diesel freight locomotive ST44

 

ST44-1001 +1999
ST44-1001 na początku roku była wystawiona do sprzedaży, jednak do tej pory nikt chętny się nie znalazł, wobec czego w dalszym ciągu trupieje w lokomotywowni Warszawa Odolany (03.12.2000).   ST44-1001 in Warszawa Odolany depot. At the beginning of 2000, this loco had to be sold, but noone was interested in working, but quite expensive loco (December 03, 2000).
ST44-1001 w lokomotywowni Warszawa Odolany (28.03.2002).   ST44-1001 at Warszawa Odolany depot (March 28, 2002).

 

ST44-1002 +1999
ST44-1003 +1998
ST44-1004 +1998
ST44-1005 +1998
ST44-1006 +1998
ST44-1007 +1999
ST44-1008 +1998
ST44-1009 +1998
ST44-1010 +1998
ST44-1011 +1998
ST44-1012
ST44-1013 +1998

 

ST44-1014
ST44-1014 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-1014 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

ST44-1015 +1998
ST44-1016 +1998
ST44-1017 +1998
ST44-1018 +1999
ST44-1019 +1998
ST44-1020 +1998
ST44-1021 +1998
ST44-1022 +1998

 

ST44-1023
ST44-1023 - niedawny nabytek z CM Białystok (do CM Bydgoszcz), w Terespolu Pomorskim (03.11.2001).   ST44-1023 reassigned lately from Bialystok to Bydgoszcz depot, in Terespol Pomorski (November 03, 2001).
ST44-1023 w Terespolu Pomorskim (03.11.2001).   ST44-1023 in Terespol Pomorski (November 03, 2001).
ST44-1023 w Terespolu Pomorskim (03.11.2001).   ST44-1023 in Terespol Pomorski (November 03, 2001).
ST44-1023 w Terespolu Pomorskim (03.11.2001).   ST44-1023 in Terespol Pomorski (November 03, 2001).
ST44-1023 w lokomotywowni Inowrocław (10.03.2002).   ST44-1023 at Inowroclaw depot (March 10, 2002).

 

ST44-1024
ST44-1024 bez ładunku, wraca z Sokółki do Suwałk, zbliżając się do Augustowa (02.05.2001).   ST44-1024 without a cargo, coming back from Sokolka to Suwalki, closing up to Augustow (May 02, 2001).
ST44-1024 wjeżdża luzem do Augustowa (02.05.2001).   ST44-1024 lonely entering Augustow (May 02, 2001).

 

ST44-1025
ST44-1026 +1998
ST44-1027 +1998
ST44-1028
ST44-1029 +1998
ST44-1030
ST44-1031 +1998
ST44-1032 +1998
ST44-1033 +1998
ST44-1034 +1998
ST44-1035 +1998
ST44-1036 +1998
ST44-1037 +1998
ST44-1038
ST44-1039 +1998
ST44-1040 +1998
ST44-1041
ST44-1042 +1998
ST44-1043 +1998
ST44-1044 +1998
ST44-1045
ST44-1046 +1998
ST44-1047 +1998
ST44-1048 +1998
ST44-1049
ST44-1050 +1998
ST44-1051 +1998
ST44-1052 +1998
ST44-1053 +1998
ST44-1054 +1998
ST44-1055 +1998

 

ST44-1056
ST44-1056 z pociągiem towarowym oczekuje w Kościerzynie (04.07.1997).   ST44-1056 with freight train waiting for the green signal in Koscierzyna (July 04, 1997).
ST44-1056 z Lok. Zajączkowo Tczewskie, z pociągiem towarowym w Kościerzynie (04.07.1997).   ST44-1056 from Zajaczkowo Tczewskie Shed, with freight train in Koscierzyna (July 04, 1997).
ST44-1056 na górce rozrządowej w Zajączkowie Tczewskim (08.11.1998).   ST44-1056 on a hump in Zajaczkowo Tczewskie (November 08, 1998).
ST44-1056 na górce w Zajączkowie Tczewskim (08.11.1998).   ST44-1056 on a hump in Zajaczkowo Tczewskie (November 08, 1998).
ST44-1056 wpycha skład towarowy na górkę w Zajączkowie Tczewskim (11.11.1998).   ST44-1056 pushing the cars to the hump in Zajaczkowo Tczewskie (November 11, 1998).
ST44-1056 w Skowarczu, z pociągiem roboczym z tłuczniem (06.02.1999).   ST44-1056 in Skowarcz (February 06, 1999).
ST44-1056 w swojej macierzystej szopie w Zajączkowie Tczewskim (01.04.2000).   ST44-1056 in its mother depot in Zajaczkowo Tczewskie (April 01, 2000).

