diesel 2-car motor unit SA101/121

 

SA101/121-001
SA101/121-001 jako osobowy Chojnice-Kościerzyna, kończy bieg (19.07.1997).   SA101/121-001 as the passenger train from Chojnice to Koscierzyna, coming to the end of this line (July 19, 1997).
SA101/121-001 w Kościerzynie na stacji (19.07.1997).   SA101/121-001 arrived on Koscierzyna station (July 19, 1997).
SA101/121-001 w macierzystej lokomotywowni w Chojnicach (28.11.1998).   SA101/121-001 in its Mother Depot Chojnice (November 28, 1998).
SA101/121-001 jako pociąg specjalny nr 2911 z Chojnic do Przechlewa, w trakcie operacji zmiany czoła w Człuchowie. Tego dnia Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych z Trójmiasta zorganizowało przejazd tymże autobusem, dając okazję do 'zaliczenia' nieczynnej dla ruchu pasażerskiego od 1992 roku linii Człuchów-Słosinko (przejazd odbył się na odcinku do Przechlewa i z powrotem) (25.03.2000).   SA101/121-001 as the specially ordered train no. 2911 from Chojnice to Przechlewo, while changing the direction in Czluchow. Pomeranian Railfans Society organized that day this journey, that included the trip on Czluchow-Przechlewo line, unused for passenger traffic for years (March 25, 2000).
SA101/121-001 - pociąg specjalny 2911 Chojnice-Przechlewo, na pierwszym fotostopie, jeszcze w okolicach Czluchowa, kilometr 2,1 linii do Słosinka (25.03.2000).   SA101/121-001 - special train no. 2911 from Chojnice to Przechlewo, on a short stop for photographers, quite near Czluchow - only 2,1 kms from the station (March 25, 2000).
SA101/121-001 jako pociąg 2911 na kolejnym fotostopie, w okolicach Kiełpina, kilometr 5,3 linii Człuchów - Słosinko (25.03.2000).   SA101/121-001 still as 2911 special train on another stop (5,3 km on Czluchow-Slosinko line) (March 25, 2000).
SA101/121-001 jako pociąg specjalny 2911 w okolicach Czosnowa (kilometr 16,3 od Człuchowa) (25.03.2000).   SA101/121-001 as 2911 special train on next stop (16,3 km on Czluchow-Slosinko line) around Czosnowo (March 25, 2000).
SA101/121-001 jako pociąg specjalny 2911 z Chojnic, skończył bieg w Przechlewie. Dalsza jazda jest niemożliwa ze względu na kozioł oporowy oraz brak torów na krzyżowce z drogą kołowa (25.03.2000).   SA101/121-001 as 2911 special train from Chojnice, finished its route in Przechlewo. Further ride is impossible because of dead-end of the track and its non-existence on a road on several meters (March 25, 2000).
SA101/121-001 jako powrotny pociąg specjalny nr 2912 z Przechlewa do Chojnic, na jednym z fotostopów - na mostku nad małą rzeczką w okolicach Czosnowa (kilometr 18,8 od Człuchowa) (25.03.2000).   SA101/121-001 as 2912 back-train from Przechlewo to Chojnice, on another stop near Czosnowo (km 18,8 from Czluchow) on a pass over small spring (March 25, 2000).
SA101/121-001 - wciąż jako 2912 i również w okolicach Czosnowa (km 18,0) w malowniczym krajobrazie Pomorza Wschodniego (25.03.2000).   SA101/121-001 as 2912 special train near Czosnowo, passing a nice curve near a lake - 18 kilometres from Czluchow station (March 25, 2000).
SA101/121-001 w dokładnie tym samym miejscu co powyżej, kilka minut później i z drugiej strony łuku (25.03.2000).   SA101/121-001 few minutes later, at the same place, taken from the other side of the curve (March 25, 2000).
