on its route to Gdynia (May 14, 1998).

 

EU07-511
EU07-511 przed odjazdem z Poznania Głównego z pociągiem osobowym 540 do Ostrowa Wielkopolskiego (03.05.2000).   EU07-511 before leaving Poznan Glowny with the ordinary passenger train no. 540 to Ostrow Wielkopolski (May 03, 2000).

 

EU07-512
EU07-512 z MT Olsztyn z międzynarodowym pociągiem pospiesznym 58302/ IR329 'Mare Balticum' z Olsztyna Głównego do Berlina Lichtenberga, wjeżdża do Gdańska. W całym składzie, tylko wagon restauracyjny WARS jest z Polski (z Gdyni dokładnie) (22.02.1998).   EU07-512 from Olsztyn Joint Depot, with the fast passenger train 58302 (also IR 329) 'Mare Balticum' from Olsztyn Glowny to Berlin Lichtenberg, passing Gdansk Swiety Wojciech. Only restaurant car 'WARS' (the second) is Polish, the rest are from Dresden HBf. (February 22, 1998).

 

EU07-513 >> EP07

 

EU07-514
EU07-514 w Gdańsku Głównym przed odjazdem w kierunku Gdyni z pierwszym dziennym pociągiem z Warszawy - ekspresem 'Posejdon' (01.04.2000).   EU07-514 in Gdansk Glowny, before leaving with the first train from Warszawa that day, 'Posejdon' express (April 01, 2000).
EU07-514 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku (13.01.2001).   EU07-514 in Gdynia Grabowek depot (January 13, 2001).
EU07-514 z pociągiem ekspresowym 3503 'Małopolska' z Przemyśla do Gdyni, mija wioskę Miłobądz nieopodal Tczewa (19.08.2001).   EU07-514 with express train 3503 'Malopolska' from Przemysl to Gdynia, passing small vilage Milobadz near Tczew (September 19, 2001).
EU07-514 z pociągiem ekspresowym 51400 'Posejdon' z Gdyni do Warszawy, przed stacją w Gdańsku Wrzeszczu. Jak na ostatni dzienny pociąg do Warszawy, jego skład jest dosyć kusy (08.05.2002).   EU07-514 with express train 51400 'Posejdon' from Gdynia to Warszawa, entering Gdansk Wrzeszcz station (May 08, 2002).
EU07-514 z ekspresem 15401 'Posejdon' z Warszawy Zachodniej do Gdyni Głównej Osobowej, w okolicach p.o. Cieplewo (11.05.2002).   EU07-514 with express train 15401 'Posejdon' from Warszawa Zachodnia to Gdynia Glowna Osobowa, near Cieplewo passenger stop (May 11, 2002).
EU07-514 z pociągiem ekspresowym 5202 'Czartoryski' z Gdyni do Lublina, na szlaku między Orunią a Lipcami w Gdańsku (17.05.2002).   EU07-514 with express train 5202 'Czartoryski' from Gdynia to Lublin, between Gdansk Orunia and Gdansk Lipce passenger stops (May 17, 2002).
EU07-514... patrz opis wyżej, a datę - poniżej :-) (20.05.2002).   EU07-514... see the description above and below for the date :-) (May 20, 2002).

 

EU07-515
EU07-515 w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   EU07-515 in Torun shed (May 09, 1999).
EU07-515 w toruńskiej szopie, a przy niej 'jej' mechanik - pan Bogumił Niewczas [z lewej] z kolegą (09.05.1999).   EU07-515 in Torun shed. The man on the left is the engineer that schedully operates this loco - Mr Bogumil Niewczas (May 09, 1999).

 

EU07-516
EU07-516 z MT Katowice, jako lokomotywa manewrowa (!!!), która przyciągnęła skład pociągu ekspresowego 'Stoczniowiec' do W-wy Zachodniej na peron 4. w Gdyni, po czym odczepiono lokomotywę i zastąpiono ją maszyną gdyńską (24.06.1998).   EU07-516 from Katowice Depot, worked as a switcher on that rainy day, bringing the 'Stoczniowiec' express to the platform (June 24, 1998).

