diesel freight locomotive ST43

 

ST43-251
ST43-252
ST43-253
ST43-254

 

ST43-255
ST43-255 w czasie naprawy w lokomotywowni w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   ST43-255 being repaired in Ostrow Wielkopolski depot (May 11, 2001).

 

ST43-256 +1991
ST43-257
ST43-258
ST43-259

 

ST43-260
ST43-260 z pociągiem zbiorczym z Leszna w Wolsztynie (17.06.1997).   ST43-260 with the freight train coming to Wolsztyn (June 17, 1997).
ST43-260 w Wolsztynie (17.06.1997).   ST43-260 with freight train in Wolsztyn (June 17, 1997).
ST43-260 i inne rumuny po rewizji w lokomotywowni Leszno (02.05.2000).   ST43-260 and other ST43-class locomotives (all after the overhauling) in Leszno depot (May 02, 2000).

 

ST43-261 +1999
ST43-262 +2000

 

ST43-263
ST43-263+ST43-282+SM42 w Lokomotywowni Poznań Główny (02.05.1998).   ST43-263+ST43-282+SM42 in Poznan Glowny Depot (May 02, 1998).
ST43-263 dwa lata później, po przejściu rewizji, w identycznym miejscu (01.05.2000).   ST43-263 in Poznan Glowny depot (May 01, 2000).

 

ST43-264

 

ST43-265
ST43-265 w lokomotywowni Gdynia Grabówek (29.09.2001).   ST43-265 in Gdynia Grabowek depot (September 29, 2001).
ST43-265 oraz pozostałe dwa rumuny z Gdyni (217 i 229) nie pobyły tam za długo, na zdjęciu - dzień po przeniesieniu ich do Zajączkowa Tczewskiego (12.01.2002).   ST43-265 and the rest (217 and 229) weren't liked at Gdynia depot, so after few months of almost no use (mostly because of numerous defects) they were moved to Zajaczkowo Tczewskie (January 12, 2002).

 

ST43-266 +2000
ST43-266 - wrak w lokomotywowni Leszno (12.05.2001).   ST43-266 - wreck in Leszno depot (May 12, 2001).

 

ST43-267
ST43-268 +1977

 

ST43-269
ST43-269 w całkiem niezłej kondycji w lokomotywowni w Zbąszynku. Jest to trzecia (po Gnieźnie i Poznaniu) najbardziej na północ wysunięta szopa, w której zarejestrowane są lokomotywy tej serii (19.03.2000).   ST43-269 in quite good condition, in Zbaszynek depot. This is the third (after Gniezno and Poznan) northern depot, in which the locomotives of that class are registered (March 19, 2000).

 

ST43-270
ST43-271 +1998
ST43-272

 

ST43-273
ST43-273 po przyprowadzeniu towaru, kieruje się w stronę lokomotywowni Żagań (02.05.2000).   ST43-273 going towards Zagan depot, after bringing the freight to Zagan yard (May 02, 2000).

 

ST43-274
ST43-274+ST43-253 w drodze do lok. Poznań Główny, mijają stację pasażerską (30.04.1998).   ST43-274+ST43-253 going to Poznan Depot in the evening (April 30, 1998).

 

ST43-275
ST43-276 +1999
ST43-277
ST43-278
ST43-279 +1999
ST43-280 +1999
ST43-281 +1999
ST43-282 +2000
ST43-283 +2000
ST43-284 +1998
ST43-285 +1999
ST43-286 +2001
ST43-287 +1999
ST43-288 +2000
ST43-289 +1991

 

ST43-290
ST43-290 na bocznym torze lok. Nowy Sącz w stanie wskazującym na długie nieużywanie (18.08.1997).   ST43-290 on a spare track in Nowy Sacz Shed (August 18, 1997).

 

ST43-291

 

ST43-292
ST43-292 w lokomotywowni w Malborku (03.11.2001).   ST43-292 in Malbork depot (November 03, 2001).
ST43-292 z pociągiem towarowym TLGJ 11173 Kwidzyn - Zajączkowo Tczewskie, na szlaku pomiędzy Kwidzynem, a Brachlewem, w miejscowości Baldram (10.11.2001).   ST43-292 with freight train TLGJ 11173 from Kwidzyn to Zajaczkowo Tczewskie, in Baldram, a village between Kwidzyn and Brachlewo (November 11, 2001).
ST43-292 z pociągiem towarowym 11173 Kwidzyn - Zajączkowo Tczewskie, mija Baldram (10.11.2001).   ST43-292 with freight train 11173 in Baldram (November 11, 2001).
ST43-292 manewruje z 'bipą' w Malborku (23.01.2002).   ST43-292 shunting a double-decker set in Malbork (January 23, 2002).

 

ST43-293
ST43-294 +1999
ST43-295
ST43-296 +1998
ST43-297 +2001
ST43-298
ST43-299 +2001
ST43-300 +1998