SA101/121-001 na nieczynnej stacyjce w Czosnowie (25.03.2000).   SA101/121-001 on a closed-down station in Czosnowo (March 25, 2000).
SA101/121-001 w drodze do Człuchowa, widok kabiny maszynisty SA101-001 (25.03.2000).   SA101/121-001 while going to Czluchow. The engineer's place surprises by a small number of switches, and generally, seems easy to operate (March 25, 2000).
SA101/121-001 wjeżdża do Człuchowa jako pociąg specjalny 2912 Przechlewo-Chojnice. Obok na tablicy stoi napisane: 'Polski Związek Działkowców, Pracowniczy Ogród Działkowy im. 40-lecia PRL w Człuchowie' - jak widać PRL wciąż żyje i ma się dobrze (25.03.2000).   SA101/121-001 passing the entrance semaphore of Czluchow station, finishing the route on closed-down line (March 25, 2000).
SA101/121-001 jako pociąg osobowy 90437 z Kartuz do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Osowy (11.11.2001).   SA101/121-001 as the passenger train 90437 from Kartuzy to Gdynia, leaving Gdansk Osowa (November 11, 2001).
SA101/121-001 jako pociąg osobowy 90437 z Kartuz do Gdyni, odjeżdża z Gdańska Osowy (11.11.2001).   SA101/121-001 as the passenger train 90437 from Kartuzy to Gdynia, leaving Gdansk Osowa (November 11, 2001).

 

SA101/121-002
SA101/121-002 mija semafor wjazdowy stacji Kościerzyna (20.03.1998).   SA101/121-002 passing entrance semaphore in Koscierzyna (March 20, 1998).
SA101/121-002 z MT Chojnice, z pociągiem osobowym 3328/3329 z Chojnic do Kościerzyny przez Laskowice Pomorskie, kończy swój bieg (20.03.1998).   SA101/121-002 from Chojnice Depot with the passenger train no. 3328/3329 from Chojnice, calling Laskowice Pomorskie, to Koscierzyna, coming to the end of its route (March 20, 1998).
SA101/121-002 z osobowym 2236 z Kościerzyny do Chojnic, przed odjazdem ze stacji początkowej (20.03.1998).   SA101/121-002 with the passenger train no. 2236 from Koscierzyna to Chojnice, waiting in Koscierzyna (March 20, 1998).
SA101/121-002 w Kościerzynie (20.03.1998).   SA101/121-002 waiting in Koscierzyna (March 20, 1998).
SA101/121-002 opuszcza Chojnice z pociągiem osobowym 2226 do Nakła nad Notecią (13.08.1998).   SA101/121-002 leaving Chojnice with a passenger train no 2226 to Naklo nad Notecia (August 13, 1998).
SA101/121-002 w Czersku, jako pociąg osobowy 3328/3329 z Chojnic do Kościerzyny, przez Laskowice Pomorskie (24.04.1999).   SA101/121-002 in Czersk, as passenger train 3328/3329 from Chojnice to Koscierzyna, calling at Laskowice Pomorskie (April 24, 1999).
SA101/121-002 wjeżdża do Chojnic jako pociąg osobowy nr 2223 z Nakła nad Notecią (25.03.2000).   SA101/121-002 entering Chojnice as the ordinary passenger train no. 2223 from Naklo nad Notecia (March 25, 2000).
SA101/121-002 jako pociąg specjalny 88131 z Chojnic do Koronowa, pomiędzy Mędromierzem a Brzuchowem (10.06.2000).   SA101/121-002 with the specially odreded train 88131 from Chojnice to Koronowo, on the way between Medromierz Maly and Brzuchowo (June 10, 2000).
SA101/121-002 z pociąiem specjalnym pomiędzy Brzuchowem a Przyrową (10.06.2000).   SA101/121-002 with the special train between Brzuchowo and Przyrowa (June 10, 2000).
