diesel shunter SM42

 

SM42-301
SM42-302

 

SM42-303
SM42-303 luzem, mija stację Gdańsk Oliwa (31.05.1999).   SM42-303 passing lonely in Gdansk Oliwa (May 31, 1999).
SM42-303 wjeżdża do Gdańska Osowy, awaryjnie podczepiona do pociągu 90145 z Kościerzyny do Gdyni, w którym zdefektowała SP42-116 w Somoninie, w trakcie ruszania (07.07.2000).   SM42-303 hauling broked down in Somonino SP42-116 and passenger train 90145 from Koscierzyna to Gdynia, now entering Gdansk Osowa with 55 minutes delay (July 07, 2000).
SM42-303 zbliża się do Gdańska Osowy z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni do Kościerzyny (22.07.2000).   SM42-303 with passenger train 90134 from Gdynia to Koscierzyna, closing up to Gdansk Osowa (July 22, 2000).
SM42-303 z pociągiem osobowym 90132 z Gdyni do Kościerzyny, na szlaku pomiędzy Sławkami a Wieżycą (28.07.2000).   SM42-303 with passenger train 90132 from Gdynia to Koscierzyna, on the route between Slawki and Wiezyca (July 28, 2000).

 

SM42-304

 

SM42-305
SM42-305 w garażu lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (23.07.2000).   SM42-303 in the roundhouse in Zajączkowo Tczewskie depot (July 23, 2000).

 

SM42-306 +1999
SM42-307

 

SM42-308
SM42-308 ze 'Specjalnym Pociągiem Ratunkowym Wrocław Główny' wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (16.05.1999).   SM42-308 with 'Special Emergency Train - Wroclaw Glowny' entering Jaworzyna Slaska. Something must have been happened on the route to Walbrzych (May 16, 1999).

 

SM42-309
SM42-310
SM42-311
SM42-312
SM42-313
SM42-314 +1992
SM42-315 +1994
SM42-316
SM42-317 +1973
SM42-318
SM42-319
SM42-320
SM42-321
SM42-322 +1976
SM42-323 +1972

 

SM42-324
SM42-324 przetacza skład pociągu osobowego w Zagórzu. Za lokomotywą znajduje się niezwykle interesujący wagon klasy 1/2, przerobiony najpewniej z wagonu klasy 1 (większe przedziały klasy 2). Wagon jest oznaczony jako AB i ma numer boczny 50 51 39 00 000 - 2, a więc jest to wagon o numerze 0! (12.08.2000).   SM42-324 shunting the cars of a passenger train in Zagorz. The first coach is 1/2-mixed class (made probably of ordinary 1st class coach, because of more space in 2nd class compartments), signed as AB, and numbered 50 51 39 00 000 - 2, and that means it's a coach with '0' number! (August 12, 2000).

 

SM42-325
SM42-325 oczekuje w Lok. Nowy Sącz, na wydelegowanie do odległego o kilkadziesiąt metrów ZNTK na naprawę rewizyjną (18.08.1997).   SM42-325 on the spare track in Nowy Sacz Shed (August 18, 1997).
SM42-325 wjeżdża do Grybowa (31.07.2000).   SM42-325 entering Grybow (July 31, 2000).

 

SM42-326

 

SM42-327 +1999
SM42-327 skreślona ze stanu ponad dwa lata temu, wciąż oczekuje na dalsze losy w lokomotywowni w Gdyni (16.12.2001).   SM42-327 over two years ago withdrawn from the service, still occupies part of the spare track in Gdynia depot (December 16, 2001).

 

SM42-328
SM42-329
SM42-330

 

SM42-331
SM42-331+SM42-778 w czasie manewrów na stacji towarowej Gdynia Port (26.02.2000).   SM42-331+SM42-778 while shunting at Gdynia Port freight station (February 26, 2000).
SM42-331 odjeżdża ze Szlachty z pociągiem osobowym 3321 z Laskowic Pomorskich do Czerska (11.06.2000).   SM42-331 with passenger train no. 3321 going from Laskowice Pomorskie to Czersk, leaving Szlachta (June 11, 2000).

 

SM42-332
SM42-332 i SP42 pomiędzy garażem a obrotnicą w Zajączkowie Tczewskim (11.01.1998).   SM42-332 between the roundhouse and the turntable in Zajaczkowo Tczewskie Depot. SP42 is the next loco on that picture (January 11, 1998).
SM42-332 manewruje ze składem przy górce rozrządowej w Zajączkowie Tczewskim (ZTB) (09.07.2000).   SM42-332 shunting the freight near the hump in Zajaczkowo Tczewskie - 'B' switch area (July 09, 2000).
SM42-332 z pociągiem roboczym mija posterunek odgałęźny Gdańsk Motława Most (18.10.2001).   SM42-332 with service machinery passing Gdansk Motlawa Most junction (October 18, 2001).

 

SM42-333 +1999
SM42-334 +1998
SM42-335
SM42-336
SM42-337
SM42-338
SM42-339
SM42-340 +1999
SM42-341

 

SM42-342
SM42-342 w Zagórzu, po otrzymaniu sygnału manewrowego, przestawi wagony pociągu pospiesznego 'Połoniny' na inny tor (14.02.2000).   SM42-342 in Zagorz, after the shunting allowance had been displayed on the semaphore, it'll take the cars of 'Poloniny' fast passenger train and switch it to the other track (February 14, 2000).

 

SM42-343
SM42-343 w Tarnowie na stacji towarowej (19.02.2000).   SM42-343 in freight part of Tarnow station (February 19, 2000).

 

SM42-344
SM42-344 wjeżdża do lokomotywowni w Chabówce od strony stacji (16.02.2000).   SM42-344 entering Chabowka depot, from station's side (February 19, 2000).

 

SM42-345
SM42-345 w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   SM42-345 in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

SM42-346
SM42-347 +1998
SM42-348

 

SM42-349
SM42-349 wyciągana z hali wachlarzowej lokowni w Gdyni wózkiem ASF (05.11.2000).   SM42-349 taken out of the roundhouse in Gdynia depot, by ASF battery truck (November 05, 2000).

 

SM42-350