 

ST44-1057 +1998
ST44-1058 +1989
ST44-1059 +1999

 

ST44-1060 +1999
ST44-1060 i ST44-555 odstawione na bocznym torze w Szczecinku, a dalej z tyłu - jeszcze na chodzie egzemplarz nr 747 z towarowym do Zajączkowa (10.03.2001).   ST44-1060 and ST44-555 put on a side track in Szczecinek. Further on, working 44-747 with freight to Zajaczkowo Tczewskie (March 10, 2001).
ST44-1060 i ST44-555 odstawione na bocznym torze w Szczecinku (10.03.2001).   ST44-1060 and ST44-555 put on a side track in Szczecinek (March 10, 2001).

 

ST44-1061 +1998
ST44-1062 +1986
ST44-1063 +1998
ST44-1064 +1998
ST44-1065 +1984
ST44-1066 +1998
ST44-1067 +1998
ST44-1068 +1998
ST44-1069 +1998
ST44-1070 +1998
ST44-1071 +1998
ST44-1072 +1998
ST44-1073 +1998

 

ST44-1074
ST44-1074 w hali lokomotywowni Warszawa Odolany (02.12.2000).   ST44-1074 in the garage in Warszawa Odolany depot (December 02, 2000).

 

ST44-1075 +1998
ST44-1075 w trakcie rozpruwania palnikiem boku pudła, co nawet w wiosennym słońcu jest widokiem naprawdę przygnębiającym (08.04.2000).   ST44-1075 while its body is cut by flame. Even the spring sunshine doesn't make this picture quiet (April 08, 2000).

 

ST44-1076
ST44-1076 z pociągiem towarowym Warszawa Okęcie - Konstancin-Jeziorna, dowożącym węgieldo Elektrociepłowni Siekierki. Siekierkowskie lokomotywy TEM-2 mogłyby teoretycznie same brać te składy z Okęcia, gdyż bocznica zaczyna się za semaforem wyjazdowym na Okęciu, ale mechanicy z Elektrociepłowni nie mają uprawnień do prowadzenia pociągów po torach PKP, a najbliższy punkt, gdzie można zwolnić gagarina znajduje się właśnie w Konstancinie (03.12.2000).   ST44-1076 with freight in Warszawa Okęcie. This train provides coal to the power and heat plant in Siekierki. Though the line after Okecie exit semaphore is owned by Siekierki Power Plant, PKP's loco must haul the coal to Konstancin-Jeziorna, where Siekierki's locomotive (russian TEM-2, the same as PKP's SM48) can replace 'Ivan'. Locodrivers employed in Siekierki mustn't service the trains on PKP-owned tracks, even if it concerns just few hundreds meters (December 03, 2000).
ST44-1076 na stacji Warszawa Okęcie, z pociągiem towarowym Warszawa Okęcie - Konstancin-Jeziorna (03.12.2000).   ST44-1076 with freight to KOnstancin-Jeziorna, in Warszawa Okęcie (December 03, 2000).

 

ST44-1077 +1999
ST44-1078 +1998
ST44-1079
ST44-1080 +1999
ST44-1081
ST44-1082

 