SA101/121-002 w okolicach Gostycyna, na moście na rzece Kamionce (10.06.2000).   SA101/121-002 near Gostycyn, on the bridge over Kamionka river (June 10, 2000).
SA101/121-002 z pociąiem 88131 Chojnice- Koronowo, zbliża się do Pruszcza Bagienicy (10.06.2000).   SA101/121-002 with special train 88131 from Chojnice to Koronowo, entering Pruszcz Bagienica (June 10, 2000).
SA101/121-002 wjeżdża do Pruszcza Bagienicy (10.06.2000).   SA101/121-002 entering Pruszcz Bagienica (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Pruszczu Bagienicy (10.06.2000).   SA101/121-002 in Pruszcz Bagienica (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Mąkowarosku (10.06.2000).   SA101/121-002 in Makowarsko (June 10, 2000).
SA101/121-002 na szlaku w okolicach Wilczej Góry (10.06.2000).   SA101/121-002 on the route near Wilcza Gora (June 10, 2000).
SA101/121-002 nieopodal Wilczej Gory (10.06.2000).   SA101/121-002 near Wilcza Gora (June 10, 2000).
SA101/121-002 u kresu podróży pociągu 88131 z Chojnic - w Koronowie (10.06.2000).   SA101/121-002 in Koronowo - at the end of the journey of 88131 special train from Chojnice (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Koronowie, na moście nad rzeką Brdą (10.06.2000).   SA101/121-002 in Koronowo, on the bridge over Brda river (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Koronowie, na moście nad Brdą (10.06.2000).   SA101/121-002 in Koronowo, on the bridge over Brda river (June 10, 2000).
SA101/121-002 z pociągiem specjalnym nr 88134/88813 do Chojnic przez Złotów, jeszcze w Kornowie (10.06.2000).   SA101/121-002 with special train 88134/88813 to Chojnice, calling at Zlotow, yet in Koronowo (June 10, 2000).
SA101/121-002 nieopodal Klonowa, na moście nad częścią sztucznie utworzonego Jeziora Koronowskiego (10.06.2000).   SA101/121-002 near Klonowo, on the bridge over artificial lake Koronowskie (June 10, 2000).
SA101/121-002 nieopodal Klonowa nad Brdą (10.06.2000).   SA101/121-002 near Klonowo at Brda (June 10, 2000).
SA101/121-002 z pociągiem specjalnym 88813 w Małej Kloni (10.06.2000).   SA101/121-002 with special train in Mala Klonia (June 10, 2000).
SA101/121-002 nieopodal Małej Kloni, na drodze do Obodowa (10.06.2000).   SA101/121-002 near Mala Klonia, on its way to Obodowo (June 10, 2000).
SA101/121-002 na szlaku pomiędzy Obodowem a Sośnem Sępoleńskim (10.06.2000).   SA101/121-002 on the way between Obodowo and Sosno Sepolenskie (June 10, 2000).
SA101/121-002 z pociąiem specjalnym w Sośnie Sępoleńskim (10.06.2000).   SA101/121-002 with the special train in Sosno Sepolenskie (June 10, 2000).
SA101/121-002 wjeżdża do Więcborka od strony Pruszcza Bagienicy (10.06.2000).   SA101/121-002 entering Wiecbork from Pruszcz bagienica direction (June 10, 2000).
SA101/121-002 przy semaforze wjazdowym nieczynnej stacji Więcbork (10.06.2000).   SA101/121-002 at the entrance semaphore of closed-down station Wiecbork (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Więcborku (10.06.2000).   SA101/121-002 in Wiecbork (June 10, 2000).
SA101/121-002 wyjeżdża z Więcborka w stronę Złotowa (10.06.2000).   SA101/121-002 leaving Wiecbork, going towards Zlotow (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Sypniewie, na szlaku pomiędzy Więcborkiem a Złotowem (10.06.2000).   SA101/121-002 in Sypniewo, on the route Wiecbork-Zlotow (June 10, 2000).
