diesel passenger locomotive SP42

 

SP42-241 +1998

 

SP42-242
SP42-242 z pociągiem osobowym 77026 ze Starogardu Gdańskiego do Tczewa, wjeżdża do Swarożyna (06.06.1999).   SP42-242 with passenger train 77026 from Starogard Gdanski to Tczew, entering Swarozyn (June 06, 1999).
SP42-242 w Kościerzynie, skończywszy bieg pociągu nr 2231 z Chojnic przez Lipusz (25.03.2000).   SP42-242 finished the route with the 2231 Chojnice-Koscierzyna passenger train, calling at Lipusz (March 25, 2000).
SP42-242 manewruje w Chojnicach (10.03.2001).   SP42-242 switching in Chojnice (March 10, 2001).
SP42-242 z pociągiem osobowym 2239 do Kościerzyny, wyjeżdża z Chojnic (05.01.2002).   SP42-242 with passenger train 2239 to Koscierzyna, leaving Chojnice (January 05, 2002).

 

SP42-243 +1997
SP42-244
SP42-245
SP42-246 +1998
SP42-247

 

SP42-248
SP42-248 przybył do Żnina z późnoporannym pociągiem osobowym 44427 z Inowrocławia (18.11.2001).   SP42-248 with late-morning train 44427 from Inowroclaw arrived at Znin station (November 18, 2001).
SP42-248 po oleceniu składu, za moment odjedzie ze Żnina z pociągiem 44440 do Inowrocławia, bez żadnej próby hamulca! (18.11.2001).   SP42-248 after switching to the other 'head' of the train is almost ready to depart with passenger train 44440 Znin - Inowroclaw. The train will go without any brake-check! (November 18, 2001).

 

SP42-249 >> SM42
SP42-250
SP42-251
SP42-252
SP42-253 >> SU42
SP42-254 +1999
SP42-255
SP42-256 +1999
SP42-257
SP42-258 +1998
SP42-259

 

SP42-260
SP42-260 obraca się w lokomotywowni Leszno (02.05.2000).   SP42-260 is being turned on the turntable in Leszno depot (May 02, 2000).
SP42-260 z pociągiem osobowym 33129 z Jarocina do Leszna, tuż za stacją Leszno Grzybowo (12.05.2001).   SP42-260 with passenger train 33129 from Jarocin to Leszno, just between Leszno Grzybowo and Leszno stations (May 12, 2001).

 

SP42-261 +1988
SP42-262 >> SU42
SP42-263 >> SM42
SP42-264 +1998

 

SP42-265 >> SU42
SP42-265 z MT Chojnice, z pociąiem osobowym 97427/97428 z Elbląga do Olsztyna przez Braniewo, wjeżdża na stację Młynary. Ostatni widoczny na zdjęciu tor jest szeroki (1525 mm) i mimo jego doprowadzenia do samego Bogaczewa, obecnei służy jedynie drezynom służby drogowej (06.03.1999).   SP42-265 from Chojnice Depot, with the passenger train 97427/97428 from Elblag to Olsztyn, calling at Braniewo, entering Mlynary on the route. The last track has 1524 mm gauge (broad) and presently is used only for small motor cars (March 06, 1999).
SP42-265 z pociąiem osobowym 9131 z Elbląga do Braniewa przez Frombork, wjechał do Tolkmicka (14.08.1999).   SP42-265 with the passenger train 9131 from Elblag to Braniewo calling at Frombork, entered Tolkmicko (August 14, 1999).
SP42-265 w Tolkmicku, z pociąiem osobowym 9131 z Elbląga do Braniewa (18.09.1999).   SP42-265 in Tolkmicko, with the passenger train 9131 from Elblag to Braniewo (September 18, 1999).

 

SP42-266
SP42-267 >> SU42
SP42-268 +1998
SP42-269 +

 

SP42-???
SP42-??? zamiast wagonu motorowego SN61, w obsłudze pociągu turystycznego 'COsterina', na chwilę po odjeździe z Gdańska Osowy (29.06.1997).   SP42-??? with the touristic train 'Costerina' (SP42 replaced SN61, that broke down), has just left Gdansk-Osowa station (June 29, 1997).
SP42-??? wczesnym wieczorem w Czersku z pociągiem osobowym 3332 z Kościerzyny do Laskowic Pomorskich (29.11.1997).   SP42-??? with passenger train 3332 from Koscierzyna to Laskowice Pomorskie, waiting in Czersk on the early evening (November 29, 1997).