ST44-1083
ST44-1083 w lokomotywowni Suwałki (03.05.2001).   ST44-1083 in Suwalki depot (May 03, 2001).
ST44-1083 w lokomotywowni Suwałki (05.05.2001).   ST44-1083 in Suwalki depot (May 05, 2001).
ST44-1083 z czterdziestoma węglarkami, jako zbiorowy 77581 Sokółka-Suwałki, hamuje w Augustowie już z wyłączonym oświetleniem, a nawet silnikiem (06.05.2001).   ST44-1083 with 40 coal-cars 77581 Sokolka-Suwalki freight, braking in Augustow, turning the engine and headlamps off earlier (May 06, 2001).
ST44-1083 z towarowym 77581 relacji Sokółka-Suwałki, na postoju w Augustowie (06.05.2001).   ST44-1083 with 77581 Sokolka-Suwalki freight train, on a short stop in Augustow (May 06, 2001).
ST44-1083 z towarowym 77581 relacji Sokółka-Suwałki, na postoju w Augustowie (06.05.2001).   ST44-1083 with 77581 Sokolka-Suwalki freight train, on a short stop in Augustow (May 06, 2001).

 

ST44-1084
ST44-1084 w lokomotywowni Iowrocław, tylko że... to jest ST44-208, z zamienionymi cyferkami (chyba tabliczką firmową też), co idealnie widać na ułożeniu cyfr na czole. A co z 1084? Ano jest - jako 208 (18.11.2001).   ST44-1084 in Inowroclaw depot, but.. it's not 1084, but 208 (see on numbers on the head, precisely - how they are mounted). Real 1084 is now 208 (November 18, 2001).
ST44-1084 w lokomotywowni Iowrocław (18.11.2001).   ST44-1084 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).
ST44-1084 w lokomotywowni Iowrocław (18.11.2001).   ST44-1084 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

ST44-1085 +1998
ST44-1086
ST44-1087 +1998
ST44-1088 +1998
ST44-1089 +1998

 

ST44-1090 +
ST44-1090 w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-1090 in Szczecinek (March 09, 2002).

 

ST44-1091 +
ST44-1091 pośród innych wycofanych maszyn tej serii ściągniętych do Szczecinka z Kostrzyna (09.03.2002).   ST44-1091 taken with other locomotives from Kostrzyn to Szczecinek (March 09, 2002).

 

ST44-1092 +
ST44-1092 na stacji w Szczecinku w rzędzie trupów (09.03.2002).   ST44-1092 at Szczecinek station, as one of several scrapped locos (March 09, 2002).

 

ST44-1093 +
ST44-1093 na stacji w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-1091 at Szczecinek station (March 09, 2002).

 

ST44-1094 +
ST44-1094 wraz z kilkoma innymi gagarinami w lokomotywowni Kostrzyn (18.03.2000).   ST44-1094 together with other gagarin-class locomotives in Kostrzyn depot (March 18, 2000).
ST44-1094 w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-1094 at Szczecinek station (March 09, 2002).

 

ST44-1095 +1999
ST44-1095 w lokomotywowni Krzyż (18.03.2000).   ST44-1095 in Krzyz depot (March 18, 2000).

 

ST44-1096
ST44-1096 mija Strzelce Krajeńskie Wschód z pociągiem towarowym TLG 87176 jadącym z Kostrzyna do Poznania Franowa (18.03.2000).   ST44-1096 passing Strzelce Krajenskie Wschod, heading the freight train TLG 87176 from Kostrzyn to Poznan Franowo (March 18, 2000).
ST44-1096 i jeszcze dwa gagariny w hali lokomotywowni Inowrocław (10.03.2002).   ST44-1096 and two more ST44s in the roundhouse at Inowroclaw depot (March 10, 2002).

 

ST44-1097 +
ST44-1097, cztery inne gagariny oraz lokomotywa SM31 w lokomotywowni Kostrzyn (18.03.2000).   ST44-1097, four other ST44-class locos, and one SM31 shunter in Kostrzyn depot (March 18, 2000).
ST44-1097 na stacji w Szczecinku (09.03.2002).   ST44-1097 at Szczecinek station (March 09, 2002).

 

ST44-1098 +2000
ST44-1098 z lokomotywowni Krzyż, wjeżdża do Piły Głównej (11.12.1999).   ST44-1098 from Krzyz Depot, entering Pila Glowna (December 11, 1999).
ST44-1098 wjeżdża do Piły Głównej (11.12.1999).   ST44-1098 entering Pila Glowna (December 11, 1999).
ST44-1098 w Pile Głównej podczepiony do składu towarowego oczekuje na odjazd (11.12.1999).   ST44-1098 with freight train waiting in Pila for its depart (December 11, 1999).