SA101/121-002 w Dorotowie z pociągiem specjalnym 88813 relacji Koronowo - Złotów - Chojnice (10.06.2000).   SA101/121-002 in Dorotowo, as the special train 88813 from Koronowo to Chojnice (June 10, 2000).
SA101/121-002 przed Złotowem, na niezwykle urokliwym przystanku Kujan (10.06.2000).   SA101/121-002 in Kujan near Zlotow, with its wonderful station building (June 10, 2000).
SA101/121-002 wyjeżdża z Czerska w kierunku Szlachty z pociągiem specjalnym 33414 z Chojnic do Opalenia (11.06.2000).   SA101/121-002 leaving Czersk, as the special train no. 33414 from Chojnice to Opalenie (June 11, 2000).
SA101/121-002 zbliża się do Szlachty od strony Czerska, jadąc po wiadukcie nad starą magistralą węglową z Bydgoszczy do Gdyni (11.06.2000).   SA101/121-002 closing up to Szlachta from Czersk direction, on the pass over the old pre-war coal-line from Bydgoszcz to Gdynia (June 11, 2000).
SA101/121-002 na łącznicy Szlachta-Lipowa Tucholska (11.06.2000).   SA101/121-002 on the short junction-line between Szlachta and Lipowa Tucholska (June 11, 2000).
SA101/121-002 na łącznicy Szlachta - Lipowa Tucholska, przy semaforze wjazdowym do Lipowej. Z Tyłu - semafor wjazdowy magistrali węglowej, od strony północnej (11.06.2000).   SA101/121-002 in Lipowa Tucholska, on the junction-line from Szlachta. Behind the two entrance semaphores, there's another one, on Gdynia-Koscierzyna-Bydgoszcz line (June 11, 2000).
SA101/121-002 wjeżdżając do Szlachty od strony Lipowej Tucholskiej (11.06.2000).   SA101/121-002 entering Szlachta from Lipowa Tucholska direction (June 11, 2000).
SA101/121-002 z pociąiem specjalnym 33414 z Chojnic do Opalenia, na nieczynnym przystanku Osieczna (11.06.2000).   SA101/121-002 with special train no. 33414 from Chojnice to Opalenie, on a closed-down passenger stop Osieczna (June 11, 2000).
SA101/121-002 wjeżdża do Ocypla, na szlaku pomiędzy Szlachtą a Smętowem (11.06.2000).   SA101/121-002 entering Ocypel, between Szlachta and Smetowo (June 11, 2000).
SA101/121-002 z pociągiem specjalnym 33414 przejeżdża po moście na Wdzie (11.06.2000).   SA101/121-002 with special train no. 33414 passing on the bridge over Wda river (June 11, 2000).
SA101/121-002 wyjeżdża ze Smętowa w kierunku Opalenia. Nad autobusem - Magistrala Węglowa (11.06.2000).   SA101/121-002 leaving Smetowo, going towards Opalenie with special train no. 33414 from Chojnice. The Coal Line Herby-Gdynia is now over the railbus (June 11, 2000).
SA101/121-002 w Opaleniu. Zaledwie 1,5 kilometra odcinka toru pozostało do brzegu Wisły, jednakże przejazd dalej jest niemożliwy z powodu przecinających szlak torów cegielnianej kolejki wąskotorowej (11.06.2000).   SA101/121-002 in Opalenie. Only 1 mile left to Wisla river bank, but this fragment is impossible to ride, because narrow gauge line track crossing (June 11, 2000).
SA101/121-002 w Małej Karczmie, ma szlaku Opalenie-Smętowo (11.06.2000).   SA101/121-002 in Mala Karczma, between Opalenie and Smetowo (June 11, 2000).
SA101/121-002 w Nowem, obecnie zamkniętej na cztery spusty stacyjce na szlaku z Twardej Góry (11.06.2000).   SA101/121-002 in Nowe, at a closed down station on the route from Twarda Gora (June 11, 2000).
