diesel freight locomotive ST43

 

ST43-201
ST43-201 - bardzo świeży nabytek w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim. Świeżynka z datą rewizji 30.01.2002 i rokiem produkcji... 1970. Ta lokomotywa zastąpi mniej więcej połowę młodsze gagariny w tutejszej szopie (23.02.2002).   ST43-201 - brand new locomotive in Zajaczkowo Tczewskie depot's inventory, overhauled on Jan. 30, 2002, produced in 1970. Soon it will replace 14 years old ST44 here (February 23, 2002).
ST43-201 w Zajączkowie - wnętrze (23.02.2002).   ST43-201 in Zajaczkowo garage - the driver's cab (February 23, 2002).
ST43-201 odjeżdża z Zajączkowa Tczewskiego (ZTC) (07.04.2002).   ST43-201 leaving Zajaczkowo Tczewskie ZTC towards north (April 07, 2002).

 

ST43-202 +1997

 

ST43-203 +2000
ST43-203 w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   ST43-203 passing in Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

ST43-204 +1998
ST43-205 +1998
ST43-206
ST43-207 +1998
ST43-208
ST43-209 +1998
ST43-210 +1997
ST43-211 +
ST43-212 +1981
ST43-213 +1998

 

ST43-214
ST43-214 i inne rumuny w szopie Leszno (02.05.2000).   ST43-214 and other 'rumun's in Leszno depot (May 02, 2000).

 

ST43-215 +1998
ST43-216

 

ST43-217
ST43-217 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem zbiorczym z Leszna. Pociąg zostanie rozrządzony i trakcją parową rozwieziony po okolicznych miejscowościach (02.05.1998).   ST43-217 coming to Wolsztyn with a local freight (probably from Leszno). The freight will be then taken by the steam locomotives and delivered to many places around Wolsztyn (May 02, 1998).
ST43-217 w Wolsztynie (02.05.1998).   ST43-217 - the portrait in Wolsztyn (May 02, 1998).
ST43-217 w lokomotywowni w... Gdyni. Tak - to jeden z trzech pierwszych 'rumunów' tutaj. A gagariny zniknęły... (29.09.2001).   ST43-217 in Gdynia depot - one of three first ST43s here (September 29, 2001).
ST43-217 i ST44-992 w lokomotywowni w Gdyni - do niedawna widok tych dwóch serii obok siebie w tym miejscu wydawał się nieprawdopodobny (20.10.2001).   ST43-217 and ST44-992 in Gdynia depot - such combination of this two class together here seemed to be impossible not long time ago (October 10, 2001).
ST43-217 już w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim - oczekuje na niezbędną naprawę i uruchomienie do eksploatacji (19.01.2002).   ST43-217 in Zajaczkowo Tczewskie depot, waiting for being repaired and bringing back to work (January 19, 2002).
ST43-217 znowu w lokomotywowni w Zajączkowie oraz kawałeczek serii schodzącej stąd, w postaci ST44-1099, nic z tego, że połowę młodszego (23.02.2002).   ST43-217 in Zajaczkowo Tczewskie depot again, and ST44-1099 which may be soon moved from here (February 23, 2002).

 

ST43-218
ST43-219 +1990
ST43-220 +1990

 

ST43-221
ST43-221 właśnie podłączony w Jaśle do pociągu pospiesznego 33503 'Połoniny' z Krakowa Głównego do Zagórza (01.07.1998).   ST43-221 has just been coupled in Jaslo to the fast passenger train 33503 'Poloniny' from Krakow Glowny to Zagorz (July 01, 1998).
ST43-221 z 'Połoninami' w Jaśle (01.07.1998).   ST43-221 with fast train 'Poloniny', waiting in Jaslo for the green signal (July 01, 1998).
ST43-221 w Muszynie, używany sporadycznie w przypadkach wyłączeń prądu przez Słowaków (10.08.2000).   ST43-221 in Muszyna is needed in case of the catenary conservation and turning off the charge (August 10, 2000).
ST43-221 podczepiony do składu pociągów 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' (na czele EU07-211) w Nowym Sączu, przeciągnie ten pociąg do Kamionki Wielkiej (27.07.2001).   ST43-221 coupled to 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains (with EU07-211) in Nowy Sacz and in a moment it will pull the train to Kamionka Wielka. It's the effect of turning of the charge (July 27, 2001).
ST43-221 podczepiony do składu pociągów 'Karpaty' i 'Ernest Malinowski' w Nowym Sączu, tuż przed odjazdem ze stacji (27.07.2001).   ST43-221 coupled to 'Karpaty' and 'Ernest Malinowski' trains in Nowy Sacz just before leaving (July 27, 2001).

 

ST43-222 +1998
ST43-223
ST43-224
ST43-225 +1999
ST43-226

 

ST43-227
ST43-227 z pociągiem towarowym w Nowosielcach - na linii Jasło - Zagórz (14.02.2000).   ST43-227 with a freight train in Nowosielce between Jaslo and Zagorz (February 14, 2000).
ST43-227 z pociągiem towarowym w Sanoku (14.02.2000).   ST43-227 with a freight train in Sanok (February 14, 2000).
ST43-227 (w środku) oraz SM42-770 (z lewej) i ST43-404 (z prawej) w lokomotywowni w Jaśle (31.07.2000).   ST43-227 (middle) together with SM42-770 (left) and ST43-404 (right) in Jaslo depot (July 31, 2000).

 

ST43-228
ST43-228 - po naprawie, w jasielskiej lokomotywowni (05.09.1997).   ST43-228 after renowation, in Jaslo Shed (September 05, 1997).
ST43-228 w Lokomotywowni Jasło (05.09.1997).   ST43-228 in Jaslo Shed (September 05, 1997).

 

ST43-229
ST43-229 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (29.09.2001).   ST43-229 in Gdynia Grabowek depot (September 29, 2001).
ST43-229 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (06.10.2001).   ST43-229 in Gdynia Grabowek depot (October 06, 2001).

 

ST43-230 +1999

 

ST43-231
ST43-231 w chwilę po opuszczeniu szopy w Lesznie (18.08.1997).   ST43-231 a while after leaving Leszno Shed (August 18, 1997).

 

ST43-232 +1999
ST43-233 +1996
ST43-234 +2000
ST43-235
ST43-236 +2000

 

ST43-237 +1999
ST43-237 wśród innych lokomotyw przeznaczonych do złomowania (Ty2, ST44, SU46) w lokomotywowni Żagań (02.05.2000).   ST43-237 among other scrap (of many classes, like: Ty2, ST44, SU46) in Zagan depot (May 02, 2000).

 

ST43-238

 

ST43-239
ST43-239 manewruje w jasielskiej lokomotywowni (31.07.2000).   ST43-239 switching in Jaslo depot (July 31, 2000).

 

ST43-240 +1997

 

ST43-241
ST43-241 ślicznie pomalowany lakierami samochodowymi, po odłączeniu od pociągu zdawczego w Wałbrzychu Głównym (27.04.2000).   ST43-241 freshly painted with car-paints, after decoupling from the short freight train in Walbrzych Glowny (April 27, 2000).

 

ST43-242
ST43-242 w lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ST43-242 in Walbrzych depot (April 27, 2000).

 

ST43-243 +1998
ST43-244 +2000
ST43-245
ST43-246 +2000

 

ST43-247
ST43-247 i 137 w lokomotywowni Wrocław Brochów (11.02.2001).   ST43-247 and ST43-137 in Wroclaw Brochow depot (February 11, 2001).

 

ST43-248
ST43-249 +1999
ST43-250 +1991