diesel freight locomotive ST44

 

ST44-701 +1979
ST44-702 +1998
ST44-703 +1992
ST44-704 +1998
ST44-705 +1998
ST44-706 +1998
ST44-707 +1998
ST44-708 +1998

 

ST44-709
ST44-709 w garażu w Lokomotywowni Gdynia Grabówek (27.08.1997).   ST44-709 in the roundhouse in Gdynia Grabowek Shed (August 27, 1997).
ST44-709 w grudniu 1998 roku został przeniesiony z MT Gdynia do MT Toruń, w którego lokomotywowni obecnie stacjonuje (09.05.1999).   ST44-709 in December 1998 was reassigned from Gdynia to Torun and now in Torun Depot's garage (May 09, 1999).
ST44-709 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-709 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

ST44-710 +1992
ST44-711 +1995
ST44-712 +1998
ST44-713 +1996
ST44-714 +1998
ST44-715 +1996
ST44-716 +1997

 

ST44-717
ST44-717 z Lok. Szczecinek wjeżdża do Chojnic z pociągiem towarowym (10.07.1999).   ST44-717 from Szczecinek Depot, with freight train entering Chojnice (July 10, 1999).
ST44-717 w lokomotywowni w Chojnicach (09.04.2000).   ST44-717 in Chojnice depot (April 09, 2000).
ST44-717 wjeżdża do Chojnic z codziennym pociągiem towarowym ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego (10.06.2000).   ST44-717 entering Chojnice with every-day running freight train from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie (June 10, 2000).

 

ST44-718 +1998
ST44-719 +1998
ST44-720 +1998
ST44-721 +1998
ST44-722 +1998
ST44-723 +1998
ST44-724 +1998
ST44-725 +1998
ST44-726 +1997
ST44-727 +
ST44-728 +1998
ST44-729 +1998
ST44-730 +1995
ST44-731 +1998
ST44-732 +1998

 

ST44-733 +1998
ST44-733 oraz 934 i 749, przygotowane do odtransportowania na placyk w lokomotywowni w Gdyni, gdzie zostaną pocięte (15.04.2000).   ST44-733 and two others (934 and 749) in Gdynia depot. These locos will be delivered later to 'cutting-site' and flame-cut (April 15, 2000).

 

ST44-734 +1998
ST44-734 - ostatnie minuty tej lokomotywy w jednym kawałku w gdyńskiej lokomotywowni. Za chwilę odpadnie jej kabina, a reszta szybko zostanie rozdrobniona (15.04.2000).   ST44-734 - last minutes of that locomotive as a one solid unit in Gdynia depot. In a moment, the cab will be taken off the body and the rest will be cut into small pieces (April 15, 2000).

 

ST44-735 +1996
ST44-736 +1991
ST44-737 +1986

 

ST44-738 +1998
ST44-738 czeka na swoją kolejkę do cięcia w gdyńskiej lokomotywowni (15.04.2000).   ST44-738 from Slupsk depot, taken to Gdynia depot, where it'll be scrapped in next few days (April 15, 2000).

 

ST44-739 +1998
ST44-740 +1998
ST44-741 +1995
ST44-742 +1998
ST44-743 +1998
ST44-744 +1998
ST44-745 +1998
ST44-746 +1998

 

ST44-747
ST44-747 ze sztywnym krajowym pociągiem towarowym /TNGS/ 8580/1 ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego, przed odjazdem ze stacji początkowej tuż po ósmej rano (10.03.2001).   ST44-747 with fixed train 8580/1 to Zajaczkowo Tczewskie, before leaving Szczecinek few minutes past 8 a.m. (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem towarowym do Zajączkowa Tczewskiego, przed odjazdem ze Szczecinka (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, before start the route (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1 relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, mija Domisław (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, passing Domislaw (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1 relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, wyjeżdża z Czarnego (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, leaving Czarne (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1, wjeżdża do Bińczy (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 entering Bincza (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1, odjeżdża z Bińczy (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 leaving Bincza (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1 na szlaku pomiędzy Biskupnicą a Człuchowem (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 between Biskupnica and Czluchow (March 10, 2001).
ST44-747 z pociągiem 8580/1 wyjeżdża z Człuchowa (10.03.2001).   ST44-747 with freight train 8580/1 leaving Czluchow (March 10, 2001).
ST44-747 w Chojnicach, po przyprowadzeniu towarowego do Zajączkowa Tczewskiego i odłączeniu jednej grupy wagonów, odstawia się na punkt do następnego wieczora, gdy poprowadzi pociąg powrotny do Szczecinka (10.03.2001).   ST44-747 going to the depot in Chojnice, after bringing the freight to Zajaczkowo, which will be taken now by another ST44 locomotive assigned to Chojnice depot. This unit will be employed next day evening, when the back train to Szczecinek will arrive to Chojnice (March 10, 2001).
ST44-747 w Chojnicach (05.01.2002).   ST44-747 in Chojnice (January 05, 2002).

 

ST44-748 +1999
ST44-748 odstawiona w lokomotywowni Szczecinek (10.03.2001).   ST44-748 (withdrawn) in Szczecinek depot (March 10, 2001).
ST44-748 wciąż odstawiona na stacji w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-748 still 'alive' (not cut yet) at Szczecinek station (March 09, 2002).

 

ST44-749 +1998
ST44-749, 934 i 733 w lokomotywowni Gdynia Grabówek, czekają na pocięcie (15.04.2000).   ST44-749, 934, and 733 in Gdynia depot, waiting for the time they'll be scrapped (April 15, 2000).

 

ST44-750 +1998
ST44-751 +1998
ST44-752 +1998
ST44-753 +1998
ST44-754 +1998

 

ST44-755 +1998
ST44-755 jako jeden z wraków do pocięcia w lokomotywowni w Gdyni Grabówku. W oddali wieża do nawadniania, nawęglania i odpopielania parowozów zaimportowana po II Wojnie Światowej z Chicago (26.02.2000).   ST44-755 as one of many wrecks on a side track in Gdynia Grabowek depot. An interesting tower used for watering and coaling the steam locomotives is besides the locos (February 26, 2000).

 

ST44-756 +1999
ST44-757 +1992
ST44-758
ST44-759 +1998
ST44-760 +1998
ST44-761 +1998
ST44-762 +1991
ST44-763 +1991
ST44-764 +1992
ST44-765 +1998
ST44-766 +1998
ST44-767 +1998
ST44-768 +1996
ST44-769 +1998
ST44-770 +1992
ST44-771 +1998
ST44-772 +1998
ST44-773 +1998
ST44-774 +1998
ST44-775 +1998
ST44-776 +1998
ST44-777 +1998
ST44-778 +1998
ST44-779 +1998
ST44-780 +1998
ST44-781 +1998
ST44-782
ST44-783 +1998
ST44-784 +1991
ST44-785 +1998
ST44-786 +1998
ST44-787 +1998

 

ST44-788
ST44-788 oraz 069, 933, 1083 i 399 w szopie Suwałki (03.05.2001).   ST44-788, 069, 933, 1083, and 399 in Suwalki depot (May 03, 2001).

 

ST44-789 +1998
ST44-790 +1998
ST44-791 +1998
ST44-792 +1991
ST44-793
ST44-794 +1998
ST44-795 +1999
ST44-796 +1998
ST44-797 +1998
ST44-798
ST44-799 +1998
ST44-800 +1998