diesel universal locomotive SU42

 

SU42-521
SU42-521 w lokomotywowni Szczecinek (10.03.2001).   SU42-521 in Szczecinek depot (March 10, 2001).
SU42-521 w Chojnicach (11.11.2001).   SU42-521 in Chojnice (Novmber 11, 2001).
SU42-521 w szopie Szczecinek - lokomotywa została przygotowana i potem podpięta do pociągu do Chojnic, po czym okazało się, iż... ogrzewanie nie działa i lokomotywa wróciła do garażu (09.03.2002).   SU42-521 at Szczecinek depot. Prepared first for the train to Chojnice, the locomotive came back to depot because of the heating failure (March 09, 2002).

 

SU42-522
SU42-522 z pociągiem 423 do Runowa Pomorskiego, pół dnia przed odjazdem ze Szczecinka (to nie żart - to rozkład jazdy 2000/2001) (10.03.2001).   SU42-522 with passenger train 423 to Runowo Pomorskie, half a day before leaving Szczecinek (March 10, 2001).

 

SU42-523
SU42-523 w lokomotywowni w Gdyni (05.11.2000).   SU42-523 in Gdynia depot (November 05, 2000).
SU42-523 z dwoma zastępczymi 'jedynkami' jako pociąg osobowy 90139 z Kościerzyny do Gdyni minął semafor wjazdowy stacji Gdańsk Osowa (11.07.2001).   SU42-523 with two 1-class wagons, as the passenger train 90139 from Koscierzyna to Gdynia, just passed the entrance semaphore at Gdansk Osowa station (July 11, 2001).
SU42-523 z pociągiem osobowym 90140 z Gdyni do Kościerzyny, wjeżdża do Somonina (08.12.2001).   SU42-523 with passenger train 90140 from Gdynia to Koscierzyna, entering Somonino (December 08, 2001).

 

SU42-524
SU42-524 z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni do Kościerzyny, mija semafor wjazdowy stacji Gdańsk Osowa. Pociąg ten godzinami idealnie odpowiada prowadzonej trakcją parową u ubiegłych latach sezonowej 'Costerinie', niestety ani parowozu, ani szarych 'ryflaków', ani nawet nazwy pociągu nie pozostawiono w obecnym - tragicznym - rozkładzie jazdy 2000/2001 (24.06.2000).   SU42-524 passing the entrance semaphore of Gdansk Osowa station, hauling the passenger train 90134 from Gdynia to Koscierzyna. The time and routing limits (sat. to sun. during summer season) seem to suspect, that this - ordinary - train replaced famous 'Costerina' hauled yet in previous year by steam locomotive Ol49 (June 24, 2000).
SU42-524 mija Wieżycę prowadząc pociąg zdawczy z Kościerzyny do Kartuz (28.07.2000).   SU42-524 with a short freight from Koscierzyna to Kartuzy, passing Wiezyca (July 28, 2000).
SU42-524+SU42-523 odjeżdżają z Rębiechowa, z pociągiem osobowym 90147 z Kościerzyny do Gdyni (10.07.2001).   SU42-524+SU42-523 with passenger train 90147 from Koscierzyna to Gdynia, leaving Rebiechowo (July 10, 2001).

 

SU42-525
SU42-525 w lokomotywowni Szczecinek (10.03.2001).   SU42-525 in Szczecinek depot (March 10, 2001).
SU42-525 z pociągiem osobowym 58423 z Gdyni do Szczecinka, wjeżdża do Człuchowa z okołogodzinnym opóźnieniem spowodowanym wzięciem udziału w wypadku na niestrzeżonym przejeździe kolejowym dwa kilometry stąd. Wiśniowy volkswagen passat (z ciemnymi szybami - chyba zbyt ciemnymi) nadział się na tę lokomotywę w miejscu, w którym widoczność toru sięga prawie kilometra, a prędkość pociągu wynosi 40 km/h. Czy to niedołęstwo czy głupota? Obie ofiary wypadku przeżyły (09.03.2002).   SU42-525 with passenger train 58423 from Gdynia to Szczecinek, entering Czluchow. Two miles from here, vw passat ran onto the grade crossing and was hit by this locomotive, that caused about an hour of delay. Two passengers of the car survived the accident, that happened at the place, where the train moves 40 kmph and the track can be observed at the distance of one kilometer. Such accidents happen too often and the majority of them are caused by the lack of the elementary intellect (March 09, 2002).

 

SU42-526
SU42-526 i SM42-161 w lokomotywowni Olsztyn (21.04.2001).   SU42-526 and SM42-161 in Olsztyn depot (April 21, 2001).

 

SU42-527

 

SU42-528
SU42-528 w garażu w grudziądzkiej lokomotywowni (27.01.2001).   SU42-528 in Grudziadz depot's roundhouse (January 27, 2001).
SU42-528 w lokomotywowni w Grudziądzu (03.11.2001).   SU42-528 in Grudziadz depot (November 03, 2001).

 

SU42-529
SU42-530

 

SU42-531
SU42-531 z pociągiem osobowym 6632 do Tymbarku, przed odjazdem z Nowego Sącza (14.07.2001).   SU42-531 with passenger train 6632 to Tymbark, before being departed from Nowy Sacz (July 14, 2001).

 

SU42-532

 

SU42-533
SU42-533 przed odjazdem z Kościerzyny z pociągiem osobowym 90139 do Gdyni Głównej Osobowej (22.07.2000).   SU42-533 with passenger train 90139 to Gdynia Glowna, before start its route in Koscierzyna (July 22, 2000).

 

SU42-534
SU42-534 w lokomotywowni Olsztyn (21.04.2001).   SU42-534 in Olsztyn depot (April 21, 2001).

 

SU42-535
SU42-535 w lokomotywowni Grudziądz (27.01.2001).   SU42-535 in Grudziadz depot (January 27, 2001).

 

SU42-536
SU42-537

 

SU42-538
SU42-538 przybył do Nowego Sącza z pociągiem osobowym 6623 z Tymbarku (20.07.2001).   SU42-538 came to Nowy Sącz with passenger train 6623 from Tymbark (July 20, 2001).

 

SU42-539
SU42-539 w lokomotywowni Gdynia Grabówek. Za nią - wszystkie inne parzyste serie spalinowe wielokrotnego sterowania z przekładnią elektryczną, czyli 44 i 46 (09.12.2000).   SU42-539 in Gdynia Grabowek depot (December 09, 2000).
SU42-539 w Kościerzynie (11.11.2001).   SU42-539 in Koscierzyna (November 11, 2001).

 

SU42-540