EU07-532 |
|
EU07-532
z pociągiem pospiesznym 33500 'Poprad' z Krynicy do
Krakowa Głównego (z wagonami bezpośrednimi do Gdyni
Głównej), wjeżdża do Nowego Sącza (10.07.1998). |
|
EU07-532
with fast passenger train 33500 'Poprad' from Krynica to
Krakow Glowny and Gdynia Glowna Osobowa, entering Nowy
Sacz (July 10, 1998). |
|
EU07-532
jako lokomotywa na popychu w pociągu pospiesznym 44100
'Bieszczady' do Gliwic, opuszcza Krynicę. Od Muszyny
będzie to lokomotywa ciągnąca skład, a ET21 w tej
chwili znajdująca się na czole zostanie od składu
odczepiona (21.07.1998). |
|
EU07-532
as the rear loco of the fast passenger train 44100
'Bieszczady' to Gliwice, leaving Krynica (July 21, 1998). |
|
EU07-532
z międzynarodowym pociąiem osobowym 8758 z Plavca do
Muszyny, na szlaku pomiędzy Leluchowem i p.o.
Muszyna-Poprad. Para pociągów osobowch nie cieszy się
dużą frekwencją, ale najprawdopodobniej służy
domknięciu obiegu lokomotyw EU07, z jednej strony
zabierającej z Plavca 'Presovcana', a z drugiej -
zdającej w Plavcu 'Tarnovię' (10.08.2000). |
|
EU07-532
with international ordinary passenger train 8758 from
Plavec to Muszyna, on its route between Leluchow and
Muszyna-Poprad. The only pair of such trains a day is not
crowded, but seems to be important for delivery to
Slovakia and coming back two EU07 Polish locomotives,
that take 'Presovcan' to Krakow and go with 'Tarnovia' to
Kosice (August 10, 2000). |
|
EU07-532
z ekspresem 3112 'Ernest Malinowski' relacji Krynica -
Warszawa, wjeżdża do Muszyny (10.08.2000). |
|
EU07-532
with 'Ernest Malinowski' express train from Krynica to
Warszawa, entering Muszyna (August 10, 2000). |
|
EU07-532
z pociągiem osobowym 66121 z Krakowa Głównego do
Krynicy, mija Starą Wieś, u podnóża 'Pętli
Grybowskiej' (16.08.2000). |
|
EU07-532
with ordinary passenger train 66121 from Krakow Glowny to
Krynica, passing Stara Wies at the beggining of the
so-called 'Grybow Circle' (August 16, 2000). |