|
EU11-001
niespodziewanie spotkany za płotem ośrodka badawczego
(IBM) znajdującego się niedaleko lokomotywowni na
krakowskim Prokocimiu. Zdjęcie wymagało odrobiny
szpiegowskiego podejścia do sprawy, jako że ośrodek
jest zamknięty i strzeżony przez człowieka i psa. Ta
najnowsza seria na PKP jest rezultatem negocjacji i
realizacji przez parę lat kontraktu z firmą ADTranz
(obecnie: DaimlerChrysler Rail Systems). Wedle
najnowszych plotek na stan PKP pod koniec sierpnia ma
wejść kilka egzemplarzy tej serii (dopuszczonych
niestety tylko do prędkości maksymalnej 160 km/h), zaś
seria bliźniacza, dwusystemowa - EU43 - ostatecznie nie
będzie dostarczona (13.08.2000). |
|
EU11-001
spotted accidentally in a research center (I.B.M.) near
Krakow Prokocim depot. The picture is a result of some
spy work, as the center was closed and additionally
provided with the security with a dog. EU11-class is a
fruit of few years long negotations and realization of a
contract signed with ADTranz (presently: DaimlerChrysler
Rail Systems). The latest gossip claims several units
will be finally introduced to PKP in late August, but the
second class - EU43 (twin-voltage) - will not be
delivered because of some technical problems (or PKP's
financial ones) (August 13, 2000). |