diesel 3-car motor unit SA102/111

 

SA102/111-002
SA102-002 jako pociąg osobowy z Helu, skończył bieg w Gdyni (27.08.1997).   SA102-002 as a passenger train from Hel to Gdynia Glowna Osobowa, that just arrived to Gdynia (August 27, 1997).
SA102-002 jako pociąg osobowy 93121 z Gdyni Głównej Osobowej do Helu, odjeżdża ze stacji Gdynia Chylonia (22.03.1998).   SA102-002 as a passenger train no. 93121 from Gdynia Glowna Osobowa to Hel, leaving Gdynia Chylonia (March 22, 1998).
SA102-002 jako osobowy nr 93025 z Redy do Helu, wjeżdża do Pucka (08.05.1999).   SA102-002 as a passenger train no. 93025 from Reda to Hel, entering Puck station (May 08, 1999).
SA102-002 jako osobowy 90436/7 z Kartuz do Gdyni, opuszcza Gdańsk Osowę (03.07.1999).   SA102-002 as a passenger train 90436/7 from Kartuzy to Gdynia leaving Gdansk Osowa (July 03, 1999).
SA102-002 jako osobowy 3331 do Gdyni, w Kartuzach (04.07.1999).   SA102-002 as a passenger train 3331 to Gdynia, in Kartuzy (July 04, 1999).
SA102-002 jako pociąg osobowy 90437 z Kartuz do Gdyni, wjeżdża do Gdańska Osowy (15.06.2001).   SA102-002 as a passenger train 90437 from Kartuzy to Gdynia Glowna, entering Gdansk Osowa (June 15, 2001).
SA102-002 jako pociąg osobowy 2237 z Chojnic do Kościerzyny, zbliża się do przystanku Garczyn (05.01.2002).   SA102-002 as passenger train 2237 from Chojnice to Koscierzyna, closing up to Garczyn passenger stop (January 05, 2002).

 

SA102/111-003
SA102-003 jako pociąg osobowy z Kartuz do Gdyni Głównej, w Somoninie (04.07.1997).   SA102-003 as a passenger train to Gdynia, in Somonino (July 04, 1997).
SA102-003 w Somoninie, gdzie następuje zmiana kierunku jazdy pociągu z Kartuz do Gdyni (19.07.1997).   SA102-003 as a passenger train to Gdynia in Somonino (July 19, 1997).
SA102-003 jako osobowy na Hel, przed odjazdem z Gdyni Głównej (30.01.1998).   SA102-003 as a passenger train from Gdynia Glowna Osobowa to Hel, a while before its depart from Gdynia (January 30, 1998).
SA102-003 podstawia się na peron 2 w Gdyni Głównej Osobowej, jako pociąg osobowy do Helu (26.05.1998).   SA102-003 coming to the 2nd platorm in Gdynia Glowna, to take the passengers to Hel (May 26, 1998).
SA102-003 (same wagony silnikowe A i B) jako pociąg osobowy 66433 z Kartuz, kończy bieg w Gdyni (08.08.1998).   SA102-003 (motor cars A+B only!) as the passenger train 66433 from Kartuzy, finished the route in Gdynia Glowna Osobowa (August 08, 1998).
SA102-003 (wagony silnikowe A i B) jako osobowy 66433 z Kartuz do Gdyni, w Somoninie (29.08.1998).   SA102-003 (motor cars A+B only) as the passenger train 66433 from Kartuzy to Gdynia Glowna Osbowa, while 'changing the head' in Somonino (August 29, 1998).
SA102-003 wjeżdża do Juraty, jako pociąg osobowy 9328 z Helu do Gdyni Głównej Osobowej (26.09.1998).   SA102-003 entering Jurata, as the passenger train 9328 from Hel to Gdynia Glowna Osobowa (September 26, 1998).
SA102-003 jako osobowy nr 66027 z Somonina do Lęborka, wjeżdża do Kartuz (04.07.1999).   SA102-003 as passenger train 66027 from Somonino to Lebork, entering Kartuzy (July 04, 1999).
SA102-003 jako pociąg osobowy 2237 z Chojnic do Kościerzyny, wjeżdża do Lipusza (20.10.2001).   SA102-003 as the passenger train 2237 from Chojnice to Koscierzyna, entering Lipusz (October 20, 2001).
SA102-003 jako osobowy 2237 z Chojnic do Kościerzyny, w Lipuszu, oraz ALSTOM Coradia Lint 41 w czasie specjalnego promocyjnego przejazdu trasą okrężną wokół Kaszub i Kociewia (20.10.2001).   SA102-003 as the passenger train 2237 from Chojnice to Koscierzyna, stopping in Lipusz, and ALSTOM Coradia Lint 41 as the chartered promotion train during its circle around Kaszuby nad Kociewie regions (October 20, 2001).
SA102-003 jako pociąg osobowy 3337 z Czerska do Kościerzyny na przymusowym postoju w km 134, między p.o. Podleś, a stacją Kościerzyna. Przyczyną postoju był... kilogram mąki, który zawieszony przez skończonych kretynów na wiadukcie (w tle) spowodował wybicie szyby czołowej autobusu. Z lewej otrzepujący się z mąki mechanik oraz kolega Krzysztof (29.03.2002).   SA102-003 as the passenger train 3337 from Czersk to Koscierzyna, stopped suddenly at km 134, between Podles passenger stop and Koscierzyna station. The cause of that stop was... one kilo of flour hanged down from the viaduct (km 133,8) by some very irresponsible people. The railbus hit the flour and the head glass was broken into pieces (October 20, 2001).
SA102-003 jako pociąg osobowy 2243 z Chojnic do Kościerzyny, tuż przed p.o. Garczyn (11.04.2002).   SA102-003 as the passenger train 2243 from Chojnice to Koscierzyna, stopping at Garczyn passenger stop (April 11, 2002).
SA102-003 jako pociąg osobowy 2233 z Chojnic do Kościerzyny, tuż przed p.o. Garczyn (12.04.2002).   SA102-003 as the passenger train 2233 from Chojnice to Koscierzyna, stopping at Garczyn passenger stop (April 12, 2002).