diesel passenger locomotive SP30

 

SP30-005 +1998

 

SP30-006 +
SP30-006 w Skansenie - Parowozowni Kościerzyna (23.05.1997).   SP30-006 in Museum -Depot Koscierzyna (May 23, 1997).
SP30-006 w Skansenie - Parowozowni Kościerzyna (19.07.1997).   SP30-006 in Museum -Depot Koscierzyna (July 19, 1997).

 

SP30-007 +1998
SP30-008 +
SP30-012 +1992
SP30-014 +1992
SP30-016 +1991
SP30-017 >> SM30
SP30-019 >> SM30
SP30-021 +1998
SP30-024 >> SM30
SP30-026 +
SP30-029 +1993
SP30-040 >> SM30
SP30-041 >> SM30
SP30-046 >> SM30
SP30-050 +1998
SP30-053 >> SM30
SP30-059 +1998
SP30-065 >> SM30
SP30-068 +1979
SP30-072 +1998
SP30-075 +1998
SP30-076 +1998
SP30-077 >> SM30
SP30-080 >> SM30
SP30-086 >> SM30
SP30-087 >> SM30
SP30-094 >> SM30
SP30-096 +1999
SP30-098 >> SM30
SP30-099 +1999
SP30-100 +1998
SP30-101 +1998
SP30-102 +1998
SP30-104 +1992
SP30-107 +1998
SP30-109 +1998
SP30-110 +1998
SP30-113 >> SM30
SP30-114 +1998
SP30-115 +1998
SP30-117 +1998
SP30-119 +1998
SP30-120 >> SM30
SP30-121 +1998
SP30-122 +1998
SP30-130 +1998
SP30-133 +1999

 

SP30-136 >> SM30
SP30-136 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim. Chociaż oficjalna zmiana oznaczeń na SM30 nastąpiła już kilka miesięcy temu, ta lokomotywa jeszcze tej zmiany nie przeszła, podobnie jak nie został z niej zdjęty sprzęg ogrzewania 500V= (23.07.2000).   SP30-136 in Zajaczkowo Tczewskie depot. Though the official class-change (onto SM30) took place months ago, this unit hasn't been reclasified yet, and even the 500V= heating plug hasn't been removed, as it was ordered (July 23, 2000).

 

SP30-137 +1998
SP30-138 +1998
SP30-141 +1999
SP30-144 >> SM30
SP30-149 +1998
SP30-156 >> SM30
SP30-157 >> SM30
SP30-162 +1998
SP30-163 +1998
SP30-164 +1998
SP30-166 +1998
SP30-170 +1998
SP30-172 >> SM30

 

SP30-174 >> SM30
SP30-174 mija stację Bydgoszcz Główna (22.11.1997).   SP30-174 passing along the platform of Bydgoszcz Glowna station (November 22, 1997).
SP30-174 w Lokomotywowni Bydgoszcz Wschód. Co ciekawe, w Lok. Bydgoszcz Główna stoi trup bez osi oznaczony identycznie - prawdopodobnie lokomotywa ze zdjęcia powyżej (26.06.1999).   SP30-174 in Bydgoszcz Wschod Depot. There's another SP30-174 (in very poor condition and without bogies) in Bydgoszcz Glowna Depot, probably the second one is original 174, while this is just replaced (June 26, 1999).

 

SP30-181 >> SM30
SP30-186 +1998
SP30-187 +1998
SP30-188 +1998

 

SP30-191 +1998
SP30-191 (pośrodku) oraz SM42-1052 (z lewej) i SM48 (z prawej) w podupadającej lokomotywowni Warszawa Praga (20.07.1997).   SP30-191 (middle), SM42-1052 (left) and SM48 (right) in Warszawa Praga depot (July 20, 1997).

 

SP30-192 +1992
SP30-194 >> SM30
SP30-198 +1998
SP30-202 >> SM30
SP30-203 >> SM30
SP30-204 >> SM30
SP30-205 +1998
SP30-206 >> SM30
SP30-208 +1998
SP30-211 >> SM30
SP30-215 +1998
SP30-216 +1998
SP30-217 +1985
SP30-218 >> SM30
SP30-219 >> SM30
SP30-221 +1998
SP30-223 +1998
SP30-227 >> SM30
SP30-230 +1998
SP30-231 >> SM30
SP30-232 +1999
SP30-233 +1998
SP30-237 +1988
SP30-238 >> SM30
SP30-241 +1998
SP30-243 >> SM30
SP30-247 +1998
SP30-248 >> SM30
SP30-252 +1999

 

SP30-253 >> SM30
SP30-253 z pociągiem sieciowym, na bardzo długim postoju w Laskowicach Pomorskich (24.04.1999).   SP30-253 with catenary-repair train waiting in Laskowice Pomorskie (April 24, 1999).

 

SP30-256 >> SM30
SP30-258 >> SM30
SP30-259 +1998
SP30-261 +1998
SP30-264 +1998
SP30-267 >> SM30
SP30-270 >> SM30
SP30-271 >> SM30
SP30-272 +1998
SP30-274 >> SM30
SP30-277 >> SM30
SP30-283 +1998
SP30-285 +1999
SP30-286 +1992
SP30-290 >> SM30