diesel shunter SM30

 

SM30-001 +1962
SM30-002 +1995
SM30-003 +1998
SM30-004 +1992
SM30-005 >> SP30
SM30-006 >> SP30
SM30-007 >> SP30
SM30-008 >> SP30
SM30-009 >> SP30
SM30-010 +1998
SM30-011 +1998
SM30-012 >> SP30
SM30-013 +1998
SM30-014 >> SP30
SM30-015 +1998
SM30-016 >> SP30
SM30-017
SM30-018 +1998
SM30-019
SM30-020 +
SM30-021 >> SP30
SM30-022 +1998
SM30-023 +
SM30-024 +1999
SM30-025 +1998
SM30-026 >> SP30
SM30-027 +1998
SM30-028 +1998
SM30-029 >> SP30
SM30-030 +1998
SM30-031
SM30-032 +1992
SM30-033 +1998
SM30-034
SM30-035 +1998
SM30-036

 

SM30-037 +1998
SM30-037+SM30-034 w Lokomotywowni Bydgoszcz Główna (16.08.1998).   SM30-037+SM30-034 in Bydgoszcz Glowna Shed (August 16, 1998).

 

SM30-038 +1996

 

SM30-039 +1991
SM30-039 w lokomotywowni Zduńska Wola Karsznice, konkretnie już w części muzealnej (07.02.2001).   SM30-039 in Zdunska Wola Karsznice depot, in museal part of the depot (February 07, 2001).

 

SM30-040
SM30-041 >> SP30
SM30-042
SM30-043 +1998

 

SM30-044
SM30-044 w hali lokomotywowni Olsztyn. Jej zatrudnienie polega na przetoku lokomotyw elektrycznych z uwagi na brak sieci trakcyjnej w hali (21.04.2001).   SM30-044 in Olsztyn depot's hall. Its work is to switch electric locomotives in the garage, that isn't provided with catenary (April 21, 2001).

 

SM30-045 +1998
SM30-046 +1998
SM30-047 +1999
SM30-048 +1995
SM30-049 +1998
SM30-050 >> SP30
SM30-051 +1998
SM30-052 +1999
SM30-053
SM30-054
SM30-055 +1992
SM30-056 +1998

 

SM30-057 +1999
SM30-057 holowany przez SM42-937, w Gdańsku Oliwie (10.02.1998).   SM30-057 hauled by SM42-937 in Gdansk-Oliwa (February 10, 1998).

 

SM30-058 +1998
SM30-059 >> SP30
SM30-060 +1998
SM30-061 +1998

 

SM30-062
SM30-062 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   SM30-062 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

SM30-063 +1990
SM30-064 +1998
SM30-065
SM30-066 +1998
SM30-067 +1998
SM30-068 >> SP30
SM30-069 +1998
SM30-070 +1998
SM30-071 +1998
SM30-072 >> SP30
SM30-073 +1998
SM30-074 +1998
SM30-075 >> SP30
SM30-076 >> SP30
SM30-077 +1998
SM30-078 +1998
SM30-079
SM30-080
SM30-081
SM30-082 +1998
SM30-083 +1998
SM30-084 +1992
SM30-085 +1998

 

SM30-086
SM30-086 w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   SM30-086 in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

SM30-087 +1998
SM30-088 +1999
SM30-089 +1991
SM30-090 +1998
SM30-091

 

SM30-092
SM30-092 samotnie przejeżdża w Gdańsku Świętym Wojciechu (05.02.1998).   SM30-092 in Gdansk Swiety Wojciech, going lonely towards Pruszcz Gdanski (February 05, 1998).
SM30-092 z pociągiem 'sieciowym' do napraw sieci trakcyjnej, mija Gdańsk Wrzeszcz (14.04.1998).   SM30-092 with some old cars used for repairing the catenary in Gdansk Wrzeszcz (April 14, 1998).
SM30-092 z pociągiem ratunkowym w Gdyni Głównej (21.05.1998).   SM30-092 with so called 'emergency train' (employed for some on-route repairs) in Gdynia Glowna Osobowa (May 21, 1998).

 

SM30-093 +1999
SM30-093 z jednym płaskim wagonem mija przystanek osobowy Gdańsk Przymorze (08.04.1999).   SM30-093 with one small flat car passing Gdansk Przymorze passenger stop (April 08, 1999).

 

SM30-094 +
SM30-095 +1998
SM30-096 >> SP30

 

SM30-097
SM30-097 z poprzestawianymi blachami na pudle, w lokomotywowni Warszawa Odolany (02.12.2000).   SM30-097 in Warszawa Odolany depot (December 02, 2000).

 

SM30-098
SM30-099 +1999
SM30-100 >> SP30