 

EU07-517
EU07-517 w Lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (14.06.1999).   EU07-517 in Warszawa Olszynka Grochowska Depot (June 14,1999).
EU07-517 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku, koło stanowiska do przeglądu (26.02.2000).   EU07-517 in Gdynia Grabowek depot, at the short service center (February 26,2000).
EU07-517 w szopie Warszawa Odolany (03.12.2000).   EU07-517 in Warszawa Odolany depot (December 03,2000).

 

EU07-518 >> EP07

 

EU07-519
EU07-519 z CM Szczecin (onegdaj jedna z trzech z MT Białogard) jeszcze w starszym malowaniu rodem z ZNTK Lubań, ale z jaśniejszym odcieniem samych drzwi. Postój w Tczewie, pociąg 58105 'Bryza' z Olsztyna do Szczecina, zimno, mokro, ciemno (09.12.2001).   EU07-519 with fast passenger train 58105 'Bryza' from Olsztyn Glowny to Szczecin Glowny, waiting for depat from Tczew. I know there're more stuff on Polish-side, but there're only short assignment history, that will not interest you (December 09, 2001).
EU07-519 z pociągiem pospiesznym 58107 'Gryf' z Olsztyna do Szczecina, tuż po minięciu przystanku Gdańsk Lipce (17.05.2002).   EU07-519 with fast passenger train 58107 'Gryf' from Olsztyn to Szczecin, just after passing Gdansk Lipce passenger stop (May 17, 2002).

 

EU07-520
EU07-520 z ekspresem 6503 w Gdyni Głównej (03.03.2002).   EU07-520 with express train 6503 at Gdynia Glowna Station (March 03, 2002).

 

EU07-521 >> EP07
EU07-522 >> EP07

 

EU07-523
EU07-523 z MT Gdynia, z ekspresem 15401 'Posejdon' z Warszawy Zachodniej, mija p.o. Gdańsk Przymorze (10.04.1998).   EU07-523 from Gdynia Depot, with express train 'Posejdon' (15401) passing passenger stop Gdansk Przymorze (April 10, 1998).
EU07-523 z pociągiem pospiesznym 35501 z Krynicy i Zagórza do Gdyni, skończył bieg (01.08.1998).   EU07-523 with a fast train 35501 from Krynica and Zagorz to Gdynia, finished the route (August 01, 1998).
EU07-523 już z nowymi lampkami, z pospiesznym pociągiem 51112 do Ełku i Pisza, przed odjazdem z Gdyni Głównej (08.04.1999).   EU07-523 after the repair, with fast passenger train 51112 to Elk and Pisz, before leaving Gdynia (April 08, 1999).
EU07-523 z nowym pociągiem pospiesznym 55106 'Tur' z Chojnic do Gdyni przez Tczew, odjeżdża z Gdańska Głównego (19.10.1999).   EU07-523 with the new scheduled fast passenger train 55106 'Tur' from Chojnice to Gdynia, calling at Tczew, leaving Gdansk Glowny (October 19, 1999).

 

EU07-524

 

EU07-525
EU07-525 z MT Szczecin, w chwilę po przyjechaniu do Poznania z pociągiem IR 'Gorzowiak' z GOrzowa Wielkopolskiego (02.05.1998).   EU07-525 from Szczecin Depot, a while after arriving with IR 'Gorzowiak' from Gorzow Wielkopolski (May 02, 1998).
EU07-525 mija przystanek osobowy Gdynia Grabówek, jadąc z pociągiem pospiesznym 58105 'Bryza' z Gdyni Głównej do Szczecina Głównego (22.01.2000).   EU07-525 with fast passenger train 58105 'Bryza' from Gdynia Glowna to Szczecin Glowny, passing Gdynia Grabowek SKM passenger stop (January 22, 2000).
EU07-525 z pociągiem pospiesznym 85104 'Rybak' ze Szczecina Głównego do Olsztyna Głównego, na szlaku pomiędzy stacją Rumia, a przystankiem osobowym Rumia Janowo (08.07.2000).   EU07-525 with fast passenger train 85104 'Rybak' from Szczecin Glowny to Olsztyn Glowny, between Rumia station and Rumia Janowo passenger stop (July 08, 2000).