diesel freight locomotive ST44

 

ST44-1500 +1998
ST44-2001
ST44-2002 +1999
ST44-2003
ST44-2004
ST44-2005 +1998
ST44-2006
ST44-2007
ST44-2008
ST44-2009
ST44-2010
ST44-2011
ST44-2012
ST44-2013
ST44-2014 +1999
ST44-2015
ST44-2016
ST44-2017
ST44-2018
ST44-2019 +1999
ST44-2020
ST44-2021
ST44-2022 +1999

 

ST44-2023
ST44-2023 - bynajmniej nie szerokotorowy - z pociągiem towarowym TLG 88170/1 z Braniewa do Zajączkowa Tczewskiego wjeżdża do Bogaczewa (23.01.2001).   ST44-2023 - not the broad gauge one - with the freight train no. 88170/1 from Braniewo to Zajaczkowo Tczewskie, entering Bogaczewo (January 23, 2001).
ST44-2023 z pociągiem towarowym TLG 88170/1 z Braniewa do Zajączkowa Tczewskiego wjeżdża do Bogaczewa (23.01.2001).   ST44-2023 with the freight train no. 88170/1 from Braniewo to Zajaczkowo Tczewskie, entering Bogaczewo (January 23, 2001).
ST44-2023 z pociągiem towarowym TLG 88170/1 opuszcza Bogaczewo, mijając jedną z nielicznych trójstawnych tarcz ostrzegawczych (23.01.2001).   ST44-2023 with the freight train no. 88170/1 leaving Bogaczewo, passing one of just few 3-way operated forewarning shape-based signals in Poland (January 23, 2001).
ST44-2023 w lokomotywowni Inowrocław, w czasie tankowania paliwa (18.11.2001).   ST44-2023 in Inowroclaw depot, while getting a fuel (November 18, 2001).
ST44-2023 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-2023 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).
ST44-2023 w lokomotywowni Inowrocław (10.03.2002).   ST44-2023 in Inowroclaw depot (March 10, 2002).

 

ST44-2024
ST44-2025
ST44-2026
ST44-2027
ST44-2028 +1999

 

ST44-2029 +2000
ST44-2029 obecnie normalnotorowy i jeszcze na chodzie, w szczecinieckiej lokomotywowni (27.11.1999).   ST44-2029 - presently regauged to standard dimension and still able to work, in Szczecinek Depot (November 27, 1999).

 

ST44-2030
ST44-2031
ST44-2032
ST44-2033
ST44-2034
ST44-2035
ST44-2036
ST44-2037
ST44-2038
ST44-2039
ST44-2040 +1998

 

ST44-2041 +1998
ST44-2041 używany niegdyś na torze 1525 mm, obecnie oczekuje na złomowanie w Lokomotywowni Piła (12.12.1998).   ST44-2041 - formerly used on a broad gauge track (1524 mm), later adjusted to standard gauge, and now getting rusty in Pila (December 12, 1998).

 

ST44-2042
ST44-2043
ST44-2044
ST44-2045
ST44-2046
ST44-2047 +1990
ST44-2048 +1999
ST44-2049
ST44-2050
ST44-2051 +1999
ST44-2052 +1999
ST44-2053
ST44-2054

 

ST44-2055
ST44-2055+ST44-2017 na torze szerokim w ciągu Linii Hutniczo-Siarkowej, z pociągiem towarowym w Sędziszowie (19.02.2000).   ST44-2055+ST44-2017 on a broad gauge track in Sedziszow. The Coal and Sulphur Line is the longest 1520mm wide track in Poland (February 19, 2000).

 

ST44-2056
ST44-2057
ST44-2058
ST44-2059
ST44-2060 +1999
ST44-2061
ST44-2062
ST44-2063 +1990
ST44-2064 +1990
ST44-2065 +1988
ST44-2066
ST44-2067 +1999
ST44-2068