diesel shunter SM42

 

SM42-151
SM42-152 +1999
SM42-153
SM42-154 +1999
SM42-155 +1998
SM42-156

 

SM42-157
SM42-157 przygotowany do manewrów w Stróżach (14.02.2000).   SM42-157 prepared for shunting in Stroze (February 14, 2000).
SM42-157 z pociągiem z tłuczniem na mijance w Siedliskach koło Tuchowa (16.07.2001).   SM42-157 with gravel on a pass in Siedliska k. Tuchowa (July 16, 2001).

 

SM42-158
SM42-159 +1999
SM42-160

 

SM42-161
SM42-161 i SU42-526 w lokomotywowni Olsztyn (21.04.2001).   SM42-161 and SU42-526 in Olsztyn depot (April 21, 2001).

 

SM42-162

 

SM42-163
SM42-163 w lokomotywowni Tarnów (02.08.2000).   SM42-163 in Tarnow depot (August 02, 2000).

 

SM42-164 +1999
SM42-165
SM42-166
SM42-167
SM42-168
SM42-169
SM42-170
SM42-171
SM42-172
SM42-173
SM42-174
SM42-175
SM42-176 +1999
SM42-177
SM42-178 +1998

 

SM42-179
SM42-179 z MT Bydgoszcz, z pociągiem osobowym do Szlachty, oczekuje w Kościerzynie (14.06.1998).   SM42-179 from Bydgoszcz Depot with passenger train to Szlachta, waiting in Koscierzyna (June 14, 1998).

 

SM42-180
SM42-181 +1998
SM42-182
SM42-183
SM42-184 +1998
SM42-185

 

SM42-186
SM42-186 z pociągiem sieciowym (niegdysiejszy skład EN56) w pobliżu stacji Toruń Wschodni (09.05.1999).   SM42-186 with catenary-repair train (on work now) near Torun Wschodni station (May 09, 1999).

 

SM42-187
SM42-188 +1998
SM42-189
SM42-190
SM42-191

 

SM42-192
SM42-192 w fatalnej kondycji, w lokomotywowni Gdynia (29.09.2001).   SM42-194 in very poor condition, in Gdynia depot (September 29, 2001).
SM42-192 w świetnej kondycji, w lokomotywowni Gdynia (02.12.2001).   SM42-194 in very good condition, in Gdynia depot (December 02, 2001).

 

SM42-193

 

SM42-194
SM42-194 manewruje w Nowym Sączu (17.02.2000).   SM42-194 shunting in Nowy Sacz (February 17, 2000).
SM42-194 z pociągiem sieciowym w Stróżach (15.08.2000).   SM42-194 with catenary-service train in Stroze (August 15, 2000).
SM42-194 z EN57-1171 i EN57-001 odjeżdża z Nowego Sącza jako pociąg 636 z Krynicy do Tarnowa. Z powodu niebezpieczeństwa powalenia drzew na sieć trakcyjną, prąd w przeciągu tych dwóch dni był wyłączony (27.07.2001).   SM42-194 leaving Nowy Sącz with passenger train 636 from Krynica to Tarnow, consisting of two EN57 (1171 and 001). Because of the trees that were slowly slipping down with the soil on the track in Kamionka Wielka, the tarins must have been hauled by diesel locomotives for two days (July 27, 2001).
SM42-194 wciąga do Nowego Sącza pociąg pospieszny 383/33005 'Presovcan' z Krakowa do Koszyc, z EU07-174 na czele (27.07.2001).   SM42-194 entering Nowy Sącz with fast passenger train 383/33005 'Presovcan' fromKrakow to Kosice, with EU07-174 on the head (July 27, 2001).

 

SM42-195 +1998
SM42-196
SM42-197
SM42-198

 

SM42-199
SM42-199 przetacza wagony w Ełku (06.05.2001).   SM42-199 switching the passenger cars in Elk (May 06, 2001).

 

SM42-200