SA101/121-002 w Nowem, z pociągiem specjalnym 88322 do Smętowa (11.06.2000).   SA101/121-002 in Nowe, as special train 88322 to Smetowo (June 11, 2000).
SA101/121-002 jako pociąg specjalny 22213 ze Smętowa do Tczewa, przez Skórcz, w Starej Jani (11.06.2000).   SA101/121-002 in Stara Jania, going as the special train 22213 from Smetowo to Tczew, calling at Skorcz (June 11, 2000).
SA101/121-002 z pociągiem 22213 w Mirotkach (11.06.2000).   SA101/121-002 as 22213 train in Mirotki (June 11, 2000).
SA101/121-002 w Skórczu - niegdyś węźle trzykierunkowym, do którego obecnie dociera jedynie sporadycznie pociąg zdawczy z Zajączkowa Tczewskiego (11.06.2000).   SA101/121-002 in Skorcz, which used to be a 3-way junction. Presently only few times a week a short freight train from Zajaczkowo Tczewskie appears here (June 11, 2000).
SA101/121-002 jako pociąg specjalny 22213 do Tczewa, w Pączewie między Skórczem a Starogardem Gdańskim (11.06.2000).   SA101/121-002 as special train no. 22213 to Tczew, in Paczewo, between Skorcz and Starogard Gdanski (June 11, 2000).
SA101/121-002 jako pociąg specjalny Smętowo-Skórcz-Tczew, na moście pomiędzy p.o. Starogard Gdański Przedmieście i stacją Starogard Gdański (11.06.2000).   SA101/121-002 as a special train Smetowo-Skorcz-Tczew on a bridge between Starogard Gdanski Przedmiescie passenger stop and Starogard Gdanski station (June 11, 2000).
SA101/121-002 jako pociąg osobowy 90437 z Kartuz do Gdyni Głównej, odjeżdża z p.o. Rębiechowo (11.07.2001).   SA101/121-002 as a passenger train 90437 from Kartuzy to Gdynia Glowna Osobowa, after depart from Rebiechowo passenger stop (July 11, 2001).
SA101/121-002 jako pociąg osobowy 90434 z Gdyni do Kartuz, na końcówce podjazdu przed stacją Gdańsk Osowa (11.07.2001).   SA101/121-002 as a passenger train 90434 from Gdynia to Kartuzy, closing up to the end of the uphill track before reaching Gdansk Osowa station (July 11, 2001).

 

SA101/121-003
SA101/121-003 jako pociąg osobowy 3328/3329 relacji Chojnice-Laskowice Pomorskie-Bąk, przed odjazdem z Chojnic (26.06.1999).   SA101/121-003 as the passenger train no. 3328/3329 from Chojnice to Bak, calling Laskowice Pomorskie, before leaving Chojnice (June 26, 1999).
SA101/121-003 na torze postojowym w Czersku (23.07.2000).   SA101/121-003 on a spare track in Czersk (July 23, 2000).
SA101/121-003 jako pociąg osobowy 3335 z Czerska do Kościerzyny, mija mostek koło przystanku Podleś (11.11.2001).   SA101/121-003 as the passenger train 3335 from Czersk to Koscierzyna, passing small bridge near Podles stop (November 11, 2001).
SA101/121-003 jako pociąg osobowy 2240 z Kościerzyny do Chojnic, wjeżdża do Lipusza, a obok - SN61-183 z pociągiem specjalnym 85521/2 Szczecinek - Kościerzyna przez Bytów! (11.04.2002).   SA101/121-003 as the passenger train 2240 from Koscierzyna to Chojnice, entering Lipusz. Near by SN61-183, as the special train 85521/2 Szczecinek - Koscierzyna via Lipusz (April 11, 2002).
SA101/121-003 odjeżdża z Lipusza (11.04.2002).   SA101/121-003 leaving Lipusz (April 11, 2002).