diesel freight locomotive ST43

 

ST43-301 +1998
ST43-302

 

ST43-303
ST43-303, świeżo po malowaniu, w Lokomotywowni Kamieniec Ząbkowicki (06.06.1998).   ST43-303 after painting in the Depot Kamieniec Zabkowicki (June 06, 1998).
ST43-303 w Lokomotywowni w Wałbrzychu (10.02.2001).   ST43-303 in Walbrzych depot (February 10, 2001).

 

ST43-304
ST43-305
ST43-306 +1999
ST43-307 +1998
ST43-308 +2001
ST43-309 +1991
ST43-310 +1997
ST43-311
ST43-312
ST43-313 +2000

 

ST43-314
ST43-314 w Lokomotywowni w Wałbrzychu (10.02.2001).   ST43-314 in Walbrzych depot (February 10, 2001).

 

ST43-315 +2001
ST43-316
ST43-317
ST43-318

 

ST43-319 +1999
ST43-319 w lokomotywowni Zbąszynek. Z lewej strony SU45-226, która uległa poważnemu uszkodzeniu, zderzywszy się z pociągiem towarowym kilka lat temu (19.03.2000).   ST43-319 in Zbaszynek Depot. The damaged SU45-226 on the left has an accident few years ago, while hitting into the freight train (March 19, 2000).

 

ST43-320
ST43-321 +1999
ST43-322
ST43-323 +1986
ST43-324 +
ST43-325
ST43-326 +1993

 

ST43-327
ST43-327 z pociągiem towarowym z Kwidzyna do Zajączkowa Tczewskiego, na szlaku pomiędzy Grzępą a Gościszewem. Jest to drugi 'rumun', który jest przepisany do lokomotywowni w Malborku. Od parunastu dni obie lokomotywy ST43 niemal całkowicie wyeliminowały konieczność zatrudniania gagarinów w sekcji Malbork (10.03.2001).   ST43-327 with freight train from Kwidzyn to Zajaczkowo Tczewskie, between Grzepa and Gosciszewo. It's the second ST43-class locomotive that has been reassigned to Malbork subdivision, Olsztyn Joint Depot. For several days, only two ST43 locomotives made several ST44-class locos unnecessary in Malbork (March 10, 2001).
ST43-327 z pociągiem towarowym z Kwidzyna do Zajączkowa Tczewskiego, na szlaku pomiędzy Grzępą a Gościszewem (10.03.2001).   ST43-327 with freight train from Kwidzyn to Zajaczkowo Tczewskie, between Grzepa and Gosciszewo (March 10, 2001).

 

ST43-328

 

ST43-329
ST43-329 w lokomotywowni Jasło. Pojazd ten jest wnioskowany o zdjęcie z inwentarza (23.07.2001).   ST43-329 in Jaslo depot. This locomotive was applied for the official withdrawal from the service (July 23, 2001).

 

ST43-330 +1997
ST43-331 +1997
ST43-332

 

ST43-333
ST43-333 w lokomotywowni w Malborku (03.11.2001).   ST43-333 in Malbork depot (November 03, 2001).

 

ST43-334
ST43-335
ST43-336
ST43-337 +1999
ST43-338

 

ST43-339
ST43-339 opuszcza Jasło w drodze do lokomotywowni. Godzinę wcześniej, razem z 43-400 ciągnął cysterny do jasielskiej rafinerii (01.07.1998).   ST43-339 leaving Jaslo. Earlier, this loco and ST43-400 have passed Jaslo with heavy oil-train to the near-by placed Jaslo Rafinery (July 01, 1998).

 

ST43-340
ST43-341
ST43-342 +1976
ST43-343 +1993

 

ST43-344
ST43-344 opuszcza Malbork w drodze do Kwidzyna (03.11.2001).   ST43-344 leaving Malbork on its way to Kwidzyn (November 03, 2001).

 

ST43-345
ST43-345 rdzewieje na bocznym torze w Lokomotywowni Nowy Sącz (18.08.1997).   ST43-345 getting rusty on a spare track in Nowy Sacz Shed (August 18, 1997).

 

ST43-346 +1986

 

ST43-347
ST43-347 - pierwszy 'rumun' w Zajączkowie Tczewskim i jeden z pierwszych po naprawie w PESA Bydgoszcz, na razie niestety więcej stoi, niż pracuje (12.01.2002).   ST43-347 is the first ST43 registered at Zajaczkowo Tczewskie depot, and one of the first overhauled at PESA Bydgoszcz SA. After two weeks, the locomotive liked to broke down, so didn't work too much (January 12, 2002).
ST43-347 ze składem obok górki w Zajączkowie Tczewskim ZTC (19.01.2002).   ST43-347 with freight cars near the hump at Zajaczkowo Tczewskie ZTC (January 19, 2002).
ST43-347 ze składem obok górki w Zajączkowie Tczewskim ZTC (19.01.2002).   ST43-347 with freight cars near the hump at Zajaczkowo Tczewskie ZTC (January 19, 2002).
ST43-347 na górce w Zajączkowie Tczewskim ZTC (23.02.2002).   ST43-347 on a hump at Zajaczkowo Tczewskie ZTC freight yard (February 23, 2002).
ST43-347 na górce w Zajączkowie Tczewskim ZTC (23.02.2002).   ST43-347 on a hump at Zajaczkowo Tczewskie ZTC freight yard (February 23, 2002).

 

ST43-348 +1997

 

ST43-349
ST43-349 odstawiony na tyły lokomotywowni Wałbrzych (27.04.2000).   ST43-349 in Walbrzych depot, seems to be unused for a long time (April 27, 2000).

 

ST43-350 +1999