steam passenger locomotive Ok22

 

Ok22-23
Ok22-23 jako zimny eksponat w Skansenie w Jaworzynie Śląskiej (14.09.1997).   Ok22-23 as the cold exhibit in Museum Jaworzyna Slaska (September 14, 1997).
Ok22-23 jako zimny eksponat w Skansenie w Jaworzynie Śląskiej (15.09.1997).   Ok22-23 as the cold exhibit in Museum Jaworzyna Slaska (September 15, 1997).

 

Ok22-31
Ok22-31 przygotowuje się do pracy w wolsztyńskm garażu (17.06.1997).   Ok22-31 preparing to work in Wolsztyn's roundhouse (June 17, 1997).
Ok22-31 - jedyny czynny egzemplarz tej serii w Polsce, własność Muzeum Kolejnictwa, stacjonujący w parowozowni Wolsztyn, podjeżdżający do tamtejszej obrotnicy (17.06.1997).   Ok22-31, which is the only working of that class, near the turntable in Wolsztyn (June 17, 1997).
Ok22-31 na obrotnicy w Wolsztynie (17.06.1997).   Ok22-31 on the turntable in Wolsztyn (June 17, 1997).
Ok22-31 na stanowisku do nawęglania lokomotyw w Wolsztynie (17.06.1997).   Ok22-31 being coaled in Wolsztyn Depot (June 17, 1997).
Ok22-31 oczekuje na wolny syngnał do manewrów w wolsztyńskiej szopie (17.06.1997).   Ok22-31 waiting in Wolsztyn Steam Depot for the shunting-allowance signal (June 17, 1997).
Ok22-31 w czasie manewrów na stacji Wolsztyn (17.06.1997).   Ok22-31 shunting the cars in Wolsztyn (June 17, 1997).
Ok22-31 z pociągiem towarowym wjeżdża do Wolsztyna (18.09.1997).   Ok22-31 with a freight train coming to Wolsztyn (June 18, 1997).
Ok22-31 jako eksponat - chwilowo zimny - nieopodal wolsztyńskiej szopy (02.05.1998).   Ok22-31 near the turntable in Wolsztyn Depot. On the day of a steam-parade this loso wasn't used, but showed as the exhibit (May 02, 1998).