diesel shunter SM41

 

SM41-101 +1990
SM41-102 +1993
SM41-103 +1993
SM41-104 +1993
SM41-105 +1995
SM41-106 +1991
SM41-107 +1983
SM41-108 +1982
SM41-109 +1991
SM41-110 +1988

 

SM41-111 +2000
SM41-111 (ex-226) w lokomotywowni Grudziądz (24.04.1999).   SM41-111 in Grudziadz depot (April 24, 1999).
SM41-111 (ex-226) w lokomotywowni Grudziądz (24.04.1999).   SM41-111 in Grudziadz depot (April 24, 1999).
SM41-111 podczepiana do stojącej przed grudziądzką szopą lokomotywy SP42 (24.04.1999).   SM41-111 is being coupled to SP42-class locomotive, in Grudziadz shed (April 24, 1999).
SM41-111 została wyprowadzona na zewnątrz garażu na moją gorącą prośbę i za 0,75 litra wódki (24.04.1999).   SM41-111 was pulled out the garage, on my warm request and 3/4 litre vodka bottle (April 24, 1999).
SM41-111 w Lokomotywowni Grudziądz (24.04.1999).   SM41-111 in Grudziadz Depot (April 24, 1999).
SM41-111 w Lokomotywowni Grudziądz (24.04.1999).   SM41-111 in Grudziadz Depot (April 24, 1999).
SM41-111 w Lokomotywowni Grudziądz (24.04.1999).   SM41-111 in Grudziadz Depot (April 24, 1999).
SM41-111 holowana przez wózek ASF na zewnątrz, tym razem za poleceniem Dyspozytora, bez żadnej wódki (26.06.1999).   SM41-111 pulled out of the garage by ASF-battery hauler in Grudziądz (June 26, 1999).
SM41-111 w lokomotywowni Grudziądz (26.06.1999).   SM41-111 in Grudziadz shed (June 26, 1999).
SM41-111 już skreślona ze stanu, odstawiona w lokomotywowni Grudziądz (27.01.2001).   SM41-111 removed from the inventory, put on the spare track in Grudziadz depot (January 27, 2001).

 

SM41-112 +1993
SM41-113 +1995
SM41-114 +1997
SM41-115 +
SM41-116 +1989
SM41-117 +1990
SM41-118 +1991
SM41-119 +
SM41-120 +1986
SM41-121 +1991
SM41-122 +1989
SM41-123 +1992
SM41-124 +1992
SM41-125 +1992
SM41-126 +1995
SM41-127 +1993
SM41-128 +1996
SM41-129 +1992
SM41-130 +1992
SM41-131 +1991
SM41-132 +1989
SM41-133 +1988
SM41-134 +1975
SM41-135 +1994
SM41-136 +1992
SM41-137 +1992
SM41-138 +1990
SM41-139 +1991
SM41-140 +1984
SM41-141 +1992
SM41-142 +1990
SM41-143 +1989
SM41-144 +1991
SM41-145 +1993
SM41-146 +1991
SM41-147 +1990
SM41-148 +1993
SM41-149 +1993
SM41-150 +
SM41-151 +1990
SM41-152 +1998
SM41-153 +1991
SM41-154 +1992
SM41-155 +1991
SM41-156 +1992
SM41-157 +1988
SM41-158 +1992
SM41-159 +1989
SM41-160 +1989
SM41-161 +1988
SM41-162 +1989
SM41-163 +1992

 

SM41-164 +1990
SM41-164 - częściowo zdekompletowana, stanowi eksponat w lokomotywowni Wrocław Główny (11.02.2001).   SM41-164 is the exhibit (partially incompleted) in Wroclaw Glowny depot (February 11, 2001).

 

SM41-165 +1988
SM41-166 +1990
SM41-167 +1990
SM41-168 +1990
SM41-169 +1987
SM41-170 +1973
SM41-171 +1971
SM41-172 +1989
SM41-173 +1993
SM41-174 +1992

 

SM41-175 +1993
SM41-175 - eksponat w lokomotywowni Zduńska Wola Karsznice (07.02.2001).   SM41-175 another exhibit in Zdunska Wola Karsznice depot (February 07, 2001).

 

SM41-176 +1998
SM41-176 jest jednym z kilku truposzy tej serii jeszcze nie zmiecionych przez palnik złomiarzy, a gnijących spokojnie na tyłach lokomotywowni w Gdyni Grabówku (29.01.2000).   SM41-176 is one of just few wrecks of that class, that haven't been scrapped yet, and they're still getting worse at the back tracks in Gdynia Grabowek depot (January 29, 2000).

 

SM41-177 +1992
SM41-178 +1994
SM41-179 +1989
SM41-180 +
SM41-181 +1989
SM41-182 +1989
SM41-183 +1989
SM41-184 +
SM41-185 +1993
SM41-186 +1992
SM41-187 +1988
SM41-188 +1992
SM41-189 +1994

 

SM41-190 +1994
SM41-190 w Muzeum Kolejnictwa w Warszawie (02.12.2000).   SM41-190 in Railway Museum in Warszawa (December 02, 2000).

 

SM41-191 +1986
SM41-192 +1988
SM41-193 +1990
SM41-194 +1991
SM41-195 +1990
SM41-196 +1995
SM41-197 +1990
SM41-198 +1989
SM41-199 +1989
SM41-200 +1991