SP42-110 |
|
SP42-110
z MT Chojnice, z pociągiem osobowym w Laskowicach
Pomorskich. Para wodna z systemu ogrzewania wagonów
otacza lokomotywę imponującymi kłębami pary
(21.11.1998). |
|
SP42-110
from Chojnice Depot, with a passenger train in Laskowice
Pomorskie. The steam on the front is from the steam
heating boiler (November 21, 1998). |
|
SP42-110
z pociągiem osobowym 7727 z Tczewa do Chojnic, opuścił
przed momentem Swarożyn (28.11.1998). |
|
SP42-110
with the passenger train 7727 from Tczew to Chojnice, has
just left Swarozyn station (November 28, 1998). |
|
SP42-110
z pociągiem osobowym 3332 z Kościerzyny do Laskowic
Pomorskich, wjeżdża na mały węzeł Bąk (11.12.1999). |
|
SP42-110
with the passenger train 3332 from Koscierzyna to
Laskowice Pomorskie, entering small junction Bak
(December 11, 1999). |
|
SP42-110
z pociągiem osobowym 7729 z Tczewa do Chojnic, na szlaku
między Rokitkami Tczewskimi i Swarożynem (08.05.2001). |
|
SP42-110
with the passenger train 7729 from Tczew to Chojnice, now
between Rokitki Tczewskie and Swarozyn (May 08, 2001). |
|
SP42-110
oraz SA101-001 jako pociąg osobowy 2238 z Kościerzyny
do Chojnic, wjeżdża do Brus. Niespotykana konfiguracja
pojazdów trakcyjnych związana jest z planowym podsyłem
lokomotywy SP42 do Chojnic (09.03.2002). |
|
SP42-110
and SA101-001 as the passenger train 2238 from
Koscierzyna to Chojnice, entering Brusy. Such strange
tandem ic connected with moving the plain locomotive to
Chojnice. Joining it to the railbus is cheaper (March 09,
2002). |