 

ST44-1099
ST44-1099 na obrotnicy w Lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (11.01.1998).   ST44-1099 at the turntable in Zajaczkowo Tczewskie Depot (January 11, 1998).
ST44-1099 z MT Chojnice, przybył na chwilę do Gdyni, by po dwóch minutach postoju wrócić w stronę Kościerzyny (01.08.1998).   ST44-1099 from Joint Depot Chojnice, came to Gdynia just to go away in a short while (August 01, 1998).
ST44-1099 krótko po naprawie rewizyjnej, w ramach której wygląd zewnętrzny został zubożony o metalowe listwy czołowe, na stacji Elbląg (20.11.1999).   ST44-1099 not a long time after the repair (during which the chrome-stripes on the heads were finally removed) in Elblag (November 20, 1999).
ST44-1099 z dosyć rzadkim i nieregularnym pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego do Gdańska Osowy, kończy swoją trasę (14.06.2000).   ST44-1099 with rare and irregularily routing freight train from Zajaczkowo Tczewskie to Gdansk Osowa, at the end of its route (June 14, 2000).
ST44-1099 w Gdańsku Osowie (14.06.2000).   ST44-1099 in Gdansk Osowa (June 14, 2000).
ST44-1099 jako pociąg lokomotywowy relacji Gdańsk Osowa - Zajączkowo Tczewskie, mija Rębiechowo (14.06.2000).   ST44-1099 as the plain loco train from Gdansk Osowa to Zajaczkowo Tczewskie, passing Rebiechowo (June 14, 2000).
ST44-1099 mija Rebiechowo w drodze do Zajaczkowa Tczewskiego (14.06.2000).   ST44-1099 passing Rebiechowo, on its route to Zajaczkowo Tczewskie (June 14, 2000).
ST44-1099 odjeżdża z Kościerzyny z ciężkim pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego do Gdańska Osowy (23.07.2000).   ST44-1099 with heavy freight from Zajaczkowo Tczewskie to Gdansk Osowa, leaving Koscierzyna (July 23, 2000).
ST44-1099 odjeżdża z Kościerzyny z ciężkim pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego do Gdańska Osowy (23.07.2000).   ST44-1099 with heavy freight from Zajaczkowo Tczewskie to Gdansk Osowa, leaving Koscierzyna (July 23, 2000).
ST44-1099 w Gdańsku Osowie, po przyprowadzeniu towarowego (z popychem - obok widoczna SM42) z Zajączkowa Tczewskiego (23.07.2000).   ST44-1099 in Gdansk Osowa, after coming with the freight (pushed by SM42 on the right side) from Zajaczkowo Tczewskie (July 23, 2000).
ST44-1099 w Gdańsku Osowie (23.07.2000).   ST44-1099 in Gdansk Osowa (July 23, 2000).
ST44-1099 w Gdańsku Osowie (23.07.2000).   ST44-1099 in Gdansk Osowa (July 23, 2000).
ST44-1099 w Gdańsku Osowie (23.07.2000).   ST44-1099 in Gdansk Osowa (July 23, 2000).
ST44-1099 w Gdańsku Osowie (23.07.2000).   ST44-1099 in Gdansk Osowa (July 23, 2000).
ST44-1099 i SM42-437 w Gdańsku Osowie, przed odjazdem jako pociąg lokomotywowy do Gdyni (23.07.2000).   ST44-1099 and SM42-437 in Gdansk Osowa, before leaving to Gdynia (July 23, 2000).
ST44-1099 z objazdowym pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, chwilę po minięciu stacji w Gdańsku Osowie. Za dieslem nieczynna EU07-534 (10.07.2001).   ST44-1099 with detoured fast passenger train 85106 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, a while after passing Gdansk Osowa station. Behind the diesel - turned off EU07-534 (July 10, 2001).
ST44-1099 z objazdowym pociągiem towarowym do Gdyni w okolicach Rębiechowa (11.07.2001).   ST44-1099 with detoured freight train to Gdynia, near Rebiechowo (July 11, 2001).

 

ST44-1100
ST44-1100 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-1100 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).
ST44-1100 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-1100 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).