electric universal locomotive EU11

 

EU11-001
EU11-001 niespodziewanie spotkany za płotem ośrodka badawczego (IBM) znajdującego się niedaleko lokomotywowni na krakowskim Prokocimiu. Zdjęcie wymagało odrobiny szpiegowskiego podejścia do sprawy, jako że ośrodek jest zamknięty i strzeżony przez człowieka i psa. Ta najnowsza seria na PKP jest rezultatem negocjacji i realizacji przez parę lat kontraktu z firmą ADTranz (obecnie: DaimlerChrysler Rail Systems). Wedle najnowszych plotek na stan PKP pod koniec sierpnia ma wejść kilka egzemplarzy tej serii (dopuszczonych niestety tylko do prędkości maksymalnej 160 km/h), zaś seria bliźniacza, dwusystemowa - EU43 - ostatecznie nie będzie dostarczona (13.08.2000).   EU11-001 spotted accidentally in a research center (I.B.M.) near Krakow Prokocim depot. The picture is a result of some spy work, as the center was closed and additionally provided with the security with a dog. EU11-class is a fruit of few years long negotations and realization of a contract signed with ADTranz (presently: DaimlerChrysler Rail Systems). The latest gossip claims several units will be finally introduced to PKP in late August, but the second class - EU43 (twin-voltage) - will not be delivered because of some technical problems (or PKP's financial ones) (August 13, 2000).
EU11-001 w ośrodku badawczym na Prokocimiu (13.08.2000).   EU11-001 in research center in Krakow Prokocim (August 13, 2000).

 

EU11-005
EU11-005 oraz: 015, 016 i 018 przy hali produkcyjnej ADtranz Pafawag Wrocław (11.02.2001).   EU11-005 and: 015, 016, and 018 at the hall of ADtranz Pafawag Wroclaw (February 11, 2001).

 

EU11-015
EU11-015 na terenie ADtranz Pafawag Wrocław (11.02.2001).   EU11-015 in ADtranz Pafawag Wroclaw (February 11, 2001).

 

EU11-016
EU11-016 na terenie ADtranz Pafawag Wrocław (11.02.2001).   EU11-016 in ADtranz Pafawag Wroclaw (February 11, 2001).

 

EU11-018
EU11-018 na terenie ADtranz Pafawag Wrocław (11.02.2001).   EU11-018 in ADtranz Pafawag Wroclaw (February 11, 2001).